Suht' kivuttomasti meni Alfa1300:lla Banc Gwyn - Afon Biga pätkä 3.15 puolelle. Ainakin kuskin mielestä paljon virheitä ja tarvittaessa ajettavissa 3.14 puolelle jos hätä tulisi. Laitoin Alfan kärkikahinoissa olevalle DanELITE_ASD:lle viestiä Stiimin kautta...
AFON meni alkuviikosta 2:58.3...
Torstaina tilasin myös uudet polkimet, menee alkuviikkoon että saan ne. En ole ollut aivan (95% OK) tyytyväinen näihin ~3kk sitten ostamiini Moza Racing SRP polkimiin vaikka on jo Performance Kittikin asennettuna. Syynä ei itseasiassa ole polkimien tuntuma, vaan mun muu setti.
Tulossa nyt heidän "PRO" polkimet,
EI kummiskaan heidän 1100€ Aktiivi-polkimet.
200kg Load-Cellillä, vaikkei tuolla paineella kukaan ihminen voi ajaa, onpahan reserviä jos oikean Rigin joskus ostaisi että voi jarruakin jo polkea miehen lailla. Option otin mukaan samaan tilaukseen eli on parempi että on sitten 400€ polkimet mieleni mukaiset. Näihin muuten saa optiona (
600€ 800€) aktiivi-jarrupolkimen...
Oi miksi, miksi noi loistavasti 10v palvelleet FANATEC CSL Elite LoadCell polkimet menivät hyytymään vähitellen...ne oli täydelliset niin hirvee poljin savotta ollut mulla koko tämän vuoden.
Talvella ostamani, eka setti DirectDrive-ratteja eli Moza R3 Bundlen mukana tulleet Moza SRP-Lite polkimet vielä koskemattomina muoveissaan, ei kiinnostanut edes kokeilla niitä vaan ostin talvella heti kylkeen nämä SRP:t. Ja jos meni ohi niin toi R3 setti riitti mulle ~2kk, sen jälkeen ajellut Moza R9v3 FFB:llä. 299€ postikuluineen oli täysin ylittämätön tarjous ja josta kiitän joka kerta kun ratin laitan tulille.
Nyt kummiskin tulossa kesäloma rahoillani ostetut huomattavasti paremmat: MOZA Racing CRP 2, josko noilla saisin irti ne viimeiset kymmenykset? Tuskin, harjoittelu meinaa 10x enemmän kuin joku rauta joilla huristellaan.
MOZA Racing CRP 2 -pedals