Audio technica ath-m50x ja modmic 4.0

Liittynyt
31.03.2019
Viestejä
55
Mitä mieltä porukka on tuommoisesta paketista? Tarvitseeko nuo kuulokkeet äänikortin ja onko kannattavaa pistää 20€ lisää et saa modmic 5.0.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 630
Eipä nuo uutta äänikorttia tarvitse jos vanha ei ole rikki. Itse en laittaisi lisää modmiciin jos boompron käyttö on mahdollista luureilla.
Luureiksi tosin ottaisin itse mieluummin alennuksessa olevat AKG K845BT 99€ luurit kun niihin saa boompron kiinni. Käytännössä tuo on AKG K545 lisätyllä BT:llä.

EDIT: Väsyneenä luin että puhuit boompro vs. modmic.
EDIT2: juupajuu. taidan mennä nukkumaan ennen kuin sekoitan asioita vielä pahemmin keskenään. Boompro ei siis mene M50X:ään ilman kikkailua (m50x käyttää 2.5mm jakkia).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.03.2019
Viestejä
55
Eipä nuo uutta äänikorttia tarvitse jos vanha ei ole rikki. Itse en laittaisi lisää modmiciin jos boompron käyttö on mahdollista luureilla.
Luureiksi tosin ottaisin itse mieluummin alennuksessa olevat AKG K845BT 99€ luurit kun niihin saa boompron kiinni. Käytännössä tuo on AKG K545 lisätyllä BT:llä.

EDIT: Väsyneenä luin että puhuit boompro vs. modmic.
EDIT2: juupajuu. taidan mennä nukkumaan ennen kuin sekoitan asioita vielä pahemmin keskenään. Boompro ei siis mene M50X:ään ilman kikkailua (m50x käyttää 2.5mm jakkia).
Jotenkin ei nyt hetkauta nuo AKG:n kuulokkeet, kun lähinnä pelailuun ja yuutuupin kahteluu on kuulokkeet hankinnassa.
 

E.T

Liittynyt
27.02.2017
Viestejä
6 254
Nuo Audio-Technicat eivät hypekkäästä merkkinimestään huolimatta ole erityisen tarkalla toistolla ja ovat liian bassovoittoisetkin peleihin.
Äänikuva on siitä johtuen ilmeisesti aika ahtaan purkin tasolla.
Beyerdynamic DT770 olisi kyseisestä hintaluokasta suljetuksi harvinaisen hyvä.

Peleihin äänilähteiden sijoittelun toimivuudessa HRTF-algoritmi ja kuulokkeiden toiston tarkkuus ovat symbioosissa:
Ilman binauraalisia vihjeitä aivot eivät paljoa osaa sijoitella ääniä muualle kuin korviin/pään sisälle.
Ja epätarkalla signaalin toistolla hyväkin binaural-ääni romahtaa pahimmillaan tasolle "pää ämpärissä veden alla".


ModMic 5:n ero neloseen on että siinä on sekä suuntaava että suuntaamaton mikkikapseli, joiden välillä valitaan kytkimellä.
Jos taustamelua, ml. näppisäänet on vähän, niin suuntaamaton mikki antaa paremman äänenlaadun.
Mutta suuntaava mikkikapseli taas vaimentaa taustaääniä suhteessa puheeseen.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
187
Joskus tuli vastaan arvostelu joka oli sitä mieltä että M50x on roskaa ja M40x itse asiassa huomattavasti parempi. Kokeilin joskus tota M50:ä kaupassa ja kyllähän se suht tunkkaiselta vaikutti.

Edit: Tää tyyppi näemmä.

 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 558
Viestejä
4 166 234
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom