Arma Reforger - (The Road to Arma 4) PC & XBOX

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 605
Tämä peli ansaitsee oman ketjun. Tästä on tuolla ArmA III ketjussa jo keskusteltu. Mutta voisi jatkaa täällä, kun on kuitenkin aivan uusi pelimoottori käytössä ja peli tuntuu hyvin erilaiselta kuin aiemmat Bissin pelit. (hyvällä tavalla) Pelihän näyttää upealta ja on jo ajoittain erittäin hauska moninpeli, jos vaan löytyy vääntöä koneesta. Peli on siis Early Acces vaiheessa ja tänään on julkaistu Road Map siitä kuinka peliä tullaan kehittämään.

 
Viimeksi muokattu:

MrB

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 218
Pikainen COOP-sessio vedetty niin että kaveri hostasi. Verrattuna Arma3 toihan pyörii ihan höyhenenkepeästi, mutta ei tarvinnut vielä miettiä fps-limitteriä =) AI on vielä tyhmä kuin saapas kun on tottunut LAMBSiin. Vaan onhan tossa enginessä lupausta paremmasta Arma-huomisesta ihan kummasti, vaikka on vielä paljon parannettavaakin. Nettikoodipuolella raportoituun pingiin nähden melkosta viivettä välillä ja ajoneuvot käyttäytyy miten milloinkin. Pientä graafista glitchiä siellä ja täällä, mutta eipä tää nyt kauppakamaa vielä esitäkkään olevansa.

Pikkusen aloittelin tutustumaan työkaluihinkin, mutta vaatii ehkä muutaman youtube-luennon että pääsee kunnolla sisään. Ensivaikutelmaksi toki jäi, että parempaan päin on menty tälläkin saralla. Vaikka kyllähän Eden nyt ihan asiansa on ajanut.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 605
Eilen näköjään tullut Crossplay -päivitys.
Crossplay
  • Added: Crossplay is enabled now
  • Added: Dedicated server config allows platform setup of PC or Xbox+PC crossplay
    • Added: Server browser crossplay filters
    • Added: Warning to loading screen displayed when joining a crossplay server
    • Added: Crossplay privilege checked and used on Xbox
    • Added: Player list showing a column with platform icon
Game

  • Fixed: Missing open trunk user action on Ural truck
  • Fixed: Possible crash in building mode
  • Fixed: Possible crash when exiting ladders
  • Fixed: AI getting stuck when exiting ladder after climbing it up
  • Fixed: Semi-lowered weapon does not shoot immediately on mouse click but raises the weapon
  • Fixed: Crash possible after grenade throwing is canceled
  • Fixed: Get in and switch seat action on cargo variants of trucks is now accessible
  • Fixed: Controls conflict between saved camera in GM and saved selections
  • Fixed: Control hint for using slot 4 on the controller was missing
  • Tweaked: Deploying MHQ on top of rocks is restricted
  • Changed: Server browser now sorts by ping by default
  • Changed: After using a bandage, automatically assigns a new one to the quick bar
  • Changed: Arrow keys are no longer controlling character movement
  • Added: Unbind action to keybinding settings
  • Added: Official and community server filters in server browser
  • Added: Possibility to delay deactivation of an animated object on BaseItemAnimationComponent
Modding

  • Fixed: Crash caused by clicking on Retry button in Virtual Machine Exception window
  • Fixed: World Editor invalid bounding box when starting a mission with an empty world
  • Changed: Workbench profile folder is now separated from the game, called ArmaReforgerWorkbench
  • Added: Script methods to bind and call custom commands and variables in animation data
  • Added: CallCommand4I was missing in _AnimationControllerComponen_t
Multiplayer

  • Fixed: Prevent certain network desyncs when removing items from replication to crash the game
  • Fixed: Prevent a crash when the client receives an RPC for an item that has locally been removed from replication
  • Fixed: State replication could be stalled by bandwidth limit
  • Tweaked: Optimized http requests using the same connection
  • Tweaked: Minor streaming optimization for UniversalInventoryStorageComponent
  • Tweaked: InventoryStorageSlot streaming optimization
  • Tweaked: Destructibles streaming traffic
  • Tweaked: RplComponent streaming traffic
  • Added: Separate RplError value for kick due to flooding and stalling to better differentiate between these two cases


 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 864
Joko ne korjas sen jatkuvan serveriltä ulos lentämisen?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 350
XsX:llä ainakin jopa yksin tutossa ja ajellessa pitkin karttaa, fps dippailee tosi pahasti, varmaan menee monesti alle 20:n.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
Onko Bohemia julkaissut mitään suuntaa kauanko tätä peliä kehitetään ja koska e Arma 4 olisi sitten tulossa?

Ei viitsis nyt turhaan tätä hommata jos tämä on enemmänkin modaajille tarkoitettu eikä tarjoa yksinpelaavalle nii kauheasti.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 605
Onko Bohemia julkaissut mitään suuntaa kauanko tätä peliä kehitetään ja koska e Arma 4 olisi sitten tulossa?

Ei viitsis nyt turhaan tätä hommata jos tämä on enemmänkin modaajille tarkoitettu eikä tarjoa yksinpelaavalle nii kauheasti.
Avausviestissä linkki Roadmappiin. ;)

With the release of the game's 1.0 update next year, the support of Arma Reforger definitely doesn't end there and it won't end until the release of Arma 4, but that's a story for the future! Let's fix what we have now first!

Reforger will be supported after 1.0.
Arma 4 ei tule vielä vuosiin.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 605
Ensimmäinen isompi päivitys julkaistu pari päivää sitten. Uusi Co-op pelimuoto vaikuttaa lupaavalta. Myös uusi pelialue lisätty (Arland)

 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 000
Tässä ei taida vieläkään olla kunnon yksinpeliä kuten Operation Flashpointissa oli?
 

ssg

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 864
Joko ne serverit toimii?

Vielä kesällä heitteli ulos. Ei niin pahasti kuin julkaisussa mutta niin pahasti että ei tehnyt mieli jatkaa pelaamista.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
716
Tää alkoi kiinnostella 1.0 version jälkeen. Onkos onlinessa mitään elämää?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 027
Harmi ettei ole mitään alkeellista yksinpeli mättöä edes ilmeisesti? Ei tarvis kuin joku lentokentän myllytys tms.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
716
Kaveri sanoi että AI on vielä hiomaton ja ampuu esteiden läpi tai yöllä suoraan kuulaa kalloon, eli olosuhteet eivät estä mitään. Ei kuullosta houkuttelevalle, jos tämä on totta.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 605
Kyllä tämän hauskuus piilee edelleen 50 vs. 50 pelaajamätössä, koko saaren tai pienemmän pelialueen hallinasta taisteltaessa. Alusta saakka mukana ollut radio-systeemi ja uudet logistiset uudituksen tuovan tähän mukavan taktisen lisän. AI on mitä on, mutta kyllä nuo coopit AI:ta vastaankin toimii. BIS varmasti pyrkii tuota AI:ta jatkuvasti kehittämään matkalla kohti ArmA 4:sta. Pelimoottori on kyllä lupaava. Tämä on pyörinyt nykykoneella loistavasti ja on visuualisesti upea.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 575
Viestejä
4 195 297
Jäsenet
70 751
Uusin jäsen
HevosSorsa

Hinta.fi

Ylös Bottom