• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka ASUS TUF GAMING B850 PLUS WIFI Proshop 189,90€

Onko nyt tänä syksynä "hyvä aika" kasata uusi kone? o_O
Meinaan AMD/Intel prossujen julkaisuaikatauluja ja AMD/Nvidia näytönohjainten? Kun sellaista jo luin ettei ainakaan Nvidialle olis..

Onko nyt tänä syksynä "hyvä aika" kasata uusi kone? o_O
Meinaan AMD/Intel prossujen julkaisuaikatauluja ja AMD/Nvidia näytönohjainten? Kun sellaista jo luin ettei ainakaan Nvidialle olis..
RTX 50 SUPER -sarjan näytönohjaimet ovat mahdollisesti tulossa, mutta AMD:n osalta on vielä vaikea sanoa. Jotain täysin uutta ensi vuonna sitten. Toki näytönohjaimen voi aina helposti päivittää...

AMD AM5 -alustan päälle suosittelen kasaamaan uuden PC:n ja vastikään B650-piirisarjan tuotanto on "lopetettu", joten edulliselle emolevylle ei ainakaan heti ole paljon vaihtoehtoja. Tämä tarjous olisi se.

Inteliltä ilmeisesti tulossa päivitystä omalle kannalleen, mutta sillä ei oikein käytännön väliä. Juuri kasattiin kaverille PC ja AMD:llä mentiin. Tuon cashbackin huomioiden tämä on tosi hyvä tarjous!

Laitoin Asukselle kyselyä, että missä caschback viipyy, kun 100 arkipäivää jo mennyt (ehtojen mukaan voi mennä 90pv). Tuli aika nopeasti vastaus, että rahat nyt siirretty.

Pistinpä itsekin muistutusta, kun sopivasti oli 111 arkipäivää jo kulunut. Ehdoissa tarkalleen ottaen oli maininta, että 20 arkipäivää voi kulua hakemuksen hyväksymiseen ja vasta siitä 90 arkipäivää maksun käsittelyyn. Eli minun tapauksessani ollaan jo kokonaisella vuorokaudella ylitetty nämä raja-arvot. :smile:

Pistinpä itsekin muistutusta, kun sopivasti oli 111 arkipäivää jo kulunut. Ehdoissa tarkalleen ottaen oli maininta, että 20 arkipäivää voi kulua hakemuksen hyväksymiseen ja vasta siitä 90 arkipäivää maksun käsittelyyn. Eli minun tapauksessani ollaan jo kokonaisella vuorokaudella ylitetty nämä raja-arvot. :smile:
Oli myös 20+90 mennyt ja nyt tuli tällaista viestiä eli odotellaan vielä nelisen viikkoa :D

"Thank you very much for your email. We will review the process and the data. Please note that the process and the re-initiation of the payment process may take up to 4 weeks.

We ask for your patience."

@jepsoo Eli maanantaina sait todennäköisesti samannäköisen vastauksen kuin minäkin, mutta rahoja ei näkynytkään ja kyseltyäsi niiden perään uusiksi sait sitten tuon vastauksen? Tosiaan keskiviikkona vasta sain vastauksen itse, joka oli tämä:

Thanks for your email.

The money transfer has been initiated. Please check your bank account and note that the payment has been executed by ninepoint (GmbH).
If you have not received an incoming payment from ninepoint GmbH, please send us your account information (IBAN + BIC + complete name) for a check.

Syyskuussa ostin routterin josta odottelen cashback-rahoja edelleen.

@jepsoo Eli maanantaina sait todennäköisesti samannäköisen vastauksen kuin minäkin, mutta rahoja ei näkynytkään ja kyseltyäsi niiden perään uusiksi sait sitten tuon vastauksen? Tosiaan keskiviikkona vasta sain vastauksen itse, joka oli tämä:
Kyllä, vastasin tuohon viestiin, että milloin ko. maksu on suoritettu koska sellaista ei vielä minulla näy. Sen jälkeen tuli tuo viesti, että 4 viikkoa menee asian selvittämisessä.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
302 665
Jäsenet
82 202
Uusin jäsen
Zilla

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom