Asus TUF Gaming X570-Plus AM4

Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
7

Tarviiko mun ny muuta miettiä ku kävelen kauppaan, otan esim AMD Ryzen 5 3600XT -prosessori AM4 -kantaan ja jokku muistit 2X8G DDR4?

T:ensimmäinen kone kasaus menossa‍♂♂
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
1 856

Tarviiko mun ny muuta miettiä ku kävelen kauppaan, otan esim AMD Ryzen 5 3600XT -prosessori AM4 -kantaan ja jokku muistit 2X8G DDR4?

T:ensimmäinen kone kasaus menossa‍♂♂
Varmista että tuleeko jäähy prossun mukana, ja jos ei niin sitten AM4 -kantaan sopiva prossujäähy vielä lisää pakettiin. Ja kyseistä emoa käytettäessä oma SSD asema vaati firmis päivityksen jotta rupesi toimimaan oikein. Edellisellä emolla joka oli x470 -piirisarjalla ei tuota firmis-päivitystä tarvittu.

Tämän jälkeen on sitten ajettava kaikennäköisiä ohjelmatestejä järjestelmän vakauden selvittämiseksi. Jokainen erikseen ostettava komponentti kerta voi olla viallinen. Pakettikoneissa nuo testit on sen koneen valmistaja tehnyt (yleensä). Nyt vastuu jää kasaajalle
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 663

Tarviiko mun ny muuta miettiä ku kävelen kauppaan, otan esim AMD Ryzen 5 3600XT -prosessori AM4 -kantaan ja jokku muistit 2X8G DDR4?

T:ensimmäinen kone kasaus menossa‍♂♂
Ryzen pitää nopeasta muistista. Tuolla prosessorilla optimi lienee 3600CL16
 
Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
7
Tota meinasin et kuhan on ddr4 nii pitäs sopia merkistä ja mallista riippumatta? Onko jossain joku lista mitkä prossut ja muistit pelittää parhaiten?
 
Liittynyt
27.10.2020
Viestejä
7
Vois ny kysyä et mitkä muistit on suosittuja ja kannattavaa hankkia et niitä löytyis/sais samanlaiset lisättyä myöhempään päivitykseen?
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 279
Tämä koko alue pyörii tämän asian ympärillä. Suosittelen että kurkkaat jo olemassa olevia ketjuja, tulet saamaan parempaa informaatiota kuin tähän yksittäisiä vastauksia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 711
Viestejä
4 238 705
Jäsenet
71 242
Uusin jäsen
Miohe

Hinta.fi

Ylös Bottom