• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Asus Zenwifi XT8 2-pack valkoinen, asiakaspalautus, Amazon.de, 167€

Jeggu

Tukijäsen
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
388
Tuote: Asus Zenwifi XT8 2-pack valkoinen, asiakaspalautus (Used - Like New)
Tarjoushinta: 166.89€ sis. postit
Normaalihinta: uutena n.300€, Suomessa 350€
Kauppa: Amazon.de (ASUS eShop)
Voimassa: ei tiedossa
Linkki: https://www.amazon.de/-/en/dp/B083QS8ZFQ
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta: Musta versio saatavilla samaan hintaan, siinä käytetyn kuntokategoria Used - Very Good
 
Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
724
Juuri eilen tilasin tämän setin. Varmistin vielä aspastakin, että todellakin tulee kaksi purkkia tuolla hintaa.
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
260
Kiitos! Tälläinen setti ollut myös hakusessa mut ollut niin tyyris. Harkinnut siten noita tp-link deco laitteita. Mustat laitettu tilaukseen :) onko jengillä kokemusta "very good" kunnosta amazonilla?
 
Liittynyt
06.05.2017
Viestejä
24
Mulla on joku 2 vuotta ollu nämä ja elämä niitten kans on ollu yhtä tappelua. Aimesh menee tämän tästä sekaisin.
 
Liittynyt
19.03.2017
Viestejä
83
Itselläni ollut myös kohta kaksi vuotta kyseinen setti. Ja ei mitään ongelmia ole ollut!

Tätä ennen oli joku halpis d-link tms mesh ja tämän asuksen setin hankinnan syy oli nimenomaan järjen menetys kokoaikaisen säätämisen takia d-linkin tms kanssa :D

Tuolloin lie joku hintavirhe tms oli kun lähti ~270€ hintaan Datatronicilta.
 

Raadon

Tukijäsen
Liittynyt
24.07.2022
Viestejä
61
Mä tilasin kanssa tuon setin. Olisi ollut ehkä käyttöä yhdelle mutta kun yksi oli kalliimpi :lol:
 
Liittynyt
13.04.2019
Viestejä
157
Mulla on joku 2 vuotta ollu nämä ja elämä niitten kans on ollu yhtä tappelua. Aimesh menee tämän tästä sekaisin.
Sinulle on sattunut maanantaikappaleet.

Minulla on ollut vain positiivisia kokemuksia sen jälkeen, kun sain asennuksen tehtyä. Vanha Asus-reititin kummitteli puhelimen sovelluksessa.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
175
Kiitos! Tälläinen setti ollut myös hakusessa mut ollut niin tyyris. Harkinnut siten noita tp-link deco laitteita. Mustat laitettu tilaukseen :) onko jengillä kokemusta "very good" kunnosta amazonilla?
Se on aina lottoa, mutta yleisesti ottaen very good=kuin uusi tai jopa täysin uusi.
 
Liittynyt
04.04.2019
Viestejä
6
Iso kiitos tarjouksen vinkkaamisesta ja kommentoijille suosituksista. Nappasin valkoset tuolta tilaukseen. Näyttää muuten nyt tätä kirjoittaessa saldoksi niille 14.
 
Liittynyt
08.09.2023
Viestejä
1
Nappasin myös valkoiset tuolta tilaukseen. Onko tietoa onko kyseessä V1 vai V2 versio?
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
260
Neuvokaahan tyhmää. Siis voiko kumpaakin purkkiin liittää ethernetin kiinni seinästä ja verkko toimii silti meshillä / tarkoitetulla tavalla? Vai onko tarkoitus vaan laittaa ethernet ensimmäiseen ja toinen purkki on pelkästään virtapiuhalla kauempana jolloin toimii tavallaan wifi-vahvistimena.

edit: vai tarkoittaakohan "ethernet backhaul" sitä että purkit on yhdistetty keskenään piuhalla. Eikä niinkuin ylempänä mainitsin, että kumpaakin oma piuha.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
724
Neuvokaahan tyhmää. Siis voiko kumpaakin purkkiin liittää ethernetin kiinni seinästä ja verkko toimii silti meshillä / tarkoitetulla tavalla? Vai onko tarkoitus vaan laittaa ethernet ensimmäiseen ja toinen purkki on pelkästään virtapiuhalla kauempana jolloin toimii tavallaan wifi-vahvistimena.
Voi liittää toisiinsa myös piuhalla, kuvan mukaisesti ja toimii samalla periaatteella.
 

