Vaihdetaan Asus TUF 3060 TI oc ---- > Heikompitehoiseen 1080p näytönohjaimeen (rtx 2000-sarja tai rtx 3060. AMD:lta 6700xt)

Liittynyt
19.09.2019
Viestejä
80
Cyberpunkin pelattua läpi huomasin näytönohjaimen olevan täysin ylimitoitettu omaan CS:go:n ja League of legendsin pelaamiseen. Ehdotelkaa vaihtoja heikompiin näytönohjaimiin.
Kyseessä OC-malli, joka ostettu täältä foorumilta tammikuussa. Counter-strikeä pelatessa isoilla fps-lukemilla kevyttä coil whineä esiintyy, matalilla fps-lukemilla en ole ainakaan itse kuullut pöydän alta erikoisia ääniä.

Sijaitsee Rovaniemellä ja mieluiten f2f-vaihdot. Postitus harkitaan TAPAUSKOHTAISESTI, en mielelläni lähde postittelemaan.

En myy erikseen, sillä tarvitsen näytönohjaimen tilalle.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Paljos tarvisit väliä vaihdossa Asus Dual 3060 korttiin?

edit: peruin tarjouksen
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
No sanotaan vaikka 300 euroa? Ja postitus silleen että minä lähetän ensin, sinä kokeilet minun kortin ja sitten lähetät takaisin omasi.

edit: peruin tarjouksen
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Onpa kyllä pöljää laittaa pelkästään yv:nä silleen että muut ei näe mitä tarjouksia on tullut. Katon tässä jos saan kaupattua muuta tavaraa niin ehkä saisin varaa tarjota hitusen enemmän.
edit: tosin tämäki tarjous on jo hitusen enemmän kuin esim jimmsin hintojen erotus näillä korteilla, joten ei varmaan hirveesti enempää pitäis tarvita että nämä vaihtuu tai sitte toisenlaiset kortit kiinnostaa enemmän?

edit: peruin tarjouksen
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.09.2019
Viestejä
80
Sinun tarjous on hyvä, mutta mietityttää tuon kortin jäähdytys. En jaksaisi itse alivoltittaa ja säätää tuuletinprofiilien kanssa. Ilmeisesti ei ole hiljaisimmasta päästä tuo dual?

Olisin voinut laittaa, että tarjoukset ketjuun ainoastaan. Läikkynyttä kusta on turha murehtia.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 024
Ei varmasti ole yhtä hiljainen kuin TUF mallit ovat kolmella tuulettimellaan mutta ainakin omassa käytössä kyllä tuon dualin tuulettimetkin on riittävän hiljaiset että peittyvät täysin mun kolmen kotelotuulettimen ja prossutuulettimen melun alle, jotka nekään ei ole missään nimessä kovin äänekkäitä. Ihan hiljainenhan tää mun kokoonpano ei koskaan ole rasituksessa ollut mutta ei noita tuulettimia kuule jos ei niitä keskity kuuntelemaan, varsinkaan kuulokkeet päässä. Ja en ole koskenut voltituksiin / tuuletinprofiileihin.

Varsinaisesti olen selkeästi kuullut tämän näytönohjaimen tuulettimien äänen ilman että niitä keskityn kuuntelemaan ainoastaan tietokonetta käynnistettäessä, jolloin tuulettimet ovat postaukseen asti selvästi kuultavissa.
Paljon varmasti riippuu kotelotuuletuksesta. Mulla kotelon edessä alhaalla oleva Noctuan 120mm tuuletin puhaltaa suoraan viileää ilmaa ton Dual kortin tuulettimille, jolloin niiden ei ilmeisesti tarvi koskaan lähteä sellaisessa rasituksessa lentoon, jota minä oon kortille tarjoillut.

En nyt äkkiseltään löytänyt vertailua juuri tästä ei-ti mallista mutta aika hyvin tuossa 3060ti dual malli näyttää pärjäävän vertailussa melun suhteen ainakin "Q" tilassa. (toki varmaan parhaan tuloksen saa omalla tuuletinprofiililla):


Ja omalla mutu-tuntumalla kun tää 3060 syö vähemmän tehoja kuin tuo TI malli niin luulisi että olisi mittauksissa ehkä ihan rahtusen hiljaisempi kuin tuo TI malli silloin kun tuuletusratkaisu on sama (niinkuin kai on).


edit: peruin tarjouksen
 
Viimeksi muokattu:

Walinen

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.01.2021
Viestejä
35
Jos pienempi kortti kiinostaa niin uusi 1660 super. Pyörittää noita competive pelejä aika huolel, laita yvllä paljon tarvisit välirahaa jos nappaa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 347
Viestejä
4 198 760
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom