• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Asus GeForce PROART-RTX4070-O12G

Eore

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
607
Nyt on kortti koneessa. Ei vielä kommentoitavaa suorituskyvystä, mutta kyllä ainakin kortin ulkonäkö on omaan mieleen. Ei turhaa RGB:tä ja muutenkin tyylikäs.
Mites tuo Alan Wake koodi. Onko porukka saanut niitä jo vai tulevatko jotenkin viiveellä? On mulla siis tilauksella, mutta ei ainakaan vielä ole tullut sähköpostiin.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 881
Nyt on kortti koneessa. Ei vielä kommentoitavaa suorituskyvystä, mutta kyllä ainakin kortin ulkonäkö on omaan mieleen. Ei turhaa RGB:tä ja muutenkin tyylikäs.
Mites tuo Alan Wake koodi. Onko porukka saanut niitä jo vai tulevatko jotenkin viiveellä? On mulla siis tilauksella, mutta ei ainakaan vielä ole tullut sähköpostiin.
Siinä tilaussivullahan sanottiin, että koodi tulee viikon sisällä. Itsellä kestänyt aiemmin tuolta ostettaessa päivä ja toisella kertaa pari, että koodi tuli
 

Eore

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
607
Siinä tilaussivullahan sanottiin, että koodi tulee viikon sisällä. Itsellä kestänyt aiemmin tuolta ostettaessa päivä ja toisella kertaa pari, että koodi tuli
Ehkä olen puusilmä, mutta en ainakaan tuolla Alan Wake sivulla sitä nähnyt mitään muuta, kun että toimitetaan sähköpostiin.
 

Eore

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
607
Juu olikin sielä näyttiksen sivulla. Tutkailin vaan tuota pelibundlen sivua.
Timespyn kerkesin ajelemaan läpi ja on kyllä hiljainen kortti. Ei coilwhineä juuri lainkaan mikä yllätti.
 
Liittynyt
04.05.2021
Viestejä
60
Onko muilla näkynyt Alan Wake 2 -koodia? Alkaa olla kohta viikko täynnä noudosta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 186
Viestejä
4 214 945
Jäsenet
71 014
Uusin jäsen
Phaik

Hinta.fi

Ylös Bottom