• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Audible.com $0.99/kk kolmen kuukauden jakso

Liittynyt
07.02.2018
Viestejä
282
Tuote: Audible.com äänikirjat
Tarjoushinta: $0.99/kk
Normaalihinta: $14.95
Kauppa:
Voimassa: ei tietoa

1000010821.jpg

Kommentti tarjouksesta: 1 kirja omaksi/kk sekä lukuoikeus osaan valikoimasta tilauksen aikana.

Tämä on suunnattu uusille asiakkaille, mutta toimii jonkilaisen tauon jälkeen myös vanhoille.
 
Viimeksi muokattu:

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 057
UK:ssa ei ainakaan tuota mainostettu mulle. Jenkkisivulla kyllä vaan ei näköjään anna vanhalle asiakkaalle :) Olisi voinut taas rullata käyntiin ja sipaista 3 ilmaista kirjaa.
 

Zimeon

Chairman Meow!
Tukijäsen
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
381
Olin laittanut audible.com tilauksen tauolle tuossa vajaa kuukausi sitten. Ilmoitti että tarjousta ei voi minulle antaa :(
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 593
Olin laittanut audible.com tilauksen tauolle tuossa vajaa kuukausi sitten. Ilmoitti että tarjousta ei voi minulle antaa :(
Mulla on tuolta vain ilmainen The Sandman vuodelta 2021, muistaakseni sai jotenkin ilman tilausta, ja tuon kolmen kuukauden sijaan tarjoaa ilmaista kuukautta. Tosin Saksasta on tilaus voimassa, mutta eipä nuo yleensä ole toisiinsa vaikuttaneet. Pitäisi varmaan ottaa tuo ilmainen kuukausi, niin varmaan onnistuisi seuraavalla kerralla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
250 165
Viestejä
4 355 258
Jäsenet
72 598
Uusin jäsen
Jimi Seppänen

Hinta.fi

Ylös Bottom