Liitteet

Jeggu

Tukijäsen
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
388
Kiitos! eli en voi siis kytkeä lootia eri huoneiden nettipaikkoihin, vaan täytyy lootien välille kytkeä piuha jos langallisen yhteyden haluaa.
Juurikin näin. Toki jos sisäkaapeloinnit on kunnossa niin ei se kovin suuri operaatio ole vetää purkilta numero 1 toinen piuha takaisin seinässä olevan rasian mahdollisesti vapaana olevaan toiseen liittimeen ja sitten huoneistokohtaisessa kytkentäpaneelissa yhdistää se menemään purkin numero 2 lähellä vapaana olevaan liittimeen.
 
Liittynyt
07.03.2021
Viestejä
16
Iso kiitos aloittajalle, tuli tilattua astetta järeämpi Asus ET12 kahdella purkilla. Uutena täällä 830e, nyt 417e posteineen...
 
Liittynyt
21.11.2022
Viestejä
3
Mä tilasin kanssa tuon setin. Olisi ollut ehkä käyttöä yhdelle mutta kun yksi oli kalliimpi :lol:
Jos et tarvitse kuin yhden, niin voin ostaa toisen pois :) Itselläni on 2 käytössä, ja voisin laajentaa vähän, mutta yksi riittäisi mainiosti.
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
260
Amazonin seuranta näytti toimitusta 13-16.pv. Saapu äsken, huhhu miten ripeetä toimintaa. OG boksi, ei naarmun naarmua laitteissa ja kaikki piuhat, johdot tallessa. "Very good" -condition menis kyllä uudestakin. Ehkä laatikon kulmat oli hitusen hionut jotain vasten, mut eipä muuta..

Edit: laatikossa RMA tarra, jonka mukaan "Problem: fails to connect". Onkohan sitten tehdashuollettu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
601
Amazonin seuranta näytti toimitusta 13-16.pv. Saapu äsken, huhhu miten ripeetä toimintaa. OG boksi, ei naarmun naarmua laitteissa ja kaikki piuhat, johdot tallessa. "Very good" -condition menis kyllä uudestakin. Ehkä laatikon kulmat oli hitusen hionut jotain vasten, mut eipä muuta..

Edit: laatikossa RMA tarra, jonka mukaan "Problem: fails to connect". Onkohan sitten tehdashuollettu.
Itsellä asennus ei ainakaan onnistunut langattomasti, mutta hyvin toimii backhaulina
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
162
Amazonin seuranta näytti toimitusta 13-16.pv. Saapu äsken, huhhu miten ripeetä toimintaa. OG boksi, ei naarmun naarmua laitteissa ja kaikki piuhat, johdot tallessa. "Very good" -condition menis kyllä uudestakin. Ehkä laatikon kulmat oli hitusen hionut jotain vasten, mut eipä muuta..

Edit: laatikossa RMA tarra, jonka mukaan "Problem: fails to connect". Onkohan sitten tehdashuollettu.
Itsellä meni vähän harmituksen puolelle. Tilailin settiä lahjaksi ja kunto oli ”like new”, ihan skeidaa tuli naarmuineen ja tahroineen, mutta kait tämä ”good” arvosanalla menisi . Asus shoppi ei myöskään anna muuta vaihtoehtoa, kuin palautus ja rahat takaisin, sitten uusi lotto vetämään.

Muoks. Pidänkin itsellä ja itken aspaan, menköön omat priimat lahjaksi.

