• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka ASUS ROG Swift PG32UQ, Jimms, 849 €

Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 382
Tuote: ASUS ROG Swift PG32UQ
Tarjoushinta: 849 €
Normaalihinta: 1099 €
Kauppa: Jimm's PC-Store
Linkki: Asus 32" ROG Swift PG32UQ, 144Hz 4K UHD -pelimonitori, musta (Tarjous! Norm. 1099,00€) - 849,90€

Kommentti tarjouksesta:

Tarjouserän koko 50 kpl!

HUOM! Näytöllä on 3 vuoden Onsite SWAP-laitevaihtotakuu!


ASUS Dying Light -bundle
ASUS tarjoaa kampanjaan kuuluville tuotteille pelikoodin, jonka lunastamalla saat Dying Light ja Dying Light 2 -pelit! (Arvo 90€)

Lisätietoja ja lunastus osoitteesta:

Kampanja-aika: 8.11. - 31.12. 2021 (Lunastusaika 22.11.2021 - 14.1.2022)
 
Itsellä ollut Roq Swift 24":n näyttö ja vähän liikaa ongelmia. Takuu toimii todella hyvin, mutta vaihdossa ei tule upouutta näyttöä vaan huollossa korjattu. Tyyppitarran päälle vain liimattu uusi tarra.
 
Itsellä ollut Roq Swift 24":n näyttö ja vähän liikaa ongelmia. Takuu toimii todella hyvin, mutta vaihdossa ei tule upouutta näyttöä vaan huollossa korjattu. Tyyppitarran päälle vain liimattu uusi tarra.

Onko tuommoinen toiminta edes laillista?
 
Ootko aina voihottaas samalla lailla jos myyjä ehdottaa että esim. korjaisi viallisen tuotteen kauppojen purkamisen sijaan?
Voi olla, että olen tottunut vaihdossa liian hyvälle, kuin esim. Gigantti on aina vaihdon tehdessään antanut uuden vastaavan tuotteen tai sitten astetta paremman, jos sitä samaista ei ole juuri löytynyt.
Tuossa näytönvaihdossa olin hieman pettynyt siihen, että sain vaihdossa toki täysin ehyen näytön, mutta näki heti päälle päin, että se on nähnyt elämää hieman enemmän. Oma huoltoon mennyt näyttö ei kerennyt minulla olla kuin vajaa 2kk. Jalassa olleet tarrat olivat tässä korvatussa poissa ja lähetyspakkaus oli ruskea laatikko, jossa oli todella niukasti fyllinkiä (aika vapaasti pääsi laatikossa hölskymään). Oma kuitenkin lähti huoltoon siistissä alkuperäisessä paketissa ja pakattu asianmukaisesti. Soitin tästä Asuksen huoltoon, että onko tämä normaalia. Sanoi vaan, että on ja jos tulee korvatun kanssa ongelmia, ottaa uudestaan yhteyttä.
 
Täältäkin kommenttia Asuksen näyttöön liitten. Omankin Asuksen kanssa (PG278Q, ostettu 2014) oli melkoinen takuuvaihtorumba, taitaa olla kolmas vai neljäs vaihdettu näyttö joka on nyt ollut käytössä sen 5 vuotta. Kerran joutui myös vaihtamaan virtalähteen. On varmaan melko todennäköistä että seuraava näyttö on jotakin muuta kuin Asus.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 207
Viestejä
4 452 752
Jäsenet
73 674
Uusin jäsen
Eemeli77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom