Ärsyttävimmät mainokset tuotteista joita en koskaan sen vuoksi ostaisi

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
DNA:n kankkulan kaivo -mainokset, joissa Niina Lahtinen. Vittu että tuo ämmä pistää vihaksi.
 
Telia ja Miitta Sorvali. Vituttaa joka kerta...

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=y-_lWz_OSr0

Toi ei ollu ees ärsyttävimmästä päästä tota kampanjaa.

e: En nyt kuite häntä "ämmäksi" rupeais haukkuun..
 
Viimeksi muokattu:
On tullu törmättyä saksaan, ruotsiin ja englantiin. Mikä hitto siinä on, että tota ei suomeksi saa Suomessa :D
Ai, en tullutkaan ajatelleeksi, että se on käännetty muille kielille! Luulin, että se on tarkoituksella Suomen markkinoille tuotu pilke silmäkulmassa ruotsiksi puhuttuna, että se triggeröisi ja jäisi mieleen:D
 
Ai, en tullutkaan ajatelleeksi, että se on käännetty muille kielille! Luulin, että se on tarkoituksella Suomen markkinoille tuotu pilke silmäkulmassa ruotsiksi puhuttuna, että se triggeröisi ja jäisi mieleen:D
Eikä pelkästään se kieli. Jotenki tosi etova koko tyyppi ja hänen ääni. Gold Adam todellaki ansaitsee paikkansa tässä ketjussa.
 
Yhden kerran menin tilaamaan DickJohnsonilta tuotteen, vaikka se mainonta ärsytti, mutta kyseistä tuotetta ei silloin saanut muualta. Sain tilauksen tehtyä, mutta sen jälkeen alkoi sähköpostiin ropista 3x vielä tarjouksia tyyliin "Vittu perkele osta tämä saatana"... päädyin perumaan tilauksen, koska ärsytti niin paljon. Nykyään tuotetta saa muualta hieman kalliimmalla ja ei haittaa kunhan ei tuolta tarvitse tilata mitään.
 
Yhden kerran menin tilaamaan DickJohnsonilta tuotteen, vaikka se mainonta ärsytti, mutta kyseistä tuotetta ei silloin saanut muualta. Sain tilauksen tehtyä, mutta sen jälkeen alkoi sähköpostiin ropista 3x vielä tarjouksia tyyliin "Vittu perkele osta tämä saatana"... päädyin perumaan tilauksen, koska ärsytti niin paljon. Nykyään tuotetta saa muualta hieman kalliimmalla ja ei haittaa kunhan ei tuolta tarvitse tilata mitään.
Kiinnostais tietää, onko se nii hyvän tuoksuista, ku markkinoivat (referoituna: kaikki naiset ihan märkänä siitä ) :D Luultavasti jotain todella tuoksuvaa, jota ei arjessa käyttäisi. Mut nykynuoriso kyl tykkää, että haisevat joltain ja että se huomataan kans..
 
Yhden kerran menin tilaamaan DickJohnsonilta tuotteen, vaikka se mainonta ärsytti, mutta kyseistä tuotetta ei silloin saanut muualta. Sain tilauksen tehtyä, mutta sen jälkeen alkoi sähköpostiin ropista 3x vielä tarjouksia tyyliin "Vittu perkele osta tämä saatana"... päädyin perumaan tilauksen, koska ärsytti niin paljon. Nykyään tuotetta saa muualta hieman kalliimmalla ja ei haittaa kunhan ei tuolta tarvitse tilata mitään.
Valcon rempseää ja humoristista markkinointitapaa monet fanittavat ja monet vihaavat. Dick Johnsonin kohdalla olen samoin tehnyt ostamattajättämispäätöksen lopullisesti. Mainoksissa on jotain hyvääkin rentoudessaan, mutta menee kuitenkin aina yli. Joku nainen haisteli jotain hajuvettä somemainoksessa ja kehui sitä, mutta kun se mainos vain jatkui ja alkoi olla jo viides kerta kun nainen sanoi "oh my god" tai "överihyvä" tms, niin meni vähän maku. Mukava kuulla, että olen tehnyt oikean päätöksen. Tuollainen spämmi on viimeinen asia mitä haluan kaiken muun spämmin lisäksi.
 
Kiinnostais tietää, onko se nii hyvän tuoksuista, ku markkinoivat (referoituna: kaikki naiset ihan märkänä siitä ) :D Luultavasti jotain todella tuoksuvaa, jota ei arjessa käyttäisi. Mut nykynuoriso kyl tykkää, että haisevat joltain ja että se huomataan kans..
Kyseessä fresh lime beard palm. Dickjohnsonin myyntiteksi taisi olla, että tällä tuoksulla saat varmasti pi**ua, tosin se näin +15v parisuhteen jälkeen vielä jokseenkin ilman hajujakin on onnistunut. 😀 ( Tuote itsessään on kyllä mainio, jos ei halua perinteisiä viski tai havu yms partatököttejä käyttää). 🙂
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 362
Viestejä
5 248 801
Jäsenet
83 488
Uusin jäsen
Cwat

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom