• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Asus VG279QM 27" pelinäyttö FHD/IPS/280hz (199€)

Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 069
Ja vain full hd. Tuntuu ettei näytöissä ole tapahtunut juurikaan edistystä ainakaan 10 vuoteen.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
361
Hemmetti jos olisi 2k resolla niin heti olisi lähteny ostoon, fullhd:seen ei voi enää päänäytöllä palata ku tottunut 2k-resoon :geek:
 
Liittynyt
09.09.2019
Viestejä
38
Oho. Kohtuullisen hyvä tarjous. Mitäs jos on tottunut pelaamaan tolla benqun ensimmäisellä 144hz näytöllä, joka on tn-paneelilla. Luulis tuon näyttävän ihan riittävän hyvältä tossa kun on tottunut jo paskaan.
 
Liittynyt
09.12.2017
Viestejä
361
Pelaako jengi nykyään FPS pelejä (OV, CS, Fortti) jollain 4K resoilla? Siis toki humalassa ja huvikseen, mut jos oli ajatus pärjätä niissä?
Itse pelaan useimpia FPS pelejä ihan pilipaliresolla tottumuksesta, esim. nykyisellä 2560x1440 240hz näytöllä isken CS:än resoksi 1280x960. Haukkukaa vaan tyhmäksi mutta tähän olen tottunut :rofl::poop:

Eli siihen tää toimisi oikein hyvin, mutta min. 2K reso taas on hemmetin kiva kaikkeen muuhun, työpöydällä seikkailuun, töiden tekemiseen, video- ja kuvaeditointiin, jne. jne. Jos noita joutuu tekemään FullHD resolla niin alkaa hieman v*tuttamaan jonka takia ei omaan käyttöön resoluutio riitä. Pääasiassa ainakin ne totiset pelurit kyllä iskee resoluutiota alas, tai jättää hommaamatta 4k näytöt. 2K-resoluutiolla pelaaminen on kuitenkin yleistenyt myös FPS "e-urheilussa".
 
Liittynyt
07.05.2019
Viestejä
34
Itse pelaan useimpia FPS pelejä ihan pilipaliresolla tottumuksesta, esim. nykyisellä 2560x1440 240hz näytöllä isken CS:än resoksi 1280x960. Haukkukaa vaan tyhmäksi mutta tähän olen tottunut :rofl::poop:

Eli siihen tää toimisi oikein hyvin, mutta min. 2K reso taas on hemmetin kiva kaikkeen muuhun, työpöydällä seikkailuun, töiden tekemiseen, video- ja kuvaeditointiin, jne. jne. Jos noita joutuu tekemään FullHD resolla niin alkaa hieman v*tuttamaan jonka takia ei omaan käyttöön resoluutio riitä. Pääasiassa ainakin ne totiset pelurit kyllä iskee resoluutiota alas, tai jättää hommaamatta 4k näytöt. 2K-resoluutiolla pelaaminen on kuitenkin yleistenyt myös FPS "e-urheilussa".
Hyvä, thanks. Pelkkään pelaamiseenhan tuo tulisi. Tosin 27" liene kokonsa puolesta myös aika rajoilla, mutta menköön. Speksit ja hinta kuitenkin sen verran kohdillaan, että taidan kotiuttaa. Ymmärtääkseni "tosipelaajat" vetelee aika kakkaresoilla menemään, jos taas haluaa omaksi huviksi seikkailla rauhassa jossain Farcryn maisemissa, ihailla auringonlaskua ja sniputtaa yöntummaa, niin sellaisessa kyllä kelpaa 4K helposti, jos van laitteessa ruuti riittää.
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
267
No nyt on kyllä houkutteleva tarjous. BenQ:n 24" 144Hz näyttö löytyy tällä hetkellä, ja tämä olisi varmaan ihan ok päivitys hintaan nähden.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
266
Itse pelaan useimpia FPS pelejä ihan pilipaliresolla tottumuksesta, esim. nykyisellä 2560x1440 240hz näytöllä isken CS:än resoksi 1280x960. Haukkukaa vaan tyhmäksi mutta tähän olen tottunut :rofl::poop:

Eli siihen tää toimisi oikein hyvin, mutta min. 2K reso taas on hemmetin kiva kaikkeen muuhun, työpöydällä seikkailuun, töiden tekemiseen, video- ja kuvaeditointiin, jne. jne. Jos noita joutuu tekemään FullHD resolla niin alkaa hieman v*tuttamaan jonka takia ei omaan käyttöön resoluutio riitä. Pääasiassa ainakin ne totiset pelurit kyllä iskee resoluutiota alas, tai jättää hommaamatta 4k näytöt. 2K-resoluutiolla pelaaminen on kuitenkin yleistenyt myös FPS "e-urheilussa".
Tämäpä. Tosi moni kynäriä pelaava harvoin painaa 2K-resolla ja todella moni pelaa edelleen FHD-resolla muutenkin pelejä. Ihan pätevä näyttö, kun otetaan huomioon speksit vs hinta. Tuntuu, että jengiltä unohtuu näiden pelinäyttöjen kohderyhmä ja todellinen käyttötarkoitus (varsinkin, kun hertsit menee yli 165) ja pitää vain mainita, että "meh fhd, paska tarjous". :D
 
Liittynyt
25.02.2019
Viestejä
1 061
82 PPI saattaa olla ikävä kokemus kaikkeen tietokoneella tekemiseen.
4k reso 27" olis 162 PPI ja sen voisi laittaa pelikäytössä 1080p ja skaalautuisi täydellisesti.
 

pq

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
802
Älä jaksa. Jos tehdään galluppi, niin suurin osa sanoo, että FHD ei ole 2K.
Älä itse jankkaa. Tee vaikka galluppi monenko mielestä 720p ei ole HD ja kysy iltapäivälehdiltä sen jälkeen haluavatko julkaista uuden sensaatiouutisen.
 
Liittynyt
09.09.2019
Viestejä
38
Aloittajalle kiitokset tästä vinkistä. Näyttö tuli haettua heti aamulla ja illalla pääseekin sitten kokeilemaan onko edelleen kynärissä yhtä paska kuin vanhalla näytöllä. :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 279
Viestejä
4 281 069
Jäsenet
71 637
Uusin jäsen
merwi

Hinta.fi

Ylös Bottom