Mulla on maltillinen asuntolaina 30 vuoden maksuajalla. Toistaiseksi ollut hyvinkin kannattavaa
Pikainen laskelma:
Laina: 100 000 €
Korko: 3 %
Sijoitustuotto: 7 %
Sama kuukausikassavirta (690 €/kk)
15 vuoden laina
Maksu: 690 €/kk
Laina maksettu pois 15 vuodessa
Sen jälkeen sijoitat 690 €/kk seuraavat 15 vuotta
Sijoitusten arvo lopussa: 218k €
30 vuoden laina + sijoittaminen
Maksu: 422 €/kk
Sijoitat erotuksen (~269 €/kk) koko 30 vuoden ajan
Sijoitusten arvo lopussa: 328k €
30v laina + sijoittaminen voittaa 110k €