Asus 4G NT 12 + DNA mobiililiittymä, mystinen ongelma

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
430
Tietäville kysymys.

Kotona siis oheinen routeri käytössä ja DNA:n mobiililiittymä. Yhtäkkiä nopeudet ovat tippuneet ihan radikaalisti tuonne 3-12Mbs:n tuntumaan ja upload on käytännössä 0. Kännykässä on sama liittymä ja puskee 55Mbs luokkaa ja uppi 25mbs. Routeri on kiinni pöytäkoneessa.

Eli ihan samassa fyysisessä osoiteessa on molemmat mutta tuo routerin yhteys on ihan surkea. Kaikki älylaitteet/pc:t yms. oli suljettuna testiä tehtäessä. Routeri on buutattu ja virtoja otettu pois. Myös sim-korttiakin käytin ulkona.

Sim-kortti paskonut vaiko routeri? Jokin muu?

Tarkoitus on tarkistaa ainakin sim-kortti kunhan pääsen kotiin töistä.

Muitakin ehdotuksia otetaan vastaan.
 
Liittynyt
25.12.2016
Viestejä
2 010
Käytä siinä vertailulaitteena jotain toista reititintä. Eipä olisi yllätys jos ongelma olisi Asuksessa.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
54
Minulla on myös tuo asus 4g n12 modeemi dna 4g liittymällä nyt vuoden käytössä, olen huomannut että tämä hidastelee nykyään melkein kokoajan jolloin buuttaus on väliaikasesti auttanut. Olen päivittänyt firmwaren aina kun uusin on tullut mutta tuosta ei ole ollut mitään apua, uusin päivitys jopa paskoi käyttöliittymänkin. Alussa oli nopeudet kokoajan yli 40 download ja 30 upload mutta nykyään harvoin edes pääsee yli 25 downloadiin ja 20 uploadiin. Olen tullut siihen tulokseen että paska vehe, en suosittele:tdown:
 

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
430
Okei. Pitää katsoa löytyykö vanha huawei-router jostain.
Koneessa on kyllä Asuksen sisuskalut aina pelittäneet niin ei ole omalla kohdalla ollut pettymyksiä Asuksen suhteen..
 

Everdreamfin

Arthur Morgan
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
430
Päivitys: Nyt toimii normaalisti nopeudet, olisiko ollut jotain häikkää sitten DNA:lla. Tiedä sitten :confused: Tarkkailen tilannetta ja raportoin jos uutta ilmenee.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Meinasin ehdottaa kokeilla liittymiä ristiin luurin kanssa, että näkis onko vika tosiaan raudassa vaiko operaattorissa. Mutta näköjään korjaantui jo, no jos vika ilmenee uudestaan, niin tuota kannattanee kanssa kokeilla...
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 530
Viestejä
4 190 026
Jäsenet
70 763
Uusin jäsen
Diileri85

Hinta.fi

Ylös Bottom