Tupla muoks. Laitteet rikki, tullut suoraan edelliseltä takuuseen lähetetyt laitteet, ei oikein hyvää kuvaa jää. Laitoin kuitenkin uuden tilauksen ja näitä sitten palauttelen nurinan kera.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
260
Itsellä asennus ei ainakaan onnistunut langattomasti, mutta hyvin toimii backhaulina
Ihan tosi? Luitko ohjeet läpi ja latasit apin?
Yveellä voi kysellä, jos ei jaksa itse tilailla ja haluaa purkit heti. Itseä ei kiinnosta lähteä lähettelemään takaisin.
Amazon oli viimeks tehnyt palautuksen aika helpoksi. Tarra kiinni ja DHL palautuspisteelle. Harmi kyllä miten noin voi olla.
 

Myrkky86

Tukijäsen
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
221
Itsellä meni vähän harmituksen puolelle. Tilailin settiä lahjaksi ja kunto oli ”like new”, ihan skeidaa tuli naarmuineen ja tahroineen, mutta kait tämä ”good” arvosanalla menisi . Asus shoppi ei myöskään anna muuta vaihtoehtoa, kuin palautus ja rahat takaisin, sitten uusi lotto vetämään.

Yveellä voi kysellä, jos ei jaksa itse tilailla ja haluaa purkit heti. Itseä ei kiinnosta lähteä lähettelemään takaisin.
Jaksatko laittaa kuvaa mimmoiset naarmut ja tahrat kyseessä ?
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
601
Ihan tosi? Luitko ohjeet läpi ja latasit apin?
En todellakaan ole latailemassa appeja kun pitäisi onnistua ilmankin. Backhaulina tarkoitus muutenkin käyttää joten ei haittaa.
Tunnisti kyllä noden, mutta ei jostain syystä synkannyt
 
Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
724
Omat sain tänään. Hyvin tuntuu toimivan pienen säädön jälkeen, MUTTA miksi en pääse millään selaimella laitteen hallintasivulle? Purkit ovat minulla AP- moodissa. Saan vain ilmoituksen, ettei sivua ole olemassa. Tällä osoitteella siis: https://www.asusrouter.com:8443/

*Edit* pääsin purkin WAN IP:llä…

Sain avatun pakettin, josta oli unohtunut ethernet -piuha (mielestäni piti tulla mukana) + toisessa purkissa oli jotain suklaa roisketta ja hieman pölyä, muuten hyvässä kunnossa ulkoisesti.
 
Viimeksi muokattu:

DjSunki

S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 221
Mulla on joku 2 vuotta ollu nämä ja elämä niitten kans on ollu yhtä tappelua. Aimesh menee tämän tästä sekaisin.
Kun Asuksen purkeissa löytää toimivan firmiksen, ei sitä koskaan kannata päivittää. Rauta laadukasta, mutta softa sellaista kuraa että huhheijaa. Kokemusta monista eri purkeista ja harva setti ollut täysin ongelmaton. Firmiksiä veivaamalla on saanut kaikki toimimaan, mutta ei voi helpoksi sanoa.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
437
Paketti saapui tänään ja laitteet ovat todella käytetyn näköiset. RMA-lapussa luki, että purkit menettävät yhteyden häiritsevän usein. Laitetaan testiin..
 
Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
724
Paketti saapui tänään ja laitteet ovat todella käytetyn näköiset. RMA-lapussa luki, että purkit menettävät yhteyden häiritsevän usein. Laitetaan testiin..
Mulla luki paketissa, että toinen purkki hävittää yhteyden, mutta hyvin on tähän asti toiminut kumpainenkin + toisen purkin firmis oli paketista ottaessa vanhempi, joten olisiko viallinen vaihdettu toiseen yksikköön.
 
