Sitten kyllä tulee koko ajan tämän kaltaisia uutisia:
Kainuulaisessa Kuhmon kaupungissa on ollut viime aikoina tarjolla asuntoja jopa ilmaiseksi.
yle.fi
Itselleni tietysti hyvä uutinen. Asun pääkaupunkiseudulla halutulla alueella. Omani kaltaisia asuntoja vain rajallinen määrä. Lisää ei ole tulossa, joten väestön keskittyessä tänne hinta pakosti nousee.
Ehkä jonkun semi firen tai eläköitymisen jälkeen ostan euron pommin muuttotappio kunnasta ja vietän siellä aikani kunnes hiekkahoito kutsuu. Sillä oma mielipiteeni/arvioni on, että noita halpoja ja erittäin halpoja kiinteistöjä on kymmenen vuoden päästä tarjolla moninkertainen määrä. Tästähän tulee helposti sellainen lumipallo, kun halvalla myydään vierestä, niin koko alueen asuntojen hinnat romahtaa. Ei käy katteeks.