• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Asus Vivobook Go 15 L510 15,6" -kannettava tietokone, Win 11 S -40% 219,99, Verkkokauppa.com

Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 276
Tuote: Asus Vivobook Go 15 L510 15,6" -kannettava tietokone, Win 11 S
Tarjoushinta: 219,99 euroa
Normaalihinta: 399,99 euroa
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 27.11. asti
Linkki: Asus Vivobook Go 15 L510 15,6" -kannettava tietokone, Win 11 S (L510KA-EJ340WS) 219,99
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Edullinen kone peruskäyttöön.
  • Intel Celeron N4500, 4 Gt, 128 Gt SSD
  • 15,6" Full HD -näyttö
  • 180 astetta kääntyvä näytönkansi
  • Äänetön ja tyylikäs design
  • Windows 11 S
 
Liittynyt
01.12.2022
Viestejä
13
Eihän tuo ole ihan 1=1, toinen ka510 toinen ka522. Mut äkkiseltään en nähny muuta eroa.. miksi eri mallinumero? Tarkasilmäisemmät valistakoot
Bluetooth-versio ja webcam-resoluutio Powerin eduksi, mikäli sivujen tiedoissa ei ole virhettä.
 
Liittynyt
14.11.2020
Viestejä
54
Tekeekö mitään , itse harkitisin yli 10v vanhan toshiba satelliten mökkikoneen tilalle tätä ja koitin verrata suorituskykyä niin lähes samoissa mennään ilmeisesti ja win 7 tilalle win 11 niin onko eroa nopeudessa , vieläkö myydään yhtä hitaita koneita mukamas ? näistä mitään ymmärrä...... kannattaako enään moista hankkia edes satunnaiseen nettiselailuun ?
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 276
4 Gt Ram saattaa käydä niukaksi, muuten ok. Celeronilla pitäisi pärjätä YouTubessakin jo.

Jos on 100 euroa laittaa lisää, niin tässä parempi tarjous, tosin näytön koossa joutuu tinkimään.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 242
4
4 Gt Ram saattaa käydä niukaksi, muuten ok. Celeronilla pitäisi pärjätä YouTubessakin jo.

Jos on 100 euroa laittaa lisää, niin tässä parempi tarjous, tosin näytön koossa joutuu tinkimään.

4 gigaa ei ole oikein riittävä edes androidpuhelimella enää (toki ihan toimiva kevyellä käytöllä), windows-koneella kyllä todella rajoittavaa. Kyllä kannattaa vähintään tuo 300€ panostaa normaaliin käyttöön tulevaan koneeseen, toki johonkin spesiaaliin projektiin jossa tarvitaan siirrettävä näytöllinen laite tuo 200€ kone voi olla ihan passeli.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
564
Itse tätä katsoin ko suosittelin viiskymmpiselle naiselle ihan netissä satunnaiseen pörräilyyn kun haluaa koneen ja ei tiedä mitään tietotekniikasta, eikä koneella muuta si teekkään ni ois aika oiva!? Eikös?
 
Liittynyt
05.10.2017
Viestejä
349
Mikäli tarkoitus on tehdä vain selaimessa hoituvia asioita niin samoilla spekseillä varustettu chromebook on järkevämpi valinta jos sen saa samaan hintaan ja yleensä saa. Toimii huomattavasti rivakammin ja ilman windows säätämistä.
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
268
Mikäli tarkoitus on tehdä vain selaimessa hoituvia asioita niin samoilla spekseillä varustettu chromebook on järkevämpi valinta jos sen saa samaan hintaan ja yleensä saa. Toimii huomattavasti rivakammin ja ilman windows säätämistä.
Gigantissa kaikki chromebookit -40% (vaatii klubi jäsenyyden joka ilmainen) ja saa juuri selailuun nopeamman laitteen paremmalla näytöllä :)
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
85
Tekeekö mitään , itse harkitisin yli 10v vanhan toshiba satelliten mökkikoneen tilalle tätä ja koitin verrata suorituskykyä niin lähes samoissa mennään ilmeisesti ja win 7 tilalle win 11 niin onko eroa nopeudessa , vieläkö myydään yhtä hitaita koneita mukamas ? näistä mitään ymmärrä...... kannattaako enään moista hankkia edes satunnaiseen nettiselailuun ?
jos uskallan vähän liioitella, niin melkeempä outoa että saavat 4Gt rammilla myydä lupaviidakko EU:ssa tällaista p*skaa.
 
