Asus gpu tweak 2

Liittynyt
09.11.2018
Viestejä
99
Onko muilla ollut ongelmia uninstallata toi gpu tweakki? koitettu Win + x kautta poistaa ja suoraan mennä poistamaan kansiot, mutta ei silti suostu lopullisesti poistamaan tuota softaa
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 244
Onko muilla ollut ongelmia uninstallata toi gpu tweakki? koitettu Win + x kautta poistaa ja suoraan mennä poistamaan kansiot, mutta ei silti suostu lopullisesti poistamaan tuota softaa
Itsellä kävi köpelömmin Asus Ai Suite 2:sen poiston kanssa, Windows meni uudelleenasennus-kuntoon. Asuksen ohjelmia kannattaa välttää.
 
Liittynyt
09.11.2018
Viestejä
99
Itsellä kävi köpelömmin Asus Ai Suite 2:sen poiston kanssa, Windows meni uudelleenasennus-kuntoon. Asuksen ohjelmia kannattaa välttää.
Onko jotain käytännön merkitystä jos jättää gpu tweakin vaan omaan arvoonsa ja asentaa afterburnerin? ei ainakaan tehtävien hallinnassa näy, että olisi käynnissä.
Täytyy tulevaisuudessa koittaa välttää asusta softa ja rauta puolellakin
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
541
Ccleanerillä olen onnistunu poistamaan joitain sovelluksia jotka ei muuten poistu. Tuosta en oo kyllä varma että jos se gpu tweak on toimintakuntoinen että voiko olla msi softan kans samaan aikaan.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
2 244
Onko jotain käytännön merkitystä jos jättää gpu tweakin vaan omaan arvoonsa ja asentaa afterburnerin? ei ainakaan tehtävien hallinnassa näy, että olisi käynnissä.
Täytyy tulevaisuudessa koittaa välttää asusta softa ja rauta puolellakin
Itse mielenrauhan kannalta poistaisin jotta se ei pääse aiheuttamaan ristiriitoja. Voi silti olla että tuosta ei pääse kunnolla eroon ilman Windowsin "puhdasta" uudelleenasennusta. "Puhdas" lainausmerkeissä siksi että muilla osioilla kuin 'C' oleva data säilytetään (ei koske tuota ohjelmaa koska se asustaa Program Files- kansiossa). Eli kolmannen osapuolen ajurit ja muualle kuin C- asemalle asennettujen ohjelmien rekisterimerkinnät poistetaan, käyttäjä saa sitten itse poistaa muiden asemien ohjelmatiedostot tai korjata niiden asennukset. Monet ohjelmat osaavat luoda tarvittavat rekisterimerkinnät uudelleen kun exe. suoritetaan tai toimivat standalone- tyylillä normaaliin tapaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 197
Viestejä
4 325 793
Jäsenet
72 180
Uusin jäsen
skyz

Hinta.fi

Ylös Bottom