Olen harkitsemassa auton vaihtamista ja mieli tekisi vaikkapa Volvon V60/V70 malleja, noin viiden vuoden ikäisenä. Tuli mieleen, että kuinka paljon edullisemmin saisi haettua auton Ruotsista. Autokaupoissa noita tuontiautoja on paljon tarjolla ja lisäksi tietysti on maksullisia palveluita, jotka hakevat auton ja hoitavat paperityöt reilulla tonnilla.
Minkälainen ponnistus olisi hoitaa hakuprosessi kokonaan itse? Tuskin mitenkään ylivoimainen juttu kuitenkaan? Tehtyjä veropäätöksiä katselin, ja veroa tulisi non 3 500 €. Ihan siis peruspirssi hakusessa, kilsat ehkä 120 tkm ja 2 litran dieselillä.
Mahtaako kellään tekkiläisellä olla kokemusta moisesta tai muuten ajatelmia asian suhteen?
Minkälainen ponnistus olisi hoitaa hakuprosessi kokonaan itse? Tuskin mitenkään ylivoimainen juttu kuitenkaan? Tehtyjä veropäätöksiä katselin, ja veroa tulisi non 3 500 €. Ihan siis peruspirssi hakusessa, kilsat ehkä 120 tkm ja 2 litran dieselillä.
Mahtaako kellään tekkiläisellä olla kokemusta moisesta tai muuten ajatelmia asian suhteen?