Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ser myyntiosastolla voi saada jotain rahaakin siitä, jos olet varma sen rikkinäisyydestä. Niin se vois saada uuden elämän. Ja eBaystä saa ostettua yleensä uusia piirejä ohjelmoituna myös. Se ei ole juotettu tossa emossa, vaan kiinni kannassa.
Oma z97 ar temppuili käynnistyksessä kun patteri meni tyhjäksi jopa siinä määrin että ei päässyt enään biosiin. Kokeile laittaa uus vaikka liian helpolta kuulostaakin.Oon kokeillu ettei mitään muuta ole kiinni kuin prossu ja yksi muistikampa ja silloinkaan ei pääse edes biosiin. Ebaystä näyttäs reilulla kympillä saavan uuden bios piirin.
Taitaa olla socketissa vika.Tänään tuli uusi bios-piiri mutta sillä ei tee muutakuin pyöräyttää tuulettimia ja sammuu ja tätä jatkuu ja jatkuu.
Partcolla joskus flashasivat piirejä kun antoi disketillä tiedoston mukaan. Jotkut muistaakseni leiskauttivat biosin laittamalla kylmästi toisen piirin päälle kun oli ensin puristeltu jalkoja vähän kasaan paremman kontaktin saamiseksi. Tiedä sitten oliko totta ja toimiva.Oon tuon socketin tutkinut ja ehjältä näyttää. Tässä on ollu uudesta asti sama prossu kiinni. Vanhalla biossilla yrittää lähteä käyntiin mutta uudella ei. Tulikohan sieltä tyhjä bios piiri?
Prossun ja muistit oon testannu toisessa emossa.