• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Asics Nimbus 25 juoksukengät 112€, Zalando

Liittynyt
26.12.2017
Viestejä
246
Tuote: Asics Nimbus 25 juoksukengät
Tarjoushinta: 111,96 € (ilmaiset postit)
Normaalihinta: 140-199€
Kauppa: Zalando
Voimassa: 15.5.
Linkki: https://www.zalando.fi/asics-gel-ni...eutraalit-blackpure-silver-as142a0zh-q11.html
Promokoodi: TOPDAYS23 antaa 20% lisäalea 140€ hinnasta kassalla.

Kommentti tarjouksesta: Tarjoushinnat näyttäisi olevan 140-150€ luokkaa Asicsin tän kauden eniten vaimennetulle neutraalille lenkkarille. Nimbus on ollut omassa käytössä pitkään ja melkoinen kehitys on tapahtunut viime vuosina. Ei ole jouston takia se nopein kenkä, mutta on "pilvien päällä" juoksemista asfaltilla ja kannan muotoilun takia paljon rullaavampi verrattuna vaikka tän vuoden Hokan vastaavaan. 200€ julkaisuhinta alkuvuodesta oli vähän korkea omaan makuun, mutta nyt alkaa olla siedettävällä tasolla ja lähti tilaukseen. Koko on täysin vastaava kuin Nimbus 24. Jos ei koot ole tutut niin parempi sovittaa kunnolla, että tulee puolen koon tarkkuudella sopiva.

Tällä hetkellä linkin mustavalkoista mallia on kaikkia kokoja saatavilla.
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
64
Meni tilaukseen. Edelliset Kayanot kokoa 41,5. Onkohan Asicsin koot pysyneet samoilla spekseillä näinä vuosina? Tuon cm kokotaulukon mukaan pitäisi olla 40 tai 40,5. :hmm:
 
Liittynyt
26.12.2017
Viestejä
246
Eri malli niin paha sanoa kun en ole kokeillut Kayanoa. Nimbus 19-21 päivityksessä oli otettava puoli numeroa isompi ja sama 21-24. 21 oli käytössä pitkään siksi kun niitä oli kaksi paria. Kokotaulukon mukaan jos valitsisin, niin minulle sopiva lopputulos tulisi näin: pyöristäisin mittaustuloksen Zalandon taulukossa ylöspäin (0,5cm tässä tapauksessa) ja päälle puoli kokoa Asics-lisää / käyntivaraa. Lopputuloksena varpaat ei törmää kärkeen juostessa, eikä yhtään pienempää voi käyttää. Asics.com oman taulukon mukaan oikea koko olisi tasan 42,5, mutta todellisuudessa 44,5. Sen verran tarkkaa touhua, että kokeilisin ensin jossain tai tilaisin ainakin kaksi eri paria ja toiset palautukseen.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 291
Muistelisin, että Asicset on aika kapeita lestiltään. Yli 10 vuotta menty 1080 new balanceilla ja niiden normaalilesti on ihan ok mutta aikoinaan asicsia kokeilleena jäi kaipaamaan leveämpää. Vähemmän yllättäen tässä maassa ei kuitenkaan kaupoista löydä kuin sitä normaalia leveyttä, vaikka tunnetusti suomalaisilla on leveämpi koipi.

Kait se on siis maksettava täysi hinta ja tilattava nämä suoraan heidän verkkokaupasta. Nämä uusimmat 1080v12 kun eivät oikein enää omaan makuun toimi.
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 201
Asiaton käytös
Pellet juoksee tollaisilla me kovemmat jätkät käytetään näitä

 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 121
Hyvä tarjous, Nimbukset tuli joskus otettua samaan 120€ pintaan tarjouksesta ihan kivijalkakaupassa, sittemmin ei ole tullut näistä tarjousta vastaan niin olen mennyt saman hintaisilla GT-2000 kengillä. Hyvin on nekin asiansa ajaneet, ja nyt eläköityneet GT-2000:t menee ihan hyvin pyöräilykenkinä kun ei tarvitse välittää kuluneesta vaimennuksesta eikä siitä että polkimien piikit rikkoisi pohjan.
 
Liittynyt
26.12.2017
Viestejä
246
Hyvä tarjous, Nimbukset tuli joskus otettua samaan 120€ pintaan tarjouksesta ihan kivijalkakaupassa, sittemmin ei ole tullut näistä tarjousta vastaan niin olen mennyt saman hintaisilla GT-2000 kengillä. Hyvin on nekin asiansa ajaneet, ja nyt eläköityneet GT-2000:t menee ihan hyvin pyöräilykenkinä kun ei tarvitse välittää kuluneesta vaimennuksesta eikä siitä että polkimien piikit rikkoisi pohjan.
Ja vanhaa Nimbusta on saanut usein satasen pintaan muutenkin. Tämä uuden mallin tarjous kuitenkin yllätti nyt jo keväällä.
 