Liittynyt
28.08.2018
Viestejä
86
Laitteet näyttää kyllä uudenveroisilta eikä paketissakaan ole kolhuja kuin yhdessä reunassa vähän. Vikakoodin mukaan toinen yksikkö viallinen (kumpikohan). Testaan nyt yhdellä purkilla ensin (en ehkä tarvitse toista). Tämä ainakin nyt toimii ja käyttöönotto oli helppo sekä nopeudet sitä mitä pitääkin. Ajan myötä selviää, että onko tässä jotain vikoja (esim. katkeaako yhteys). Ainakin uudempaa laiteohjelmistoa tarjoaa Asus Router -sovellus.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 243
Mulle kanssa saapui ja vähän alussa oli hankala saada yhdistettyä ennen viimeisintä firmis päivitystä. Toimi kuitenkin backhaul langattomasti ja langalla. Purkit itsessään uudenveroisia. RMA:ssa luki, että viallinen ja sarjanumeroista pystyi arvaamaan, että paketin toinen yksilö todennäköisesti vaihdettu toimivaan.

Nyt vaan huomasin, että verkkossa on joku itselle tuntematon laite liittynyt nimellä "Hui Zhou Gaoshengda Technology". Googlettelun perusteella voi olla toisen purkin joku oma verkkokomponentti.

Onko muilla sama vai pitääkö tästä alkaa nollaamaan asetuksia?
 
Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
724
Mulle kanssa saapui ja vähän alussa oli hankala saada yhdistettyä ennen viimeisintä firmis päivitystä. Toimi kuitenkin backhaul langattomasti ja langalla. Purkit itsessään uudenveroisia. RMA:ssa luki, että viallinen ja sarjanumeroista pystyi arvaamaan, että paketin toinen yksilö todennäköisesti vaihdettu toimivaan.

Nyt vaan huomasin, että verkkossa on joku itselle tuntematon laite liittynyt nimellä "Hui Zhou Gaoshengda Technology". Googlettelun perusteella voi olla toisen purkin joku oma verkkokomponentti.

Onko muilla sama vai pitääkö tästä alkaa nollaamaan asetuksia?
Ei näy tuommoista ainakaan itselläni.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 243
Nyt vaan huomasin, että verkkossa on joku itselle tuntematon laite liittynyt nimellä "Hui Zhou Gaoshengda Technology". Googlettelun perusteella voi olla toisen purkin joku oma verkkokomponentti.
Olikin lasten Philips Android TV, joka oli tuon niminen. Vanhassa Orbin reitittimessä tuo näkyi ihan TV:n oikealla nimellään, mutta tässä Asuksessa jostain syystä muuttanut nimi muotoaan tuohon wifi-piirin valmistajan nimeen. Väärä hälytys ja ehkä joku muu saattaa joskus painia saman ongelman kanssa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
192
Minulla on Asus rt-ac68u. Miten tämä vertautuu tähän ZenWifi malliin? Olen tippunut näiden purkkien kehityksen kelkasta pois.
Arvostan, jos joku voisi tiivistäen kertoa.
 
Liittynyt
23.03.2020
Viestejä
17
Eilen tuli postissa ja pienen nikottelun kautta lähti hienosti tulille. Käyttöönotto sujui merkittävästi paremmin puhelimen sovelluksen kautta (desktop admin tökki ja jäi jumittelee vähän väliä).

Purkkien parittamisessa oli myös alkuun ongelmia, mutta kun sain molempiin ohjelmistopäivitykset sisään niin lähti hienosti toimimaan.

Olin myös todella positiivisesti yllättynyt, että "node":n kautta voi jakaa yhteyden myös takaisin ethernetiksi. Tänään tarkoitus testailla myös, miten nuo USB2/3 portit toimii mm. ulkoisen kovalevyn ja/tai tulostimen kanssa.

Nyt vaan tekisi mieli hommata vielä kolmas purkki, että saisi yhteydet pelaamaan myös autotallille asti. Mikä on paras tapa bongailla tämän tyyppisiä tarjouksia Amazonista?
 

Raadon

Tukijäsen
Liittynyt
24.07.2022
Viestejä
61
Mulla saapui kanssa nuo. En ole kerinnyt testaamaan, mutta on uutta vastaavassa kunnossa. RMA:n mukaan toinen yksikkö ei saa yhteyttä. Sarjanumero on eri joten luulen että toinen on vaihdettu.
 
