Avataan nyt tännekin asiaan liittyvä keskustelu niin voidaan seurata kortin elämää.
Yritän tänään saada testattua korttia vielä kerran ja muutamaa vinkkiä mitkä testaamatta.
Kortin ongelma selviää myynti tekstistäni
: Yhteensopivuus ongelmia tai jotenkin rikki?!
Kortin tarina ja toimivuus on värikäs joten lue hyvin.
1. Omistaja ei saanut korttia toimimaan (windows valitti ajureista) ja lähetti sen takuuseen. Takuu huollon mukaan kortti toimii hyvin.
2. Omistajalla kortti toimi jatkuvassa käytössä ilman mitään ongelmaa.
3. Omistaja eli minä. Pelit kaatuilee samaan tapaan eli peli pysähtyy alussa ja amd ohjelma ilmoittaa ongelmasta. Kone toimii yleensä tämän jälkeen normaalista. Ei siis kaadu kokonaan. Pelkkä peli.
Kokoonpanot joissa ollut.
1. I7 7700k - pelit ei toimi, (1 omistaja)
2. Ryzen 2700x - pelit ei toimi, (1 omistaja)
3. Ryzen 5600x, msi b550 - toimii ilman mitään ongelmia (2 omistaja)
4. i5 11400, h510 - pelit ei köynnisty. Amd ohjelma sanoo virheeksi ohjaimen aikakatkaisu tai muu vastaava. (3 eli minä)
Yritän tänään saada testattua korttia vielä kerran ja muutamaa vinkkiä mitkä testaamatta.
Kortin ongelma selviää myynti tekstistäni
: Yhteensopivuus ongelmia tai jotenkin rikki?!
Kortin tarina ja toimivuus on värikäs joten lue hyvin.
1. Omistaja ei saanut korttia toimimaan (windows valitti ajureista) ja lähetti sen takuuseen. Takuu huollon mukaan kortti toimii hyvin.
2. Omistajalla kortti toimi jatkuvassa käytössä ilman mitään ongelmaa.
3. Omistaja eli minä. Pelit kaatuilee samaan tapaan eli peli pysähtyy alussa ja amd ohjelma ilmoittaa ongelmasta. Kone toimii yleensä tämän jälkeen normaalista. Ei siis kaadu kokonaan. Pelkkä peli.
Kokoonpanot joissa ollut.
1. I7 7700k - pelit ei toimi, (1 omistaja)
2. Ryzen 2700x - pelit ei toimi, (1 omistaja)
3. Ryzen 5600x, msi b550 - toimii ilman mitään ongelmia (2 omistaja)
4. i5 11400, h510 - pelit ei köynnisty. Amd ohjelma sanoo virheeksi ohjaimen aikakatkaisu tai muu vastaava. (3 eli minä)