Liittynyt
09.03.2019
Viestejä
210
Itekin tilasin, mutta ähräsin sen verran hitaasti että oma koko muuttuikin yhtäkkiä pitkän toimituksen tuotteeksi ja tuli muutama euro ekstraa. On kait tämä poikkeuksellisen edullinen. Kesäksi varmaan tulee uudet mallit?
 
Liittynyt
26.12.2017
Viestejä
246
Itekin tilasin, mutta ähräsin sen verran hitaasti että oma koko muuttuikin yhtäkkiä pitkän toimituksen tuotteeksi ja tuli muutama euro ekstraa. On kait tämä poikkeuksellisen edullinen. Kesäksi varmaan tulee uudet mallit?
Ei kai, vastahan tuo julkaistiin 1/23. Edellinen 24 tuli 3/22.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
518
Kiitoksia. Tuli tilattua itselle ja mutsin sain kanssa tilaamaan. Novablast 3 ollut ykköskenkinä, mutta kaipa näilläkin lenkkiä heittää :)

E: Tilasin samaa kokoa, kun Novablastit. Eiköhän ne mene aika hyvin.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
518
Muistelisin, että Asicset on aika kapeita lestiltään. Yli 10 vuotta menty 1080 new balanceilla ja niiden normaalilesti on ihan ok mutta aikoinaan asicsia kokeilleena jäi kaipaamaan leveämpää. Vähemmän yllättäen tässä maassa ei kuitenkaan kaupoista löydä kuin sitä normaalia leveyttä, vaikka tunnetusti suomalaisilla on leveämpi koipi.

Kait se on siis maksettava täysi hinta ja tilattava nämä suoraan heidän verkkokaupasta. Nämä uusimmat 1080v12 kun eivät oikein enää omaan makuun toimi.
Mulla on taas hemmetinmoinen ankanräpylä ja Asics oikeastaan ainoa kenkä missä saa lähinnä omaa kokoa. 42.5 on Asicseissa ja Brookseissa joutui ottamaan 44.5 :D
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
739
Tilasin kans kun on niin hieno, vaikkakin aika kallis. Ei oo kokemusta kyllä tuollasista vahvasti vaimennetuista ollenkaan. Tänä vuonna on tullut tehtyä lyhyitä juoksulenkkejä ekaa kertaa vuosiin, ja edelliset kengät on laadukkaat, mutta 13 vuotta vanhat. Ehkä ne olis jo aika vaihtaa.. itseasiassa ennen tämän näkemistäkin odotin innolla että kävis vähän taas juoksemassa.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
518
Tilasin kans kun on niin hieno, vaikkakin aika kallis. Ei oo kokemusta kyllä tuollasista vahvasti vaimennetuista ollenkaan. Tänä vuonna on tullut tehtyä lyhyitä juoksulenkkejä ekaa kertaa vuosiin, ja edelliset kengät on laadukkaat, mutta 13 vuotta vanhat. Ehkä ne olis jo aika vaihtaa.. itseasiassa ennen tämän näkemistäkin odotin innolla että kävis vähän taas juoksemassa.
Eiköhän noista ole mennyt jo vaimennukset ja muutkin ominaisuudet romukoppaan. Veikkaisin, että saat aikamoisen päivityksen.
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
3 355
Näyttää tuo alempi hinta olevan vain pienelle koolle? Vai miksi itselläni se näyttää 199-214€ hintaa kun katsoo isompaa.
 
Liittynyt
08.03.2017
Viestejä
588
Näyttää tuo alempi hinta olevan vain pienelle koolle? Vai miksi itselläni se näyttää 199-214€ hintaa kun katsoo isompaa.
Päivällä oli tarjolla muitakin kokoja. Nyt ei ollut omaa kokoa kuin valkoisena, niin pistin sellaiset tilaukseen.
Kävin noita Stadiumissa tänään sovittamassa ja normaali kengänkoko on 42,5 ja noista valitsin 43.5 (Asicshan ei tuota 43 edes valmista)
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
Juuri eilen kävin kokeilemassa miltä tämä uusi Nimbus 25 tuntuu. Tiesin, että koko kenkä on uusi, mutta olipahan iso ero Nimbus 24:een. Tuntui todella korkealta kengältä ja lisäksi ihmetytti miten kengän etuosa oli niin matala, että kenkä suorastaan kallistaa eteenpäin.

