Laita käyttökokemuksia jossain vaiheessa. Kiinnostaisi hankkia tuo autotallin oveen
Itsellä ollut viikon paikallaan. Asennus pärseestä. Helpottui kun heitti ohjeet pois ja vain päättelee asiat. Ei helpottanut, että samalla vaihtui lukkorunko ja ovenkahva silti vanhasta. Esim. kumpikaan mukana tullut sovitelevy ei sovi täydellisesti LC100 lukkorungon kanssa. Jotta lukkopesän ruuvit sai sopimaan, piti Aqaran asennuslevyä nostaa niin, että sisäpuolen vääntönupin kara ei ole enää suorassa linjassa. Ei tosin haittaa toimintaa, mutta en usko parantavankaan osien käyttöikää.
Kalibrointi ohje oli outo ja myönnän etten ymmärtänyt mitä milloinkin kuuluu tehdä. Pitää jossain vaiheessa kokeilla uusiksi. Tuntuu ettei se nyt ihan oikein mennyt vaikka toimii.
Itse laitteelle en ennusta kovin pitkää ikää. Sellainen "kiinalaisuus" paistaa kaikesta läpi ja koneiston ääni on karkea. Yleensä menee lukkoon automaattisesti, mutta satunnaisesti sisäpuolen nuppi ei palaudukaan tarpeeksi ja lukko jää auki. Appista löytyy vaihtoehto automaattiselle lukitukselle; jos lukko avataan, mutta ovea ei niin pitäisi tuossa tilanteessa lukita ovi X ajan jälkeen automaattisesti, mutta ainakaan minulla tuo ominaisuus ei toimi.
Luulin että olisi ns. stand-alone mutta kyllä tässäkin oli pakotettu appi lataamaan ja tekemään tili sinne.
Sormenjälki, numerot ja tagi toimivat hyvin. Puhelinta (NFC) en saanut paritettua, mutta en tiedä onko tarkoituskaan toimia sillä, kunhan koitin. Näkee sitten kuinka tiuhaan sormenjälkitunnistinta joutuu puhdistamaan.
Jos on paljon kulkua eikä lukon takana varastettavaa niin ok laite, mutta perinteinen on varmempi. Katsotaan kauanko tämä kestää. Oma veikkaus on, että takuuaikana 1-2x joutuu asioimaan ja paljon yli takuun ei mene.
Varaston tai autotallin oveen ok jos esim. lähtee tallista mopolla/pyörällä, mutta en itse kyllä toista aio hankkia tämän antauduttua.