- Liittynyt
- 01.11.2016
- Viestejä
- 642
Asus 3060ti Dual Mini kortti ylikuumeni ja kaatui peleissä.
Vein kortin ostopaikan ohjeiden mukaan heille huollettavaksi. Noin seitsemän viikon kuluttua sain viestin, että näytönohjain on noudettavissa.
Sain huoltokuitin missä lukee "putsattu ja takuuhuolettu" Ok kummallista, mutta eteenpäin.
Kun asensin kortin koneeseen huomasin että elektrostaattinen pussi oli leikattu toisesta päästä, kuin mistä se on auki ja teipillä nätisti suljettu ok, kummallista.
Viimeiseksi huomasin että Asuksen "warraty void if removed" tarra oli poistettu ja sellaista ei ollut huollon jälkeen paikalleen laitettu.
Reklamaatio puutteesta myyjätaholle.
Kahden viikon asiakaspalvelu viestittelyn jälkeen sain vastauksen:
"§We no longer add these stickers on serviced cards as most customer now are changing the cooler and this is no more relevant. This is not voiding the wararnty as long as the card is not mechanically damaged by customer"
Eli tarran puuttuminen ei evää kortin takuuta."
Eli apua foorumilta tarvitsisin seuraaviin kysymyksiin:
-Onko asia näin Asus Gpun takuun kanssa?
-Pitäisikö huollosta saada oikea seloste mitä kortille on tehty?
-Ylireagoinko ja takuuhuolto on tehty niinkuin pitäisikin?
Vein kortin ostopaikan ohjeiden mukaan heille huollettavaksi. Noin seitsemän viikon kuluttua sain viestin, että näytönohjain on noudettavissa.
Sain huoltokuitin missä lukee "putsattu ja takuuhuolettu" Ok kummallista, mutta eteenpäin.
Kun asensin kortin koneeseen huomasin että elektrostaattinen pussi oli leikattu toisesta päästä, kuin mistä se on auki ja teipillä nätisti suljettu ok, kummallista.
Viimeiseksi huomasin että Asuksen "warraty void if removed" tarra oli poistettu ja sellaista ei ollut huollon jälkeen paikalleen laitettu.
Reklamaatio puutteesta myyjätaholle.
Kahden viikon asiakaspalvelu viestittelyn jälkeen sain vastauksen:
"§We no longer add these stickers on serviced cards as most customer now are changing the cooler and this is no more relevant. This is not voiding the wararnty as long as the card is not mechanically damaged by customer"
Eli tarran puuttuminen ei evää kortin takuuta."
Eli apua foorumilta tarvitsisin seuraaviin kysymyksiin:
-Onko asia näin Asus Gpun takuun kanssa?
-Pitäisikö huollosta saada oikea seloste mitä kortille on tehty?
-Ylireagoinko ja takuuhuolto on tehty niinkuin pitäisikin?