Asus Gtx 1060 Dual 6GB

Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
10
Minulla on ongelma saada toimimaan kyseinen näytönohjain. Se näyttää vain mustaa. Ja jos kytkettynä sisäinenkään ei näytä mitään. Sisäisellä toimii moitteetta. Ei anna asentaa ajureita, koska ei ole Windows version kanssa yhteen sopiva. Kokoonpano
CPU: Core i5-3570k
GPU: Asus GTX 1060 6GB Dual ongelma
EMO: Asus P8Z77-V LX
RAM: 16GB DDR3 Ram
Poweri: 550 w vx corsair
128GB SSD
100GB SSD
Tuulettimena coolermaster evo 212v ja pari muuta.
Kun asennan näytönohjaimen, palaa siinä yksi valo. Kumpikin tuuletin pyörii.
 

Liitteet

Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
10
Olen sitten aika käsi näiden kanssa. Biosissa kävin yritin asettaa pcie ensisijaiseksi, mutta aina kun kävin katsomassa niin oli auto asetus. Windows viimeisimmät päivitykset pitäisi olla
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 071
Näyttis kiinni ylimmässä x16 slotissa ja pcie virtajohdot kiinni? Jos nämä on ok niin katsoisin, että emolla on uusin bios.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
454
Pääsetkö BIOSiin kun tuo näyttis on asennettu? Eli se toimii BIOS:ssa mutta kun lähtee lataamaan Windowsia niin tulee vain mustaa? Jos näin on niin kortti toimii ja ajureissa varmaan vika. Jos ei BIOSia pääse näkemään niin sitten kannattaa katsoa liitännät ja vaikka kokeilla minimi konfilla niin että vain näyttis ja muisitt emossa ja powerissa kiinni.
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
10
Jos kortti on kiinni, niin en pääse biosin. DVI kaapelilla oon yrittänyt muodostaa yhteyttä. Pitää yrittää tuota riisuttua mallia.
 
Liittynyt
08.08.2018
Viestejä
124
Mulla 1070 näyttiksessä vikana ettei tule virtoja muisteille eli pamahtanut jotain rikki ja siksi musta ruutu.
Mene sisäisellä windowssiin, asenna teamviewer ja tee asetukset sillain että pääset vaikka tietyllä salasanalla koska vain vapaasti toisella koneella/puhelimella etäohjaan (id numero talteen)
Sitten kone kiinni, 1060 kiinni kans ja buuttaat windowssiin mustalla ruudulla.
Sitten toisen laitteen teamviewerilla etäohjauksella pääset tutkimaan, tunnistaako winukka tai/ja gpuz:lla katot infon 1060:stä.
 
Liittynyt
08.08.2018
Viestejä
124
Kato gpuzetan infosta varsinkin muistin info.. onko siinä mitään eli onko muisti pois pelistä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 768
On jo kysytty aikaisemmin, mutta et vastannut.. Onko tuossa johto kiinni?

1609821505636.png
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 071
Kyllä. Ylimmässä kiinni ja virtajohto kunnolla painettuna pohjaan.
Entäs tuo bios? Joillain vanhemmilla koneilla uudemmat näyttikset ovat vaatineet biosin päivityksen, että lähtee toimimaan. Eli tuokin kannattaa tarkistaa.
 
Liittynyt
29.05.2020
Viestejä
522
Pystytkö lainaamaan jostain jotain toista näytönohjainta? Laita toinen näytönohjain tuon GTX 1060:n tilalle ja kokeile tuleeko kuvaa. Jos ei silloinkaan tule kuvaa, niin sitten vika voi olla esimerkiksi emolevyn PCI-e-liittimessä. Ja samoin kannattaa kokeilla tuota näytönohjainta toisessa tietokoneessa mikäli mahdollista. Jos kuva tulee, niin tiedetään että näytönohjain toimii.

Niin ja minkä värinen valo näytönohjaimessa palaa?

Myös minä suosittelen tarkistamaan BIOS-version. Uusin näyttää olevan 2501 ja version 1801 kuvauksessa sanotaan "Enhance compatibility with some PCIE devices. "
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
10
Siis maailman on niin loistava paikka! Kiitos Jaspi72 vikadiagnoosista ja korjauksesta. Suosittelen häntä kaikille. Oli nopea ja minusta hinta oli edullinen! :thumbsup: kortissa oli siis ihan komponentti vika.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 321
Viestejä
4 329 996
Jäsenet
72 195
Uusin jäsen
Ahaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom