Autoon vetonivel/akseli

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
361
Nyt myrkyn lykkäs.
Mulla tommonen Lancia Phedra tila-auto ja siitä meni vetonivel.
Eihän siinä mitään, mutta näkyy olevan sellasella moottori ja vaihdelaatikko yhdistelmällä ettei tunnu löytyvän mistään kohtuulliseen hintaan. Korjaamon kautta sais 720€.
Ebay on täynnä manuaalilaatikolla varustettuun versioon reilu 100€ posteineen niveltä ja akselia, mutta ei tähän.

Tämä paikka http://zetaerre.parts/ecatalog/pages/index.php?lang=it tekee pelkkää niveltäkin, mutta mistä sen ostettua sais?
Serbiasta löysyin yhden joka myy, mutta ne ei toimita suomeen. Itsekin löytänyt noita veto akseleita muutamassakin paikkaa, mutta hinta tosiaan suolanen yli 700€.

Kokeneemmilla osien metsästäjillä vinkkejä?
Menopeli siis Tuo Lancia Phedra, 2008 Multijet 2.2 Automaatti.

E: vetoakselin osanumero on 1400785488
 

tuoppi´

Kapitalisti
NOSTO
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
3 717
Ootko kattonut saisiko samaa osaa halvemmalla jos etsit Citroen C8:n, Peugoet 807:aan tai Fiat Ulysseen?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
361
Ootko kattonut saisiko samaa osaa halvemmalla jos etsit Citroen C8:n, Peugoet 807:aan tai Fiat Ulysseen?
Juu, oon. Ja saisikin jos ei olis toi multijet 2.2 koneena. Sitä kun ei oo noihin muihin saatavissa, paitsi fiatiin, mutta siinä sama ongelma kun on ihan sama osanumero.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
361
Käviskö SKF VKJA 5924 tai GSP 810014?
Ei ainakaan sivustot lupaa sopivuutta. Ja jos toi "tiivisteen halkaisija" on tuo ensimmäinen isompi halkaisija, sen pitäisi olla 61mm. Muuten hammastus on ihan sama.
Eilen tuli yhdeltä ebay myyjältä viestiä, että tämän: Fits For Peugeot Driveshaft CV Joint Front Left/Near Side Drive Shaft | eBay
pitäisi sopia mun autoon, vaikka sopivuus listaus ei lupaa kuin manuaali vaihteiseen. Kysyin vielä että varmastiko sopis ja sanoi että "pitäis sopia".
Metroauto sais jostain hommattua kunnostetun 420€.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 299
Viestejä
4 213 924
Jäsenet
71 033
Uusin jäsen
Wilhaard

Hinta.fi

Ylös Bottom