Olen juoksut nyt vuosikymmenen Gel Ninbus kengillä, joten onko nämä uudet Nimbus 25 mallit sopineet vanhojen Ninbus käyttäjien jalkaan hyvin?
 
Liittynyt
30.12.2022
Viestejä
126
Pitkiä ja hitaita lenkkejä silmällä pitäen laitoin itsekin eilen tilaukseen. Kiitos aloittajalle vinkistä.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 114
Meinasin kanssa tilata, mutta käytyäni kivijalassa kokeilemassa luovutin. Acicsin koot menee eri tavalla, mihin olen tottunut, enkä löytänyt sopivaa.
Nykyisin siis juoksen pääosin Brooksin Ghosteilla, eli voi se olla vaan se tottumuskysymys tässä, kun kyllähän noiden Asicsien pitäisi olla edistyneemmät kengät.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 291
Meinasin kanssa tilata, mutta käytyäni kivijalassa kokeilemassa luovutin. Acicsin koot menee eri tavalla, mihin olen tottunut, enkä löytänyt sopivaa.
Nykyisin siis juoksen pääosin Brooksin Ghosteilla, eli voi se olla vaan se tottumuskysymys tässä, kun kyllähän noiden Asicsien pitäisi olla edistyneemmät kengät.
Oliko liian kapeat?
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 291
Pituudeltaan sopivat tuntui tosiaan minulle kapealta. Ja juostessahan se jalka sitten vielä hieman turpoaa.
Samoilla tuntemuksilla. Asiahan tietysti korjaantuu ottamalla leveämmän lestin asicksen verkkokaupasta mutta silloin on turha haaveilla tarjoushinnoista.
 
Liittynyt
06.02.2023
Viestejä
24
Leveäjalkaisille lenkkeilijöille voin suositella Asics Glideride 3 -kenkien kokeilemista. Ainakin omille räpylöilleni toimii vallan hyvin. Käytössä koko 42.5. Vertailun vuoksi New Balance -lenkkarini ovat kokoa 43 ja esim. Sauconyn 44 oli jopa liian kapea.

Näköjään löytyy satasella, itse maksoin viime vuonna tarjouksessa 120eur: Asics Lenkkitossut GlideRide 3 Vihreä | Runnerinn
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
294
Juuri eilen kävin kokeilemassa miltä tämä uusi Nimbus 25 tuntuu. Tiesin, että koko kenkä on uusi, mutta olipahan iso ero Nimbus 24:een. Tuntui todella korkealta kengältä ja lisäksi ihmetytti miten kengän etuosa oli niin matala, että kenkä suorastaan kallistaa eteenpäin.
Olen juoksut nyt vuosikymmenen Gel Ninbus kengillä, joten onko nämä uudet Nimbus 25 mallit sopineet vanhojen Ninbus käyttäjien jalkaan hyvin?
Itse mietin ihan samaa asiaa. Onneks asia ei ihan vielä ole ajankohtainen, koska ostin 23 mallia neljät aikanaan (hinta oli 88e pari).
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
739
Päivällä oli tarjolla muitakin kokoja. Nyt ei ollut omaa kokoa kuin valkoisena, niin pistin sellaiset tilaukseen.
Kävin noita Stadiumissa tänään sovittamassa ja normaali kengänkoko on 42,5 ja noista valitsin 43.5 (Asicshan ei tuota 43 edes valmista)
No hitsi. Jospa 41.5 sopis, sain sen mustavalkoisena. Entiset (Asics Gel DS Trainer, tarkistin) ja muutkin kengät on yleensä 42, mutta jalka saattaa olla jopa sitäkin pienempi. Silti olen aina käyttänyt ongelmitta 42. On myös kapea jalka onneksi.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
518
No hitsi. Jospa 41.5 sopis, sain sen mustavalkoisena. Entiset (Asics Gel DS Trainer, tarkistin) ja muutkin kengät on yleensä 42, mutta jalka saattaa olla jopa sitäkin pienempi. Silti olen aina käyttänyt ongelmitta 42. On myös kapea jalka onneksi.
Mulla on Asicsin peruslenkkareita 41.5 koolla ja oma jalka on se 42. Juoksukengissä sitten aina ollut 42.5. Mulla tosin on ankanräpylä ja oikea pituus olisi varmaan 40 kokoa, jos leveys ei ottaisi vastaan.
 
