Apuväline sohvalta näpyttelyyn

Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Onko joku ostanut/tehnyt jotain kätevää tasoa sohvalle johon saisi langattoman näppiksen ja hiiren? Läppäri töllössä kiinni niin paljon tulee sohvalta operoitua mutta asento sohvan edessä olevalle pöydälle ei ole ergonomisin

Edit: Tollanenhan toimis. Eikös tämä menisi verovähennyksenä nyt etätyövälineenä? nerdytec | Online-Shop - nerdytec | Online-Shop
 
Viimeksi muokattu:

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 204
Itsellä ko. kampe sohvadatailuun/pelailuun ja ollut tyytyväinen.
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
Ei mene. Työhuonevähennys sisältää ne kamppeet: Kaavamainen työhuonevähennys kattaa työhuoneen vuokran, kalusteet, valon, sähkön, lämmön ja siivouksen.

Itse ainakin pistin vähennykseen vain tuon 900€.
Kaavamaiseen ei sisällä, mutta huomaa vaihtoehto B. "Jos työhösi liittyy huomattavasti kotona tehtävää työtä, voit kaavamaisen työhuonevähennyksen sijaan vähentää työhuoneesta aiheutuneet todelliset kulut. Vähennyskelpoisia menoja voivat olla esimerkiksi kalusteet sekä työhuoneesta aiheutuneet vuokra-, valaistus- ja lämmityskulut. Todellisista kuluista on pyydettäessä esitettävä selvitys ja tositteet. " Etätyö ja vähennykset
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 070
On hyvä! Läppärille tarkotettuja reikiä ei kyllä tarvisi olla kun itsellä on siinä näppäimistö. Reiät vähän vaikuttavat siihen mihin näppistä voi asetella mutta ei paha
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 771
mielenkiintoinen tuote. Itse olen mennyt vuosia tyylillä langaton näppis sylissä ja sohvan käsinojalla (tasainen ja leveä, sohvaa hankkiessa otettu huomioon). Eihän tämä paras ergonomisesti ole, mutta eipä sohvalla pitkään istuminen muutenkaan. En tekisi konttoritöitä sohvalla istuen, selkä siinä menee. Säästäväisenä sitä pitää tuota hintaa vähän korkeana kahdesta vaahtomuovipalasta ja vanerilevystä, vaikka se onkin hienosti tuotteistettu ja viimeistelty. Mahtaako tuosta olla niitä kuuluisia halpoja kopioita liikkeella?
Isompi kooltaan mitä kuvista tulkitsee, tuota ei kyllä kehtaisi pitää esillä..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 565
Viestejä
4 190 883
Jäsenet
70 768
Uusin jäsen
Craft Bear

Hinta.fi

Ylös Bottom