Arvonta Arvonta: Voita HTC:n U11-älypuhelin

Tila
Keskustelu on suljettu.

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 529



Kaupallinen yhteistyö: Arvomme osallistuneiden io-techin käyttäjien kesken HTC:n kesällä julkaiseman U11-Android-älypuhelimen:

Testasimme io-techissä U11-puhelimen kesäkuun lopulla ja kehuja keräsi laitteen lasikuoret, näyttö, suorituskyky, vesisuojattu rakenne, kameran erinomainainen kuvanlaatu sekä audio-ominaisuudet. Laitteen erikoisuus on Edge Sense –puristuksentunnistus, jonka avulla puhelin tunnistaa käyttäjän puristuksen ja aktivoi sen avulla haluttuja toimintoja.

Osallistu arvontaan vastaamalla kommentteihin uutisen kommenttilomakkeella tai TechBBS-foorumin kautta, oletko koskaan omistanut HTC:n puhelinta tai oletko harkinnut ostamista?

Osallistumisaika päättyy 12. lokakuuta klo 23:59. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti profiilista löytyvään sähköpostiosoitteeseen ja yksityisviestillä. Jos arvonnan voittajaa ei tavoiteta kahden viikon kuluessa, arvonta suoritetaan uudelleen.

Onnea arvontaan ja puhelimen löydät mm. Gigantin valikoimista.

Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)

Palautelomake: Raportoi kirjoitusvirheestä
 
Viimeksi muokattu:

Alensia

Custom-titteli
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 811
Omistin HTC Onen ja HTC One minin, molemmat tyylikkäitä ja toiminnallisia vermeitä :)
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
En ole omistanut, ei ole oikein hinta/laatu pärjännyt kilpailijoita vastaan. Nyt pärjää!
 
Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
1
Aikoinaan pohdin kovasti HTC One -puhelimen ostamista, mutta silloin päädyin Huawein laitteeseen. Käyttökokemukset tuttavapiiristä on HTC:n osalta ollut hyviä, joten en pidä mahdottomana ettenkö joskus voisi ko. firman puhelinta omistaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
20
Mulla on lämpimät muistot HTC Desirestä, oli eka android-luurini... Oli aika kova juttu vaihtaa siihen nokian sen ajan kosketusnäyttöluurista.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
868
En ole omistanut, mutta Googlen kanssa yhteistyössä valmistetut Pixelit ovat harkinnassa käyneet.
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
9
Eipä ole tullu omistettua, tosin alkaa nykyinen puhelin olla niin vanha että oliko HTC tuohon aikaan vielä varteenotettava vaihtoehto. Nykymalleja katsellessa tätä kysymystä on enää edes turha miettiä, harkitsisin vaihtoehdoksi puhelinta ostaessa.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
152
Ittellä kans ei ei koskaan oo ollu, mutta velipoika osti ja ihastuu heti, että eiköhän se seuraavaksi HTC tuu ittellekki.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
6
Android Dev Phone 1 oli joskus vuonna porkkana, sen jälkeen ei ole HTC:tä kyllä ollut.
 

Tpa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
274
Ei oo tainnu koskaan olla itsellä htc.n puhelinta mutta toissa kesänä kaverin luuri oli lainassa joka tosin halusi sitten uida
 

tombe0

Premium-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
591
Oli HTC:n luuri aikoinaan kun vielä valmistivat Windows phoneja.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
134
En ole omistanut. Aina on ollut kilpailijalla joku parempi laite. Mutta jos nyt puhaltais muutosten tuulet...
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
8
Olen harkkinut HTC:n puhelimia, mutta vielä en ole ostopäätökseen asti päässyt. Nykyinen puhelin joutaisi kyllä vaihtoon jo, katsotaan mitä lähitulevaisuus tuo tullessaan.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
156
HTC:n laitteita olen omistanut useita, mm. Blue Angel, Touch Pro 2, HD2 ja One M7. Ostamistakin harkitsin viimeksi puhelinta vaihtaessa, mutta OnePlus vei voiton.
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
20
En ole omistanut HTC:n puhelinta, mutta sattumalta on uuden puhelimen osto edessä lähiaikoina. Vanha sanoi itsensä irti.
 

Mr Drone

Riistokapitalisti
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2
Joskus vuonna miekka ja kilpi omistin HTC P3600. Windows Mobile Pocket 5.0 oli käyttiksenä. Luuri OK, softa ei.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
23
Incredible S on ainut HTC:n puhelimista mitä olen itse omistanut
 
Liittynyt
03.08.2017
Viestejä
123
Ei ole koskaan HTC luuria ollut vaikka mielenkiintoa siihen olisi ollutkin.
 

Sande_

white male
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
303
HTC HD2 oli itsellä ensimmäinen kosketusnäytöllinen älypuhelin ja olihan se aikanaan mahtava kapistus :) Kunnes tippui asfaltille. Tästä lähtien aina uutta puhelinta hankkiessa olen kyllä katsonut mitä HTC:lla olisi tarjota.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
5
Ensimmäinen älypuhelin oli HTC Desire Z koska fyysinen qwerty. Loisto luuri mutta järvivettä se ei kestäny.
 

Rebel

Rumihin veli
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
145
Minulla ei ole tällä hetkellä mitään älypuhelinta, olen köyhä :btooth:
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
52
HTC Desire ja HTC One m7 on täältä löytynyt, hinnat vaan on karanneet niin on pitänyt siirtyä op-leiriin.
 
Liittynyt
28.09.2017
Viestejä
1
En ole omistanut, mutta harkittu on useasti. Hinta on ollut liian korkea..
 

Requiem

For You
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 481
HTC u ultran meinasin ostaa, olisi vaan joutunut odottamaan viikon tai kaksi niin...
 
D

Deleted member 3664

Vieras (tunnus poistettu)
Ensimmäinen ja ainoa omistamani HTC oli 2012 julkaistu One X. Se korvasi ensimmäisen älypuhelimeni Samsung Galaxy S:n ja oli siihen nähden melko dramaattinen parannus niin kamerassa, softassa kuin muussakin. Hyvä puhelin ja jää itsellä nostalgiaan hienona luurina.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
En ole omistanut, eikä oikeen koskaan ole ollut ajatuksena edes moista hankkia. En oikeastaan edes tiedä koko luurista juuri mitään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
156
En ole koskaan omistanut, mutta U11 on muuten ollut kiikarissa...hinta vain liian korkea.
 
Liittynyt
18.09.2017
Viestejä
1
Ensimmäinen Androidini oli HTC Desire S, joka oli kaiken kaikkiaan loistava puhelin, mutta tämän jälkeen siirryin Googlen Nexus puhelimiin.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 470
Viestejä
4 163 201
Jäsenet
70 412
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom