Myyty Asus Strix GTX 1080 Ti

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Myytävä tuote: Asus Strix GTX 1080 Ti
Hinta: 850€ Noudettuna
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tietokonekauppa.fi 10/2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä. 36kk 10/2017 alkaen tietokonekauppa.fi
Muuta huomioitavaa: Ostettu käyttämättömänä foorumilta 90NZ0:lta. Tämän jälkeen ollut minulla muutaman kuukauden pelikäytössä alivoltitettuna normikelloilla. Hiljaisin ja samalla tehokkain näytönohjain, joka minulla tähän mennessä on ollut.


Sijainti: Vantaa Tikkurila
Toimitustapa: Ensisijaisesti nouto, mutta myös postitarjoukset otetaan huomioon jos noutajia ei ilmene.
Maksutapa: Käteinen tai tilisiirto. Postitettaessa maksu ensin, paketti liikkeelle sitten.


Kuva:näyttis1.jpg näyttis2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Tää on edelleen myytävänä. Vaihdossa voi myös tarjota Asuksen tai MSIn tehottomampaa näytönohjainta hyvällä välirahalla. Näytönohjaimen kaverina voi tarjota myös 144hz fhd näyttöä. Itseasiassa tällä hetkellä on myös tarvetta älypuhelimelle.
 
Liittynyt
23.03.2017
Viestejä
224
Tää on edelleen myytävänä. Vaihdossa voi myös tarjota Asuksen tai MSIn tehottomampaa näytönohjainta hyvällä välirahalla. Näytönohjaimen kaverina voi tarjota myös 144hz fhd näyttöä. Itseasiassa tällä hetkellä on myös tarvetta älypuhelimelle.
Laitoin yv.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Palautetaas tämä myyntiin nyt kun ei ole enää itsellä käyttöä ja loputkin koneesta kaupattavana. Vaihdossakaan en tarvitse enää mitään. F2F kaupat edelleen etusijalla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Tällä hetkellä pikaisella vilkaisulla näyttäisi että näitä Asuksia ei oikein saa uutena mistään, tai ainakaan alle 900e hintaan. Käytettynä näitä ei näyttäisi liikkuvan ollenkaan. Näin ollen pyrin myymään kortin tuolla asettamallani hp:lla. Jos se ei mene kaupaksi, tai jos uusien korttien hintataso alkaa huomattavasti laskea, niin säästän kortin todennäköisesti seuraavaan kokoonpanooni.
 
Liittynyt
18.03.2018
Viestejä
784
Asiaton käytös (Hintapoliisi)
Hinnat alkaa tippua sitä mukaan kun kaupat saa kortteja varastoon.Aika haastava tilanne näyttää olevan tällä hetkellä.Itse olen toista Asuksen korttia katsellut.Ei kuitenkaan millään pahalla mut 850€ on kuitenkin kova raha puoli vuotta vanhasta kortista.Uusia saa kuitenkin vain muutaman kympin kalliimmalla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Hinnat alkaa tippua sitä mukaan kun kaupat saa kortteja varastoon.Aika haastava tilanne näyttää olevan tällä hetkellä.Itse olen toista Asuksen korttia katsellut.Ei kuitenkaan millään pahalla mut 850€ on kuitenkin kova raha puoli vuotta vanhasta kortista.Uusia saa kuitenkin vain muutaman kympin kalliimmalla.
Toistaiseksi uusia ei näyttäisi saavan mistään. Kortti mahdollisesti menee pyytämälläni hinnalla, jos joku tällaisen sattuu nyt lähiaikoina tarvitsemaan. Mitään stressiä en tämän myynnistä ota, vaan tämä menee jos on mennäkseen. Siinä vaiheessa kun kortteja alkaa löytyä kauppojen hyllyiltä, tai kun niitä alkaa käytettynä oikeasti liikkumaan, niin teen ratkaisun sen suhteen pidänkö tämän vai myynkö alhaisemmalla hinnalla. Oletan, että nyt nuo muutamat käytettynä myytävänä olevat halvat Ti:t on kenties pienessä paniikissa hinnoiteltu sillä oletuksella, että näiden korttien hintataso tulisi merkittävästi romahtamaan lähipäivinä/viikkoina. Mielenkiintoista kuitenkin todellisuudessa nähdä, mihinkä 1080 Ti hintataso asettuu niin käytettyjen kuin uusienkin osalta, jahka niitä alkaa taas paremmin saamaan. Seuraavan sukupolven korttien julkistamisenkin voisi olettaa hintatasoon jollain tapaa vaikuttavan, jos niitä nyt ollaan lähikuukausina julkistamassa. Itse ehdin tämän kortin onneksi ostamaan varsin huokealla hinnalla, ennen kuin mainausbuumi nosti hinnat kattoon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.04.2018
Viestejä
58
Moi! Olisiko käyttöä MSI 1070 GTX Gaming X:lle, jos antaisin eurojen lisäksi vaihdossa?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Noita vaihtotarjouksia kannattaa esittää sen välirahan kanssa. Vaikka sitten yyveellä. En tule suostumaan itseni kannalta epäedullisiin välirahaehdotuksiin.

Ja ei ole tarvetta Osuujin tietokoneelle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
300
Verkkokaupasta 7/2016 eli takuuta jäljellä 7/2019. Kuitti löytyy.
On vaan silleen vähän huono, että pärjään nyt hetken ilman näyttistäkin. Parempi olisi, jos saisit tuon omasi itse myytyä ja ostaisit tämän ihan vain rahalla pois. Hyvä tarjous noin muuten.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 266
Viestejä
4 189 534
Jäsenet
70 717
Uusin jäsen
Diavolo

Hinta.fi

Ylös Bottom