Arvonta Arvonta: Voita AORUS-emolevy, näppäimistö tai herkkupaketti

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585



Kaupallinen yhteistyö: Arvomme osallistuneiden io-techin käyttäjien kesken Gigabyten AORUS-pelibrändin Z390 AORUS Pro WiFi -emolevyn ja K7-pelinäppäimistön. Lisäksi kolme onnekasta voi voittaa AORUS-herkkupaketin, joka sisältää repun, hupparin, t-paidan, lippalakin ja muuta oheissälää.

Arvontaan voi osallistua Gigabyten pystyttämän Gleam-kilpailupalvelun kautta ilmoittamalla nimen ja sähköpostiosoitteen sekä muutaman eri aktiviteetin jälkeen vastaamalla kysymykseen, mikä on AORUS.

Aktivitetteihin lukeutuu mm. vierailut Gigabyten ja io-techin sosiaalisen median kanavissa ja jos haluaa parantaa mahdollisuuksiaan arvonnassa, ne kannattaa laittaa myös seurantaan.

Osallistumisaika päättyy 31. toukokuuta. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti 8. kesäkuuta mennessä osallistumisen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Kilpailu on tarkoitettu ainoastaan Pohjoismaissa asuville.

Kilpailu- ja osallistumissivu löytyy täältä, onnea arvontaan!

Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)

Palautelomake: Raportoi kirjoitusvirheestä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 092
Äh.. en seuraa kuin Giganttia.

Gigabyten näppäimistö kyllä kiinnostaisi. Emolevy not so much. Siitä lähtien, kun huijaisivat "mustien kuutioiden" määrässä, en ole ollut kiinnostunut heidän emolevyistään.
 
Liittynyt
21.04.2018
Viestejä
436
Kokeilin osallistua noihin SoMe-spämmeihin, mutta en osannut. Ei toiminut Edge eikä Google Chrome.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Samaa mietin kuka nyt käyttää edes noita palveluja ja kiinnostukset maksimit rekisteröityä tälläsen takia.
Osallistumiseen riittää että vierailee sivulla, ei tarvitse rekisteröityä tai seurata.
 
V

Vauhtimursu

Vieras (tunnus poistettu)
Maistuis, mutta jos tämä ei riitä osallistumiseen niin sitte ei auta. Joo nuo somekosinnat on kyllä perseestä. Vai riittääkö jos väitän että vierailin sivulla ?
 

KpaL

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
457
Eipähän jaksa edes vierailla. Voiton mahdollisuuskin häviävän pieni ja kotelosta löytyy ihan kohtalainen kone. Näyttis vaan vähän tuhnu ja semmosta tuossa ei arvota.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Maistuis, mutta jos tämä ei riitä osallistumiseen niin sitte ei auta. Joo nuo somekosinnat on kyllä perseestä. Vai riittääkö jos väitän että vierailin sivulla ?
Ei auta, tämä kyseinen kilpailu järjestetään tuon Gleam-palvelun kautta, johon jätetään yhteystiedot ja arvonta suoritetaan osallistuneiden kesken.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 127
Kävin osallistumassa :tup:. Edellisen kilpailun arvonnassa oli harvinaisen huono arpaonni mutta jospa nyt tärppää :). Huomasin muuten, että kilpailusivulla io-techin kirjoitusasu on hieman pielessä (Win AORUS PC hardware from IO-Tech!).
 
Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
1 570
kävin myös osallistumassa, eihän sitä tiedä jos arpaonni osuisi kohdalle.

Porukka kun ei ole osallistunut kisaan niin sehän meinaa vain parempia mahdollisuuksia minulle :happy:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
455
Onpa taas mahtava kasa sitä itseään tuo kilpailu...

Väittää minun 5 vuotta vanhaa twitter-accoani "throwaway"-accountiksi?

Eipä ole minun vikani, jos kyseinen platformi ei kiinnosta.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 585
Onpa taas mahtava kasa sitä itseään tuo kilpailu...

Väittää minun 5 vuotta vanhaa twitter-accoani "throwaway"-accountiksi?

