Apuva windows ei käynnisty.

Liittynyt
15.11.2020
Viestejä
174
Kasasin uuden koneen ja vanhat kovot asensin. Sitten en löydä mun usb windows 10 pro muistitikkua mistään? Mikä olisi ensimmäinen askele, että saisin windowsin lataantumaan? Tai asennettua sen? Minulla on pääsy toiselle tietokoneelle läppäri ja nyt en enään muista miten se windows 10 pro tehtiin usblle? Onko mun pakko formatoida kaikki kovot vai mikä eteen? Sitten toi kone bioksessa ei anna bootata noilta kovoilta et en tiedä mitä tehdä...
 
Liittynyt
15.11.2020
Viestejä
174
Nyt odottelen et toi windows lataantuu ja sit mul oli yks ulkonen kova mil pääsin boottaamaan(en yhtään muistanut et mitä siel on) ni se menee siihen windows repair osioon mis on advanced ym. Ei oo niist ollu mitään hyötyä ei toimi käynnistyksen uudelleen korjaus eikä oikein mikään muukaan. En tiedä miks se windows ei sit tunnista noita kovalevyjä? Mut joo dossiin pääsin. Onko mitään komentosarjasia millä noit kovoja sais kuntoon tai et ne olis toiminnassa? Bios tunnistaa kyl jokaisen yksilön.
 
Liittynyt
19.09.2020
Viestejä
93
Kun saat Winukan asennettua pääset tietokoneen hallinta → levynhallintaan sieltä pääset ronkkiin kovoja.
 
Liittynyt
15.11.2020
Viestejä
174
Mut miten asennan(tai katotaan sitä sit ku on toi usbi tikku windows pro). Kun ei se windows install kohdassa tunnista kovalevyjä? Kaveri meni ronkkii jotain raideiks niit ja sit vedin takas ahciksi. En oo haka noissa bios asetuksissa mut ymmärrän jotain. En voi edes formatoida niitä kovoja kun dossi ei löydä niitä tai en tiedä komentoja.
 
Liittynyt
15.11.2020
Viestejä
174
Juu kuhan sais ton windowsin asennettua eka kyl mä siit sit osaan.
 

Ragnarokkr

"Ei mikään turha jätkä"
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
525
Eli sulla on joku kaveri ronkkinu kovot raidiin ja sen jälkeen laitoit ne ahciin. Ja nyt ei toinen kovo sano mitään?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 018
Mikäs se levyjen boottijärjestys on BIOSissa? Ota muut levyt kuin boottilevy irti nyt aluksi testiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 960
Oletko käynnistysvalikosta (Boot Menu) yrittänyt käynnistää asennusta USB-tikulta ja mukautettu asennuksessa poistaa käyttöjärjestelmälevyn osiot ja asennus täysin tyhjälle levylle, kun uuteen koneeseen asennat.

Ota muut levyt asennuksen ajaksi irti.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 369
Viestejä
4 331 638
Jäsenet
72 201
Uusin jäsen
peppu9999

Hinta.fi

Ylös Bottom