Arris TG2492s käyttöönotto, ei toimi!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kopsa
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
129
Käytössä kaapeli TV / kaapeli nettiliittymä 100/10 Elisalta.

Nykyinen Cisco ECP3825 tuli vanhetessaan epävaakaaksi ja lopulta päädyttiin modeemin uusimiseen.
Elisa lähetti uuden modeemin (Arris TG2492s).
Sammutin vanhan ja liitin uuden. Ja pistin Arrisin päälle.
Pikaohjeessa kerrotaan että ensi käynnistys voi kestää jopa 1-2 tuntia. No odottelin 1,5h ja tajuuksien etsintä valo, vain vilkkui.
Yritin kirjautua Arris purkkiin, jos vaikka näkis jotain diagnostiikkaa. Mutta weppiliittymassä oli vain teksti " laitetta päivitetään odota".
No annoin olla yhteensä 4,5h jona aikana ei Arrsi toiminut. Sitten boottasin Arrisin ja lähdin nukkumaan. Aamulla kun kävin kattomassa, ei ollut netti noussut pystyyn. eikä Arrisiin päässyt kirjautumaan.
Eli noin 12,5h oli purkki koitellut nostaa itseänsä. Tässä vaiheessa sitten Arris meni takaisin laatikkoon, ja pärkivä Cisco takaisin tulille. Netti toimii taas.

Sellainen huomio että en uusinut olemassa olevaa kaapelia enkä suodinta milllä jaetaan signaali TV:lle ja Modeemille. Suodin näytti ihan samalta. Kaapelissa on vaimennin jonka asentaja taannoin asensi kun Ciscosta valittelin, Linjan singnaali oli kuulemma liian voimakas....

Mikähän tässä mättää, kai pitää soittaa Elisalle....
 
Vastaan itselleni. Soitin Elisalle, niiltä oli jäänyt MAC osoite rekisteröimättä järjestelmään....
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 409
Viestejä
4 490 244
Jäsenet
74 155
Uusin jäsen
Multitronic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom