• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Atria naudan ulkofilee 18,29e/kg, Atria verkkokauppa

Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
38
Tuote: Atria takuumurea naudan ulkofilee pala n. 800g 3kpl kahden hinnalla
Tarjoushinta: 18,29€/kg
Normaalihinta: 27,44e/kg
Kauppa: Atria lihakauppa(verkkokauppa)
Voimassa: 31.3.2023 asti
Linkki: Lihakauppa | Tilaa laadukkaat lihat suoraan kotiisi


Takuumureaa ulkofilettä 800 gramman paloina ota 3 maksa 2 tarjouksena. Hyödynnettävissä yhden kerran per tilaus.

postikulut 9,9€/tilaus, yli 90e tilaus ilman postikuluja. Eli parhaan hyödyn tarjouksesta saa jos ostaa muutakin.

Omasta mielestäni ehdottomasti parasta naudan ulkofilettä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 051
Minulla on jo useita tilauksia tuolta Atrian lihakaupasta takana. Ei välttämättä ole samaa kuin kaupan vakuumipakattu, vaan yleensä parempaa. Tai no, sama tuotehan on periaatteessa kyseessä, tämä vaan tulee suoraan Atrialta ja ei käy kaupan varastoissa välissä.

Noin 18€/paketti tulee hinnaksi, jos tilaa kolme ja maksaa postikulut. Tässä ei ole muuta ongelmaa, kuin että sieltä tulee kolme pakettia. Jos olisi grillikelit, olisin jo ostanut, mutta nyt talvella pitäisi laittaa osa lihasta pakkaseen ja siitä en tykkää.

--

Tilaan varmasti tuolta juhannuslihat, eli jatkakaa mielellään näiden linkittämistä. Mutta tämä tarjous ei ollut niin hyvä, että tarttuisin.
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
54
Minulla on jo useita tilauksia tuolta Atrian lihakaupasta takana. Ei välttämättä ole samaa kuin kaupan vakuumipakattu, vaan yleensä parempaa. Tai no, sama tuotehan on periaatteessa kyseessä, tämä vaan tulee suoraan Atrialta ja ei käy kaupan varastoissa välissä.

Noin 18€/paketti tulee hinnaksi, jos tilaa kolme ja maksaa postikulut. Tässä ei ole muuta ongelmaa, kuin että sieltä tulee kolme pakettia. Jos olisi grillikelit, olisin jo ostanut, mutta nyt talvella pitäisi laittaa osa lihasta pakkaseen ja siitä en tykkää.

--

Tilaan varmasti tuolta juhannuslihat, eli jatkakaa mielellään näiden linkittämistä. Mutta tämä tarjous ei ollut niin hyvä, että tarttuisin.
siis mitä väliä että käy kaupan varastolla? eikös naudan maku vaan parane vanhetessaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 051
siis mitä väliä että käy kaupan varastolla? eikös naudan maku vaan parane vanhetessaan.
Tuo tulee suoraan teurajastajalta, ja mureutuksesta. Ei se siellä vakuumissa jääkaappilämpötilassa enää parane, parempi olisi suolat/mausteet pinnassa tai dry aging -kaapissa.

Kaikki nämä on makuasioita, tietenkin, mutta itse olen tuolta useasti ostanut ja viimeeksi joululihat.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 379
Tuo tulee suoraan teurajastajalta, ja mureutuksesta. Ei se siellä vakuumissa jääkaappilämpötilassa enää parane, parempi olisi suolat/mausteet pinnassa tai dry aging -kaapissa.

Kaikki nämä on makuasioita, tietenkin, mutta itse olen tuolta useasti ostanut ja viimeeksi joululihat.
"Mureutuksesta" eli käytännössä pakastimestä tämän ko. Lihapalan kohdalta. Vaikea uskoa että se siellä pakkasessakaan mihinkään juuri paranee.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 659
Viestejä
4 187 737
Jäsenet
70 776
Uusin jäsen
Fancy

Hinta.fi

Ylös Bottom