Eipä ole minun vikani, jos kyseinen platformi ei kiinnosta.
No tämä nyt ei varsinaisesti taida olla kilpailun vika..
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 117
Kun kerran sometuubassa jo ollaan niin osallistuin, eikä itketä.
Sinänsä samaan lopputulokseen pääsisi osallistumattakin :p
En tiedä lasketaanko mun kommentti itkemiseksi vai ei, mutta minusta olisi kivempaa jos somekanavia kasvatettaisiin itse sisällöllä, eikä näillä ”kerro että olen ihana, niin saatat saada karkin”-tyyppisillä menetelmillä. Se vain tuntuu ”halvalta” ja mielikuviksettomalta verrattuna esim. ”tee/rakenna/kerro/piirrä/whatever..” tjsp tyyppisiin kilpailuihin.

Imo tämäntyyppiset kilpailut voisivat palvella kaikkia osapuolia vaikkapa "kerro mikä on tämän hetken kuumin Gigabyte-tuote", "Missä Gigabyte on paras/huono", "Ota kuvan Gigabyten tuotteesta vuodenaikaa symboloivassa ympäristössä" jne..

Tämä on lähinnä mielipiteeni asiasta. Jokainen tietty voi itse päättää, onko tämä hyvä tapa kasvattaa somecountereita.
 

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 205
Jahas, oma yli 9 vuotta vanha twitter-account on siis throwaway-account... Mitäköhän?!?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
.... Väittää minun 5 vuotta vanhaa twitter-accoani "throwaway"-accountiksi? ....
Jahas, oma yli 9 vuotta vanha twitter-account on siis throwaway-account... Mitäköhän?!?
Jos ei ole pitkiin aikoihin twiitannut mitään (muuta kuin arvontojen vaatimia twiittejä jne) niin tuo päättelee että acco on vain arvontoihin osallistumista varten.
Kun käy twiittaamassa jotain niin sitten ei gleam.io enää itke tuosta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
726
21 tweettiä ja viimeisin 2012. Hyvin meni läpi.

Hieno homma kun arvontaan lisäpisteiden saaminen vaatii vain sivuilla käynnin, kun on tullut kaikki turhakkeet kuten instagram ja facebook poistettua. Toki toi twitteri vaati seuraamisen, mutta eipä haitannut kun sellainen sattui olemaan :D
 
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
523
En tiedä lasketaanko mun kommentti itkemiseksi vai ei, mutta minusta olisi kivempaa jos somekanavia kasvatettaisiin itse sisällöllä, eikä näillä ”kerro että olen ihana, niin saatat saada karkin”-tyyppisillä menetelmillä. Se vain tuntuu ”halvalta” ja mielikuviksettomalta verrattuna esim. ”tee/rakenna/kerro/piirrä/whatever..” tjsp tyyppisiin kilpailuihin.

Imo tämäntyyppiset kilpailut voisivat palvella kaikkia osapuolia vaikkapa "kerro mikä on tämän hetken kuumin Gigabyte-tuote", "Missä Gigabyte on paras/huono", "Ota kuvan Gigabyten tuotteesta vuodenaikaa symboloivassa ympäristössä" jne..

Tämä on lähinnä mielipiteeni asiasta. Jokainen tietty voi itse päättää, onko tämä hyvä tapa kasvattaa somecountereita.
En erityisesti tarkoittanutkaan muiden itkuja tai itkemättä jättämisiä :tup:
Tarkoitin sen niin että, ei (minua) itketä :D
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
851
Liian vaikea arvonta, ei vaivan arvoista
Kuka edes nykypäivänä on jossain facebookissa...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Joo mulla on 9 vuotta vanha omanimi twitter, sata twiittiä, viimeisin joulukuulta. Seurattuja nolla niin eipä kelpaa. Mä käytän tota lähinnä kotskasivuna, twiittailen uutisia ja heitän one linereitä perään. Kuka nyt jostain pisteistä välittää, osallistun arvontaan ja en voita.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 201
Joo mulla on 9 vuotta vanha omanimi twitter, sata twiittiä, viimeisin joulukuulta. Seurattuja nolla niin eipä kelpaa. Mä käytän tota lähinnä kotskasivuna, twiittailen uutisia ja heitän one linereitä perään. Kuka nyt jostain pisteistä välittää, osallistun arvontaan ja en voita.
Aseta profiilikuva twitteriin niin kelpaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 097
Viestejä
4 191 242
Jäsenet
70 863
Uusin jäsen
ipt

Hinta.fi

Ylös Bottom