Liittynyt
05.04.2022
Viestejä
231
Gigantissa kaikki chromebookit -40% (vaatii klubi jäsenyyden joka ilmainen) ja saa juuri selailuun nopeamman laitteen paremmalla näytöllä :)
Osaan noista Gigantin Chromebookeista ainakin tehty klassinen nostetaan hintaa ja annetaan sit hinnannosto pois alena-tarjous. Toki edelleen saa normihintaa halvemmalla, muttei todellakaan niin hyviä tarjouksia kuin mitä voisi -40% perusteella kuvitella.

1700906542100.png


Itse yhden Chromebookin omistajana never again. Toimii juuri ja juuri perus selailussa ja Netflixin katsomissa ja akku kieltämättä kestää pitkään. Nuo halvemmat vehkeet on kuitenkin pääsääntöisesti ihan mopoja joillain mobiiliprossuilla, eikä tahdo jaksaa pyörittää edes Googlen omia sovelluksia (Sheets, Docs jne) sulavasti vuoden kahden jälkeen. Voi toki olla vaan huono malli minulla, mutta kun noiden hintaero on lopulta aika pieni "ihan ok" Windows läppäriin verrattuna, niin en kyllä enää hankkisi toista Chromebookkia. Mutta riippuu toki mitä hakee :)
 
Liittynyt
11.12.2019
Viestejä
268
Osaan noista Gigantin Chromebookeista ainakin tehty klassinen nostetaan hintaa ja annetaan sit hinnannosto pois alena-tarjous. Toki edelleen saa normihintaa halvemmalla, muttei todellakaan niin hyviä tarjouksia kuin mitä voisi -40% perusteella kuvitella.



Itse yhden Chromebookin omistajana never again. Toimii juuri ja juuri perus selailussa ja Netflixin katsomissa ja akku kieltämättä kestää pitkään. Nuo halvemmat vehkeet on kuitenkin pääsääntöisesti ihan mopoja joillain mobiiliprossuilla, eikä tahdo jaksaa pyörittää edes Googlen omia sovelluksia (Sheets, Docs jne) sulavasti vuoden kahden jälkeen. Voi toki olla vaan huono malli minulla, mutta kun noiden hintaero on lopulta aika pieni "ihan ok" Windows läppäriin verrattuna, niin en kyllä enää hankkisi toista Chromebookkia. Mutta riippuu toki mitä hakee :)
Huomasin saman hyvä että nuo 30 päivää hinnat näkyy verrokkina.
Mulla on ollut muutamia cromebookkeja ja sanoisin että halpa chromebook on nopeampi kun halpa Windows kone.
Samalla helppous ja turvallisuus noissa plussaa mutta ei kaikkeen käyttöön sovellu. tilasin tän lenovon testiin ja vaikuttaa parin päivän kokemuksella nopealta laitteelta selailuun ja akku kestää hyvin.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 276
Osaan noista Gigantin Chromebookeista ainakin tehty klassinen nostetaan hintaa ja annetaan sit hinnannosto pois alena-tarjous. Toki edelleen saa normihintaa halvemmalla, muttei todellakaan niin hyviä tarjouksia kuin mitä voisi -40% perusteella kuvitella.



Itse yhden Chromebookin omistajana never again. Toimii juuri ja juuri perus selailussa ja Netflixin katsomissa ja akku kieltämättä kestää pitkään. Nuo halvemmat vehkeet on kuitenkin pääsääntöisesti ihan mopoja joillain mobiiliprossuilla, eikä tahdo jaksaa pyörittää edes Googlen omia sovelluksia (Sheets, Docs jne) sulavasti vuoden kahden jälkeen. Voi toki olla vaan huono malli minulla, mutta kun noiden hintaero on lopulta aika pieni "ihan ok" Windows läppäriin verrattuna, niin en kyllä enää hankkisi toista Chromebookkia. Mutta riippuu toki mitä hakee :)
Chromebookissa pitää jo käyttöpäivänä poistaa Play Kauppa käytöstä. Se on resurssiensyöjä ja tehojenviejä.

Minullakin oli vuosia Chrome OS pelkästään, ei jatkoon kokoaikaiseen käyttöön. Spotifyn kunnon sovelluksen puuttuminen suurin syy miksi palasin Windowsiin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 738
Viestejä
4 202 161
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom