• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Arabian Mainio Sarastus astiat Tokmannilla -25% Klubitarjouksena

Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
96
Sarastus-lautasten pohjassa valmistusmaaksi ilmoitettu Romania, Iittalan Teema-lautasissa valkoiset taitaa olla myös Romaniassa mutta muun väriset Thaimaassa.
 
Liittynyt
27.12.2017
Viestejä
96
Sarastus-lautasten pohjassa valmistusmaaksi ilmoitettu Romania, Iittalan Teema-lautasissa valkoiset taitaa olla myös Romaniassa mutta muun väriset Thaimaassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 003
En ymmärrä miksi porukka ostaa noita Thaimaassa valmistettuja kippoja. Tarjouksessa tai ei.
Jos haluaa syödä mukavan näköisiltä lautasilta? Ei se valmistusmaa ulkonäköön vaikuta. Kaikkia ei tietty kattaukset kiinnosta. Osalle kelpaa vaikka pahvisetkin lautaset.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 909
Aivan, mäkin olen ostanut noita tiettyjä puhtaasti ulkonäön/tyylin perusteella.

Toki, tuollaisia tulee järkevissä määrin elämän aikana ostettua kuitenkin aika vähän. Tähän mennessä olen ostanut Suomessa valmistettuja. Nyt olen vähän miettinyt että mulla ei ole Lumi sarjaa ihan tarpeeksi, ja niiden valmistus on kai loppumassa tai loppunut, eli noita ei kohta saa. Olen siinä törmännyt tähän että noiden valmistus on siirretty.

Mutta ei sille mitään mahda missä niitä valmistetaan, jos haluaa just tietyn näköisiä..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 609
Viestejä
4 383 342
Jäsenet
72 791
Uusin jäsen
Jullix

Hinta.fi

Ylös Bottom