Asus 1070 ti turbo lämpötyynyt

Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
10
Tervehdystä, eli ongelmana on otsikon kortin lämmön johto tyynyt, aloin putsaamaan konetta ja samalla sitten innostuin ja otin kortin auki samalla että tahnat vaihdan samalla siihen, yleensä en ole tyynyjä vaihtanut jos olen jonkun kortin aukaissut, mutta tässä on sekä piirikortilla että lämpöjohto siilillä osassa noiden tyynyjen kohdalla selvää mustumista, aivan kuin olisi kärtsännyt. On toiminut moitteetta muuten kortti, mutta kannatteeko nuo tyynyt nyt vaihtaa ja mitä suosittelette ? Nopeasti vilkaistuna saatavuus aika huono. Kuvat pahimmasta kohdasta
 

Liitteet

Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 668
Tyynyt ovat todennäköisesti "hikoilleet" sisältämänsä öljyt alleen joka sitten piiiiiiitkän ajan myötä on haihtunut ja jättänyt tahrat jäljelle.
Voit halutessa mittailla tyynyjen paksuudet ja pistää tilaukseen samanpaksuiset paremmat tyynyt. Arcticin siniset ovat hyvää peruslaatua ja todennäköisesti tuplasti paremmin lämpöä johtavat kuin alkuperäiset.

Nuo töhnät kannattaa hinkata pois vaikka pumpulipuikolla ja ipalla.
 
Liittynyt
06.08.2020
Viestejä
10
Kiitos vastauksesta, ovatko nuo tyynyt sellaisia että itse leikellään sopivan kokoiseksi ? Ja uskaltaako tuon laittaa kasaan ja käyttää sen aikaa kun tyynyt tulevat ?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 668
Kiitos vastauksesta, ovatko nuo tyynyt sellaisia että itse leikellään sopivan kokoiseksi ? Ja uskaltaako tuon laittaa kasaan ja käyttää sen aikaa kun tyynyt tulevat ?
Voi käyttää ilman ongelmia, voit putsata pahimmat töhnät ensin sieltä pois.
Pahimmillaan ongelma oli vielä kun öljyt eivät olleet kuivuneet, nuo öljyt kun tuppaa olemaan aikamoisia lämpöeristeitä jonka takia usealla on ollut muistien lämpöjen kanssa ongelmia RTX 3000-sarjalaisissa.
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 112
Kiitos vastauksesta, ovatko nuo tyynyt sellaisia että itse leikellään sopivan kokoiseksi ? Ja uskaltaako tuon laittaa kasaan ja käyttää sen aikaa kun tyynyt tulevat ?
Uskaltaa vaikka käyttää hamaan tappiin asti samoilla tyynyillä. Toki uudet on aina uudet mutta ei ne välttämättömät ole vaihtaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 758
Viestejä
4 202 725
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom