ARMA 2

Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Olisiko täällä ketään jolle kolmonen ei maistu, mutta nostalgia vetää puolensa ja olis valmis pelaamaan kakkosella pieniä monipelejä? Originaali Arman lisäksi minulle maistuisi FDFmod ja CWR2. Ongelmahan on siinä, että dedikoituja servereitä eikä server browser systeemiä enää ole, joten itsehostattua peliä ei voi julkaista mitenkään, vaan kaverin IP pitää tietää. Joten siksi kysyn täällä. Yhteyttä vois pitää vaikkapa Facebookissa peliajoista jne.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
En kyllä näe mitään syytä palata kakkosen kökkökontrolleihin, kun kaiken(?) sisällön saa kolmoseen.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Kyllä serverilistaus toimii vielä normaalisti Arma 2: Operation Arrowheadissa ja Combined Opsissa (eli A2 + OA).
Siis hetkinen... nehän hautasi GameSpy:n, jonka myötä server browsaus hävisi. Vai oonko nyt missannut jotain? Jos mä laitan oman pelin tulille tonne, pitäisikö se alkaa näkymään muille?

Toki, eipä tullut mieleen etsiä armaholicista noita servuja...
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
En kyllä näe mitään syytä palata kakkosen kökkökontrolleihin, kun kaiken(?) sisällön saa kolmoseen.
Voi kuule, samaa voi sanoa myös kolmosesta :D ... mielipiteitä on yhtä paljon kuin ihmisiä, mutta olen kolmosta yrittänyt pelata ja se on vaan niin paska. Ja FDFmod sekä CWR2 ei saa Arma2:een.

Tuosta verkkopelaamisesta, tosiaan noita servuja Arma2:lle näkyy sittenkin olevan ihan kivasti, mutta ne ovat kaikki 1.63 joka vaatii steamin. Olis kiva löytää servuja jotka olisi 1.62:lla. Entä voinko listata oman servun jonnekkin?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Voi kuule, samaa voi sanoa myös kolmosesta :D ... mielipiteitä on yhtä paljon kuin ihmisiä, mutta olen kolmosta yrittänyt pelata ja se on vaan niin paska. Ja FDFmod sekä CWR2 ei saa Arma2:een.

Tuosta verkkopelaamisesta, tosiaan noita servuja Arma2:lle näkyy sittenkin olevan ihan kivasti, mutta ne ovat kaikki 1.63 joka vaatii steamin. Olis kiva löytää servuja jotka olisi 1.62:lla. Entä voinko listata oman servun jonnekkin?
Sama pelimoottori paranneltuna paska? Ok...

Bohemian sivuilta saat Steam avaimen Arma 2:een. Activate non-Steam versions of Arma 2 on Steam | Arma 2 Official Website
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Onks mitään keinoa päivittää 1.63 versioon ilman steamia? Löysin jopa CWR2 online serverin mutta sekin on 1.63.
 

Edqar

Tukijäsen
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
2 334
Ei millään pahalla, mutta steam boikotissa ja A2 on parempi ku A3, LOL.

Ja jos nyt ihan asiaakin niin kyllä A3:een on suomimatskua Jonnin verran (rk ja m05 esim) ja ihan jopa suomikarttakin (vt05).
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 248
Ei millään pahalla, mutta steam boikotissa ja A2 on parempi ku A3, LOL.

Ja jos nyt ihan asiaakin niin kyllä A3:een on suomimatskua Jonnin verran (rk ja m05 esim) ja ihan jopa suomikarttakin (vt05).
Jep, näillä eväillä saa keskittyä yksinpeliin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
278
Onks mitään keinoa päivittää 1.63 versioon ilman steamia? Löysin jopa CWR2 online serverin mutta sekin on 1.63.
Viimeiseen 1.63:sen kehitysversioon on mahdollista päivittää Beta Patches | Arma 2 Official Website ja muistaakseni Bohemian devi kirjoitti, että lopulliseen versioon ei tullut juuri muutoksia.
Tuskin kuitenkaan pystyy tuolla yhdistämään lopullista 1.63 -versiota käyttäviin palvelimiin, mutta tää on mutua, kun en ole kokeillut, enkä ole varma siitäkään tarvitseeko 'alkuperäinen' (siis ei Steamia välityspalvelimena käyttävä) Arma2:nen aina Gamespyta väliin vaikka yhdistäisi suoraan tiettyyn IP -osoitteeseen.