Liittynyt
04.04.2019
Viestejä
6
Tänne saapui valkoiset laitteet tiistaina, ja hyvin pelittävät nyt. Firmware-päivitys tosiaan tuntui jouhevoittavan käyttöönottoa, jota iOS-luurilla tein. RMA:n mukaan toinen virtakaapeli olisi rikki muuntajan päästä ja hieman löysältä se tuntuu edelleen, mutta hyvin toimii. Eli olisikohan jotain fiksailtu tuon osalta. RMA-tarrassa lukee käsinkirjoitettuna NTF (no trouble found / no fault found?). Muilta osin vaikuttaa lähes käyttämättömältä ja pakettikin oli hyvässä kunnossa. Vaikuttaa erittäin päteviltä purkeilta tarpeisiini. Vielä jokunen viikko, niin saa nuo tuoreen valokuituyhteyden päähän kotona. Kiitos vielä tarjouksesta vinkanneelle ja kaikille kommentteja kirjoittaneille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Paketti avattuna, ulkoisesti osat jees, ei ohjeita eikä nettipiuhoi mukana. Toinen loota sammuillu randomisti ilmeisesti oli palautuksen syy. Laitetaas kokeiluun..en mä näistä modeemeista jne pahemmin tajua :)

laitanko siis näin:

Seinästä netti vanhaan modeemiin, siitä piuhalla toiseen näistä XT8 ja siitä langattomasti toiseen huoneeseen toinen XT8 = profit?
 
Liittynyt
20.12.2018
Viestejä
260
Paketti avattuna, ulkoisesti osat jees, ei ohjeita eikä nettipiuhoi mukana. Toinen loota sammuillu randomisti ilmeisesti oli palautuksen syy. Laitetaas kokeiluun..en mä näistä modeemeista jne pahemmin tajua :)

laitanko siis näin:

Seinästä netti vanhaan modeemiin, siitä piuhalla toiseen näistä XT8 ja siitä langattomasti toiseen huoneeseen toinen XT8 = profit?
Mihin tarvitset sitä vanhaa modeemia? Korvaa se näillä :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
192
Oman taidan joutua palauttamaan sillä WiFi tippuu pois päältä ja muutenkin on yhteys pätkinyt.
Pakkauksessa merkinnät: NTF / problem: WiFi doesn`t work.
Takuu näissä taitaa olla niinkuin muissakin tuotteissa. Toimiiko asia niin että omilta sivuilta valitaan tuotteelle "palauta tai korvaa tuote"?

Omilla sivuilla tuote on merkitty "kadotetuksi". Mitäs tämä tarkoittaa?
Screenshot_2023-10-01-10-40-02-88_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Joo mulla amazonissa tilauksella sama status vaikka hyvin ne tossa vieressä toimii. Amazonilla on tässä viimesen 2kk aikana mulla toi sama status ollu jo monessa tilauksessa, en tiiä mitä ovat menneet sähläämään. Nyt jopa oikeesti yks niistä tilauksista on oikeesti hukassa.

kokeilitko päivittää firmwaret ja säätää asetuksia? Josko sieltä löytyis apua
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
192
Uusin firmware asennettu. Täytyy kokeilla josko tehdasasetuksista olisi apua + käydä asetuksia läpi.
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
88
Nämä on nyt ollu jonkun kuukauden käytössä. Hienosti on toiminut, ei ollut ongelmia asennuksessa eikä sen jälkeenkään.
Kiitokset vielä vinkistä.
 
Liittynyt
27.02.2022
Viestejä
724
Nämä on nyt ollu jonkun kuukauden käytössä. Hienosti on toiminut, ei ollut ongelmia asennuksessa eikä sen jälkeenkään.
Kiitokset vielä vinkistä.
Sama juttu, ei mitään ongelmaa ja täyttä kaistaa (500/ 500 Mbps) tulee ympäri taloa. :thumbsup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 613
Viestejä
4 253 724
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Eero.hk

Hinta.fi

Ylös Bottom