Artifact, Valven Dota-teemainen TCG (2018)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Valve lähtee mukaan korttipelaamaan uudella Dota-teemaisella Artifactilla

Valve announces Artifact, a Dota 2 card game



Itse en juuri näistä Gwenteistä ja TES Legendseistä välitä, mutta tätä odotan kyllä innolla. Itse uskon Valven kykyyn tehdä oikeasti hyvä korttipeli, joka ei toivottavasti ole samaa P2W-höttöä kuin kilpailijat. Toivottavasti hyödyntävät myös steam markettia ja trading systeemiä, että kortteja voi oikeasti vaihdella.

Myös dota itselle lähellä sydäntä, joten teema kiinnostaa paljon skyrim-mörköjä tai noitureita enemmän.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
64
Ei jatkoon. Nämä korttipelit on jo niin nähty juttu enkä luota siihen että Valve saisi tämän toimimaan ilman helvetinmoista microtransaction- ja p2w-rallia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Ei jatkoon. Nämä korttipelit on jo niin nähty juttu enkä luota siihen että Valve saisi tämän toimimaan ilman helvetinmoista microtransaction- ja p2w-rallia.
Valven nykyisen F2P:n, Dotan, mallissa ei ole kyllä mitään valittamista. Mikään itse pelaamiseen liittyvä ei maksa, vaan ihan kaikki maksullinen on 100% kosmeettista.

Plus korttipeleissä P2W vähenee jos kortteja voi vaihdella keskenään eikä tarvitse ostella pelkkiä boostereita. Tai jos Valve on oikein antelias niin se voi vetää Dotat ja tarjota kaikki kortit käyttöön ilmaiseki, ja myydä F2P:nä vaikka jotain hienoja "holoja".
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
220
Pistetääs seurantaan, vielä en ole huonoa Garfieldin korttipeliä kokeillut.
 

Renppa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
26
Noniin, nyt on odotus loppu. Ite ainaki aivan kuistilla vielä, eiköhän tää tästä. Alkuu kasuaalia sen verra että ymmärtää pelin luonteen ym ja sit siirtyy noihin expert play.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 300
Viestejä
4 219 110
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom