Asus TUF 5700xt

Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
45
Moro! Oisin hommaamassa käyttettynä kyseistä asuksen näytönhohjainta hintaan 270€. Onko tuo kortti oikeasti niin huono mitä siitä kerrotaan? Olen myös lukenut että kortti olisi äänekäs, mutta kuinka äänekäs se oikeasti on jos sitä vertaa nykyiseen 1060 dualiini. Jos on myös ehdottaa siihen +-300€ jotain toista näytönohjainta/mallia ohjeita otan toki vastaan.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
5 527
Moro! Oisin hommaamassa käyttettynä kyseistä asuksen näytönhohjainta hintaan 270€. Onko tuo kortti oikeasti niin huono mitä siitä kerrotaan? Olen myös lukenut että kortti olisi äänekäs, mutta kuinka äänekäs se oikeasti on jos sitä vertaa nykyiseen 1060 dualiini. Jos on myös ehdottaa siihen +-300€ jotain toista näytönohjainta/mallia ohjeita otan toki vastaan.
Kai toi dual hieman on tuota hiljaisempi.

Toi Rx5700 TUF kokeilin ku sellasen myin uuden koneen mukana niin n.1900rpm oli jäähyssä kierroksia rasituksessa suoraan lootasta ja 70c lämmöt.
Kotelokin varmasti vaikuttaa ja hyvässä kopassa voisi olla aavistuksen matalemmat Rpm/lämmöt.
Säätämällä fanCurvea saa hieman myös Rpm matalemmaksi.
 
Liittynyt
26.06.2017
Viestejä
45
Kai toi dual hieman on tuota hiljaisempi.

Toi Rx5700 TUF kokeilin ku sellasen myin uuden koneen mukana niin n.1900rpm oli jäähyssä kierroksia rasituksessa suoraan lootasta ja 70c lämmöt.
Kotelokin varmasti vaikuttaa ja hyvässä kopassa voisi olla aavistuksen matalemmat Rpm/lämmöt.
Säätämällä fanCurvea saa hieman myös Rpm matalemmaksi.
No tuohon kyseiseen yksilöön oli jotkut thermal padit muisteille laitettu. En tiedä onko niistä kumminkaan oikeasti mitään hyötyä.
 
Liittynyt
25.12.2017
Viestejä
116
toi video on hyvä katsoa ennen kun ostaa rx 5700 korttia ja siinä kun tulee niitä listoja niin katseleppa mitkä on saanu ihan kelpo suorituksia ja ostat sen mukaan sit kortin.
tuon videon perusteella ja monen muun jälkeen päädyin powercolor rx5700xt red devil malliin.
PowerColor RX 5700 XT Red Devil OC 8 GB – Tehorauta pitkä on toimitus aika mut hinta ehdottomasti tällä hetkellä halvin ja siks suomalaiselta tilasin koska on ongelmallisia nää kortit niin takuut toimii äidinkielellä
 

Requiem

For You
Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 506
No tuohon hintaan jos saa niin itse ottaisin. Jos esim. alikellottaa ja voltittaa reilusti niin vielä on nopeampi kuin 300€ kortit. Ja jäähdytystä voi aina parannella itse. Muistille ja vrm:lle jäähdytystä lisää niin on ok.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
142
onko kukaan kokeilut ottaa pois tuota muistien päällä olevaa mustaa levyä tästä
ja ajella tällä niin että pelkkä tuulettimien työntämä ohivirtaava ilma jäähdyttäisi noita muisteja?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 256
Viestejä
4 192 589
Jäsenet
70 895
Uusin jäsen
olsteri

Hinta.fi

Ylös Bottom