Liittynyt
28.03.2017
Viestejä
508
Itse mietin ihan samaa asiaa. Onneks asia ei ihan vielä ole ajankohtainen, koska ostin 23 mallia neljät aikanaan (hinta oli 88e pari).
Mistä ja milloin (vuodenaika) sait noin halpaan hintaan? Vois itsekin yrittää ostaa 24 mallit ennenkuin ne loppuu kokonaan kaupoista.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
804
Mistä ja milloin (vuodenaika) sait noin halpaan hintaan? Vois itsekin yrittää ostaa 24 mallit ennenkuin ne loppuu kokonaan kaupoista.
Yksi vinkki on kivijalkaliikkeiden poistohyllyt, niistä löytää edukkaasti vanhoja malleja. Itse käyn kiertämässä isot ketjut silloin kun saa kaikista tuotteista - x% (esim. plussapäivät Intersport). Muuten on arpapeliä, uusista malleista ei tarkkaan tiedä koska saapuvat hyllyyn.
Ulkomaiset nettikaupat myös, jos koko on satavarma (palautus on kallista).

Se onko järkevää ostaa neljä paria vanhaa kenkää, on toinen asia. Kyllä, jos ne kuluttaa parissa vuodessa, mutta jos viimeinen pari avataan joskus 6 vuoden päästä, niin ei. Kuitenkin joutuu siirtymään uuteen malliin myöhemmin ja varastoidut kengät vanhenee.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
294
Intersportistahan ne tuli ostettua. Yksiä lähdin hakemaan, mutta kun hinta laski ottamalla lisäparit niin ostin sitten kaikki mitkä siellä oli. Parit kengät menee vuoteen niin omasta mielestä aivan loistava kauppa oli.
 
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
518
Tänään saapui omat postilla. Tämä 42.5 on juuri sopiva, kuten muissakin Asicsen juoksukengissä on ollut. Pehmeäthän nämä kyllä on, mutta ei näillä Novablastien vauhteihin varmaan pääse :)
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
64
Jos joku jäi paitsi näistä oikean koon vuoksi, niin ainakin Hml Intersportissa näytti olevan 149€ hinta ja plussatarjouksena -20% myös alennetuista. Eli 120€ pintaan.
 
Liittynyt
26.12.2017
Viestejä
246
Jos joku jäi paitsi näistä oikean koon vuoksi, niin ainakin Hml Intersportissa näytti olevan 149€ hinta ja plussatarjouksena -20% myös alennetuista. Eli 120€ pintaan.
Ei huono kivijalkahinta. Nettisivulla oli 199€ -20% näille 25 versioille.
 
Liittynyt
04.03.2021
Viestejä
739
Ihan sopivat on minullekin 41.5. Itseasiassa näyttää etenkin pohjasta todella isolta nämä kengät, eikä ole pienemmät kuin entiset 42.
Tilaakin on kuin messuhallissa, etenkin tuossa vähän ennen varpaita. Nilkasta tuntuu juuri sopivalta, ja varpaillekin on tilaa oikein hyvin.
No hyvä olla tällainen pienijalkainen manletti (176), saa vähän todennäköisemmin kengät tarjouksesta.
Juossut en vielä ole. Jalassa on kyllä ohuet sukat, mutta niin kai ne urheilusukatkin on.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
707
Väärän kokosethan ne sit lopulta oli. 44.5 nähtävästi olis ollu bueno ja 43.5 tuli tilattua :-| jos joku haluaa kys käyttämättömät kengät ostaa tarjoushinnalla pois niin täällä ois :D
 
Liittynyt
21.07.2021
Viestejä
184
Ei huono kivijalkahinta. Nettisivulla oli 199€ -20% näille 25 versioille.
Kannattaa aina katsoa se lista mitä mikäkin paikkakunta myy.

Joskus voi olla vaikka Rollossa 99€ kun nettikaupan tarjous on 199€. Kaikkien paikkakuntien kengät voi varata tai tilata postin noutolokeroon.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 271
Mulla olis tällaset nimbus 25 mallit myynnissä (Turku/Kaarina), käytetty pari sataa metriä ulkona, eli just sen verran etten uskalla lähtee yrittää palauttaa, laput on kiinni edelleen.
Gel Nimbus 25
Koko on 43,5 eli 27.5cm.
Voi tarjota jos kiinnostaa, boksi löytyy eli voin postittaa.

Edit: Satkulla lähtee.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 254
Viestejä
4 230 322
Jäsenet
71 185
Uusin jäsen
kyynel

Hinta.fi

Ylös Bottom