Lopullisen (vakaan) 1.63 -version jälkeenkin on näköjään tullut päivityksiä, mutta lyhyt versionumero ei ole muuttunut eli tolla vanhalla betaversiolla ei 99% varmasti pysty yhdistämään viimeisimpään Steamin jakamaan versioon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Dooh, menin sitten Steamiin, kun haluun sen 1.63:n ja mulla on nyt 1.62 asennettu. Latasin Steam clientin, syötin sarjanumeron, mutta clienthan ei tunnista olemassa olevaa installaatiota vaan tarjoaa Installia... hmm.. en halua menettää olemassa olevaa...
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
370
Dooh, menin sitten Steamiin, kun haluun sen 1.63:n ja mulla on nyt 1.62 asennettu. Latasin Steam clientin, syötin sarjanumeron, mutta clienthan ei tunnista olemassa olevaa installaatiota vaan tarjoaa Installia... hmm.. en halua menettää olemassa olevaa...
Eihän sitä olemassaolevaa mikään poista jos asennat sen Steamin tarjoaman. Siirtelet vaan sitten tarvittavat profilet ja leikit 1.63:n kansioihin ja avotjasie.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Jooh, käytännössä nyt 2 eri Arma asennusta koneella, mutta mikäs siinä.

Yks kysymys - nythän tosiaan Steam korvaa sen kuolleen GameSpy:n ja serverihaku näyttää toimivan samalla tavalla kuten ennenkin. Voinko mä siis samalla tavalla myös käynnistää uuden pelin itse sinne listalle, vai vaatiiko se dedi serverin? Aikaisemmin mä vaan aloin pelaa omia MP-pelejä "julkisesti" ja sit joku tuli mun kans pelaamaan ilman, että meillä oli dedi servua.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
106
Yks kysymys - nythän tosiaan Steam korvaa sen kuolleen GameSpy:n ja serverihaku näyttää toimivan samalla tavalla kuten ennenkin. Voinko mä siis samalla tavalla myös käynnistää uuden pelin itse sinne listalle, vai vaatiiko se dedi serverin? Aikaisemmin mä vaan aloin pelaa omia MP-pelejä "julkisesti" ja sit joku tuli mun kans pelaamaan ilman, että meillä oli dedi servua.
Voit käynnistää uuden serverin pelistä käsin normaalisti. :)
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Miten sais Battleye clientin päivitettyä? Tulee monelle servulle "battleye initialization failed" virheilmoitus.
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
715
Steam on syvältä ja poikittajan ja Arma2 verkkopelaaminen aika kuollutta. Kiitos ja näkemiin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
106
Tervetuloa pelailemaan wanhaa kunnon Benny's Warfarea serverilleni! Aloin siis itse hostaamaan tuota ketjussa edellämainittua WASPin versiota BE Warfaresta, kun WASP-klaani lopetti servun hostauksen. Pelaajia kertyy iltaisin ja viikonloppuisin n. 20-40, joka riittää mainiosti kunnon mähinöihin! Liittykää myös yhteisön Discord-serverille osoitteessa: https://discord.gg/knXvYMX (tai: http://www.discord.me/warfare )

Warfaressa on siis ideana vallata mahdollisimman suuri osa kartasta ja tuhota vihollistiimin tukikohdat ja erityisesti headquarters (HQ). Pelin voittaa tuhoamalla kaikki vihollistiimin tukikohdat ja HQ:n. Vallatut alueet tuottavat taasen resursseja, joiden avulla oman tiimin komentaja voi rakentaa uusia tukikohtia ja päivittää erilaisia ominaisuuksia, jotta tiimi saa esim. parempia tankkeja käyttöönsä.

-=[WASP]=- Warfare CO | discord.me/warfare [arma2] ARMA 2

Tervetuloa!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 534
Viestejä
4 165 740
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom