• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Asus Rog Kithara langalliset pelikuulokkeet 278,90€ - 35€ Cashback = 243,9€

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konttu
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 420
Tuote: Asus Rog Kithara
Tarjoushinta: 278,90€ - 35€ Cashback = 243,9€
Normaalihinta: 328,90€ monessa paikkaa. (multitronic myynyt ei tarjouksella 278,90€ kuukauden verran.)
Kauppa: jimms.fi
Voimassa: voimassa 6.6.2026 klo 23:59 asti tai niin kauan kuin tarjouserää riittää.
Linkki: Asus A702 ROG KITHARA, langalliset pelikuulokkeet mikrofonilla (PC / PS5), musta - 278,90€


Kommentti tarjouksesta:
Kampanja-aika: 27.4 - 12.7.2026 (Lunastusaika 11.5.2026 - 26.7.2026)

Arvostelujen perusteella hyvät kuulokket. Toimii loistavasti musiikin kuunteluun kuin pelaamiseen. Näissä on Hifimanin 100-milliset planaarielementit.
Iotech arvostelua:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=vWp5esnjhf8
 

Multitronicilla lähes saman hintainen, tosin Arvioitu toimitus:02.06. *muoks* ei cashbAckia
 
Viimeksi muokattu:

Multitronicilla lähes saman hintainen, tosin Arvioitu toimitus:02.06.
Multitronic ei näytä olevan cashback kamppiksessa mukana.
 
Nämä taitaa olla loppujen lopuksi Hifimanin valmistamat? Vai oliko tähän tullut selvyyttä?

Hifimaneista kannattaa muistaa se, etteivät ole pitkäikäisiä tuotteita, kun vertaa oikeastaan yhtään mihinkään muuhun kunnolliseen kuulokevalmistajaan.
 
Nämä taitaa olla loppujen lopuksi Hifimanin valmistamat? Vai oliko tähän tullut selvyyttä?

Hifimaneista kannattaa muistaa se, etteivät ole pitkäikäisiä tuotteita, kun vertaa oikeastaan yhtään mihinkään muuhun kunnolliseen kuulokevalmistajaan.
Minun kunnossa olevat 14 vuotta vanhat Hifiman HE-400 ovat sangen eri mieltä tuosta pitkäikäisyydestä.
Verrokkina AKG K845BT ja Beyerdynamic DT770 Pro kestivät molemmat käytössä alle 10 vuotta. AKG etenkin oli täysi fiasko täynä tyyppivikoja.
 
Viimeksi muokattu:
Minun kunnossa olevat 14 vuotta vanhat Hifiman HE-400 ovat sangen eri mieltä tuosta pitkäikäisyydestä.
Verrokkina AKG K845BT ja Beyerdynamic DT770 Pro kestivät molemmat käytössä alle 10 vuotta. AKG etenkin oli täysi fiasko täynä tyyppivikoja.
Ihan yleisesti tiedossa oleva fakta tuo Hifimanin laatu: QC surkealla tasolla ja rakenteiden reaalitoteutus on usein heikko. Oletko sattunut huomaamaan miten heidän omassa kaupassaan on non-stoppina saatavilla open-boxeja ja refurbisheja?

Itsellä HE-300: Elementin magneetti irtosi aivan pienen kolauksen jälkeen, kiinnitys tehtaalta kolmella minimaalisella pikaliima tipalla. Takuuaikana valmistajaa ei kiinnostanut ongelma pätkän vertaa. Jokunen vuosi myöhemmin pääpanta mureni käsiin kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Ja juuri tällä hetkellä odotan saapuvaksi uusia pehmusteita Edition XS:Iin, joista liimaukset petti täydellisesti ihan normaalin ja kevyen käytön myötä. Sentään takuuseen, mutta oletan että 1-2 vuoden päästä tarvitsee taas uudet pehmusteet ihan samasta syystä.

Äänenlaatuahan näistä irtoaa todella kivasti, kun vertaa yksittäiseen hankintahintaan.
 
Ihan yleisesti tiedossa oleva fakta tuo Hifimanin laatu: QC surkealla tasolla ja rakenteiden reaalitoteutus on usein heikko. Oletko sattunut huomaamaan miten heidän omassa kaupassaan on non-stoppina saatavilla open-boxeja ja refurbisheja?

Itsellä HE-300: Elementin magneetti irtosi aivan pienen kolauksen jälkeen, kiinnitys tehtaalta kolmella minimaalisella pikaliima tipalla. Takuuaikana valmistajaa ei kiinnostanut ongelma pätkän vertaa. Jokunen vuosi myöhemmin pääpanta mureni käsiin kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Ja juuri tällä hetkellä odotan saapuvaksi uusia pehmusteita Edition XS:Iin, joista liimaukset petti täydellisesti ihan normaalin ja kevyen käytön myötä. Sentään takuuseen, mutta oletan että 1-2 vuoden päästä tarvitsee taas uudet pehmusteet ihan samasta syystä.

Äänenlaatuahan näistä irtoaa todella kivasti, kun vertaa yksittäiseen hankintahintaan.
Ihan samalla tavalla Sennheiserillakin on oma outlet täynnä refurb kuulokkeita.
Ja pehmusteet tuntuu lahoavan nyt kaikilla valmistajilla, DT770 pehmusteet olleet ainoat kuulokkeet missä pehmusteet eivät ole lahonneet ratkeamalla vaan lässähtämällä. Pahimpana Panasonic minkä ANC kuulokkeiden pehmusteet ratkesivat rikki ja niitä ei voinut sitten edes vaihtaa uusiin...
Ja ei se Hifiman todellakaan ole ainoa millä on QC ongelmia elementtien kanssa.

Itsellä siis tällä hetkellä käytössä HE-400, Edition XS sekä Sundara Closed-Back eikä minkään kanssa ole ollut ongelmia laadun kanssa. HE-400 piti 10 vuoden kohdalla vaihtaa pantaan uusi ripustin osa minkä 3D-tulostin 10 minuutissa kun malli varaosaan löytyi valmiina netistä. Ja osa asentui piiloon pannan sisään pois näköpiiristä.
 
Tietysti minkä tahansa merkin kanssa voi käydä huono tsägä, mutta Hifiman on loistavasta hinta/ääni -suhteestaan huolimatta kuuluisa huonosta laadunvalvonnastaan. Ei epäilystä näidenkään hyvästä äänestä, mutta ajatuksena Hifimanin surkea QC ja Asuksen surkea support kuulostaa uhkarohkealta kombolta :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 361
Viestejä
5 248 762
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom