- Liittynyt
- 01.06.2017
- Viestejä
- 735
Sulla todennäköiesti on jo molemmat MPPT:t käytössä joten ei onnistu ja jos ne on lisänä olemassa olevassa stringissä niin tappaa koko ketjun tuoton silloin kun nuo varjossa. Ellet pistä niihin tigo optimazereja väliin tjsp. En ehkä jaksaisi nähdä vaivaa. Torissa välillä näkynyt käytettyjä HMT-2250 microja edukkaasti. Sellanen vois olla paras vaihtoehto. Tosin vaatii sitten taas sähkäriä ja semmosta...
Olen melko varma että tuo toinen MPPT on vielä käyttämättä, Froniuksen Solarwebissäkin näkyy että DC2 [Wp] ei ole käytössä. Pitänee vielä tarkistaa asia.