Eli kyseiseen näytönohjaimeen yritin ajaa sisään asus dual mallin biosta huonolla menestyksellä. himoitsin 0rpm tilaa joten päätin kokeilla.
nyt kortti ei enää boottaa tai siis emolevy herjaa punaista vga lediä.
olen yrittänyt saada bootattua konetta myös toisella kortilla niin että 3060 on myös kiinni ja virroissa. mutta ei vain suostu käynnistymään. toinen kortti on asus phoenix 1650.
kortit on ollut molemmissa pci-e väylissä ja en vain saa konetta käynnistymään windowsiin jos 3060 on virtakaapeli kiinni. en edes biossiin asti.
mielelläni haluaisin ajaa 3060 vakio biossin takaisin joka minulla on tallessa koneella, mutta keinot alkavat itselläni käydä vähiin joten pyydän teiltä apua rakkaat tekkiläiset.
ja mielelläni kerron lisää tietoja jos ja kun niitä tarvitaan/pyydetään.
ohessa joitain tietoja koneestani:
emolevy: msi b550 tomahawk
prosessori: ryzen 5 3600
nyt kortti ei enää boottaa tai siis emolevy herjaa punaista vga lediä.
olen yrittänyt saada bootattua konetta myös toisella kortilla niin että 3060 on myös kiinni ja virroissa. mutta ei vain suostu käynnistymään. toinen kortti on asus phoenix 1650.
kortit on ollut molemmissa pci-e väylissä ja en vain saa konetta käynnistymään windowsiin jos 3060 on virtakaapeli kiinni. en edes biossiin asti.
mielelläni haluaisin ajaa 3060 vakio biossin takaisin joka minulla on tallessa koneella, mutta keinot alkavat itselläni käydä vähiin joten pyydän teiltä apua rakkaat tekkiläiset.
ja mielelläni kerron lisää tietoja jos ja kun niitä tarvitaan/pyydetään.
ohessa joitain tietoja koneestani:
emolevy: msi b550 tomahawk
prosessori: ryzen 5 3600