"Autot ja liikenne" kategoriaan "Tekniikkakeskustelut"?

Liittynyt
09.10.2018
Viestejä
2 348
Kuuluisiko "Autot ja liikenne" pikemminkin osioon "Tekniikkakeskustelut"? Nythän se on osiossa "Muut keskustelut".

Semantiikkaahan tämä on, mutta itse ainakin mieltäisin sen kuuluvan paremmin tuonne puolelle.

Edit: Esimerkiksi varsin tunnetussa lehdessä nimeltä "Tekniikan Maailma" autot ja liikenne on keskeinen aihepiiri.
 
Viimeksi muokattu:

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 752
Olisiko autot tietotekniikka-aiheisella foorumilla ihan tarkoituksena muissa jutuissa. Niin tulee itselle mieleen. :hmm:
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 399
Kuuluisiko "Autot ja liikenne" pikemminkin osioon "Tekniikkakeskustelut"? Nythän se on osiossa "Muut keskustelut".

Semantiikkaahan tämä on, mutta itse ainakin mieltäisin sen kuuluvan paremmin tuonne puolelle.

Edit: Esimerkiksi varsin tunnetussa lehdessä nimeltä "Tekniikan Maailma" autot ja liikenne on keskeinen aihepiiri.
Tekniikkakeskustelulla tarkoitetaan tässä tapauksessa sivuston aihepiiriin jossain määrin liittyviä aiheita, eli käytännössä tietotekniikkaa ja kuluttajaelektroniikkaa.

Autot ja liikenne on ihan hyvä olla tuolla nykyisessä paikassaan, koska ei hirveästi tuossa muodossaan itse sivuston aiheeseen liity.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 285
Viestejä
4 196 456
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom