• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Asus PRIME AMD Radeon RX 9070 XT OC [Gigantti] 629,90€

Tuote: Asus PRIME AMD Radeon RX 9070 XT OC -näytönohjain (musta)
Tarjoushinta: 629,90 €
Normaalihinta: 757,94 €
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 1.7-31.7.
Linkki: https://www.gigantti.fi/product/gam...adeon-rx-9070-xt-oc-naytonohjain-musta/883870

Kommentti tarjouksesta:

Maksoin itse enemmän omasta 9070 XT:stä joskus pari kk sitten ja koin saavani halvalla. Tämä oli viime vuonna tähän aikaan ~800€..
AMD:n parasta.

Ei ole TUF:in veroinen, mutta aika lähellä. Viime tarjous oli 679€ haun mukaan.

Viimeksi muokattu:
Mitä eroa TUF malliin?
Kapeampi ja lyhyempi. Eikä RBG:tä. Kellot ja kaikki näyttäis olevan samat. Tiedä sitten kellotuspotentiaalista tms. siitä lienee enemmän tossa ao. excelissä. Itsellä ollut tollanen Prime julkaisusta ja hyvin potkii ainakin Linuxin puolella. -0.55V taitaa itellä olla tällä hetkellä undervoltit.

Lähde: https://bit.ly/4i3Q18P PC Builder YT-kanavalta

Voin kyllä tätä näyttistä suositella. Omassa käytössä ainakin 1440p pelaamiseen toiminut hyvin, ja tehoiltaan ilmeisesti lähes nvidian rtx 5070 ti tasoinen. Itse hommasin kyseisen näyttiksen huhtikuussa Gigantista 619 eurolla, ja mukaan sai silloin myös Crimson Desert-pelin. Ei siis ihan yhtä hyvä tarjous tämä, mutta hyvään hintaan nytkin.

EDIT: Sellainen huomio, että näyttis on aika iso, joten joka koppaan ei välttämättä mahdu. Lisäksi se menee kolmella 8-pin virtaliittimellä kiinni.

Voin kyllä tätä näyttistä suositella. Omassa käytössä ainakin 1440p pelaamiseen toiminut hyvin, ja tehoiltaan ilmeisesti lähes nvidian rtx 5070 ti tasoinen. Itse hommasin kyseisen näyttiksen huhtikuussa Gigantista 619 eurolla, ja mukaan sai silloin myös Crimson Desert-pelin. Ei siis ihan yhtä hyvä tarjous tämä, mutta hyvään hintaan nytkin.

EDIT: Sellainen huomio, että näyttis on aika iso, joten joka koppaan ei välttämättä mahdu. Lisäksi se menee kolmella 8-pin virtaliittimellä kiinni.
9070XT ohitteli jopa 5080-korttia juuri julkaistussa Assassin's Creed-pelin testeissä, todella kova menijä on kun hintalappua katsotaan.
Toki ilman säteenseurantaa ja pelimoottori tykkää ratukoista, mutta siitäkin huolimatta rasterointiteho on parasta hinta/fps-suhdetta mitä nyt saa.

Tuote: Asus PRIME AMD Radeon RX 9070 XT OC -näytönohjain (musta)
Tarjoushinta: 629,90 €
Normaalihinta: 757,94 €
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 1.7-31.7.
Linkki: https://www.gigantti.fi/product/gam...adeon-rx-9070-xt-oc-naytonohjain-musta/883870

Kommentti tarjouksesta:

Maksoin itse enemmän omasta 9070 XT:stä joskus pari kk sitten ja koin saavani halvalla. Tämä oli viime vuonna tähän aikaan ~800€..
AMD:n parasta.

Ei ole TUF:in veroinen, mutta aika lähellä. Viime tarjous oli 679€ haun mukaan.
Myös asus bundlen kautta saa tuon. Jos on siis emolle ja jollekin -esim powerille tarvetta niin kannattaa katsastaa

Screenshot_20260710-193335_Chrome.png

Sori tyhmä kysymys, mutta kannattaako päivittää jos on 3080 Ti? Olen vähän pudonnut kelkasta tuon jälkeen näiden näyttisten kanssa.
Game Pass -pelejä tulee pelattua 4K resolla ja DLSS on ollut kovassa käytössä.

Sori tyhmä kysymys, mutta kannattaako päivittää jos on 3080 Ti? Olen vähän pudonnut kelkasta tuon jälkeen näiden näyttisten kanssa.
Game Pass -pelejä tulee pelattua 4K resolla ja DLSS on ollut kovassa käytössä.
Jos ei ole lisä fps tarvetta, niin yleensä ei kannata. 9070xt on n.~20% parempi fps rasteroinnissa. Jos pelaat pelejä joissa on DLSS käytössä, niin itse en vaihtaiisi fps takia. Mutta taitaa saada 3080ti niin hyvin vielä käytettynä, ettei paljoa päivitykselle hintaa jää

Screenshot_20260710-201139_Chrome.png

Tää on SFF-kortti eli aika pieni, mennään jo todella pieniin koteloihin tai hassusti suunniteltuihin koteloihin jos tätä ei saa mahtumaan.

Mitenkäs tämä vertautuu AMD 6900 XT kun resoluutiona on joko näyttö 3440x1440 tai 4K tv? Onko mitään mieltä päivitellä?

Mitenkäs tämä vertautuu AMD 6900 XT kun resoluutiona on joko näyttö 3440x1440 tai 4K tv? Onko mitään mieltä päivitellä?
Onhan tuossa tuntuva hyppy parempaan ja korttia taas vuosiksi eteenpäin, halpahan tuo Prime on ja eiköhän AMD:n korttienkin hinnat ennemmin ala nousemaan entä laskemaan.

Viime vuoden puolella tuli ostettua vastaava 9060XT, Evolv Shift XL-masiinaan ja on kyllä ihan älyttömän hyvä kortti.
Tyttären koneessa on minun vanha Vega64 (no, minun vanha koneeni kokonaisuudessaan) ja ei enää uusi Forza Horizon 6 suostu toimimaan sillä, niin kun huomasin tämän tarjouksen, saa tytär ostella tuon 9060XT:n halvalla pois.
Ja tilasin tuon 9070XT:n Shift XL:ään sen tilalle.

Kuukaudenhan tuota joutuisi odottelemaan jos nyt tilaa?
Liekö sitten näytönohjainten hinnat nousemassa samaa tahtia kuin muistien... toki jos 7900 GRE:n nyt päivittäisi niin menisi taas pari vuotta huoletta.

Kuukaudenhan tuota joutuisi odottelemaan jos nyt tilaa?
Liekö sitten näytönohjainten hinnat nousemassa samaa tahtia kuin muistien... toki jos 7900 GRE:n nyt päivittäisi niin menisi taas pari vuotta huoletta.

Kun laitoin tarjouksen, näitä oli kaupoissa ja verkossa. Nyt on kaikki mennyt. Kertoo siitä, että on hyvä tarjous.

Kun laitoin tarjouksen, näitä oli kaupoissa ja verkossa. Nyt on kaikki mennyt. Kertoo siitä, että on hyvä tarjous.
On ja mm. Moore's Law Is Dead, kertoo tulevista hinnankorotuksista Ratukoihin.
Ei niin hirveitä, kuin voisi pelätä, 8 - 15% on arvio.
Tämä yksi syy, kun hinta oli kohdillaan, miksi vedin liipaisimesta itse...

Statistiikka

Viestiketjuista
312 897
Jäsenet
84 390
Uusin jäsen
Lehtipihvi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom