Apuja konepaketin vimeistelyyn.

Liittynyt
14.04.2024
Viestejä
3
Moi!
Olen kahlannut näitä foorumeita ja katsellut tuntitolkulla videoita asioista minkä lopputulema on ylikuumentunut pää ja kyseinen ostoskori. Tarvitsisin apua ja asiantuntemusta siis. (Litimärkien lahkeiden ansiosta ymmärsin, että täältä sitä mahdollisesti saisi)

-Miltä tämä kori vaikuttaa yhteensopivuuden kannalta? (osat toimii yhdessä, mahtuuko koppaan, tarviiko lisätuulettimia, pullonkaulat,..)
-onko päivitys mahdollisuutta? (uusi prosessori joskus,..)
-näytönohjain paikallaan hintaansa? (ilmeisesti hyvät lämmöt, ääni ja muutenkin mielenkiintoinen)
-Tarkoitus hipoilla 1440p

Kiitos jo valmiiksi ajastanne ja avustanne.

 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 184
Moi!
Olen kahlannut näitä foorumeita ja katsellut tuntitolkulla videoita asioista minkä lopputulema on ylikuumentunut pää ja kyseinen ostoskori. Tarvitsisin apua ja asiantuntemusta siis. (Litimärkien lahkeiden ansiosta ymmärsin, että täältä sitä mahdollisesti saisi)

-Miltä tämä kori vaikuttaa yhteensopivuuden kannalta? (osat toimii yhdessä, mahtuuko koppaan, tarviiko lisätuulettimia, pullonkaulat,..)
-onko päivitys mahdollisuutta? (uusi prosessori joskus,..)
-näytönohjain paikallaan hintaansa? (ilmeisesti hyvät lämmöt, ääni ja muutenkin mielenkiintoinen)
-Tarkoitus hipoilla 1440p

Kiitos jo valmiiksi ajastanne ja avustanne.

itse laittaisin nämä tilalle: 36,90 € | Thermalright Peerless Assassin 120 SE Suoritin Jäähdytysl...

On tuo pop air ihan hyvä, mutta lancool parempi ja heti varastossa

7€ säästää jos ei valoista välitä

Tuosta inasen halvemmalla pikkasen pienemmillä viiveillä muistit. Voi joutua odottaa.

sekä harkitsisin tätä

Mutta ostoskoristasi näkee että on jonkinlaista taustatyötä tehty ja on selvästi jonkinverran käsitystä asioista
 
Liittynyt
14.04.2024
Viestejä
3
itse laittaisin nämä tilalle: 36,90 € | Thermalright Peerless Assassin 120 SE Suoritin Jäähdytysl...

On tuo pop air ihan hyvä, mutta lancool parempi ja heti varastossa

7€ säästää jos ei valoista välitä

Tuosta inasen halvemmalla pikkasen pienemmillä viiveillä muistit. Voi joutua odottaa.

sekä harkitsisin tätä

Mutta ostoskoristasi näkee että on jonkinlaista taustatyötä tehty ja on selvästi jonkinverran käsitystä asioista
Eli näin?
Ja tosiaan mitä vähemmän valoja, sen parempi omasta mielestä.


Kiitos, Timo 2!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
328
Eli näin?
Ja tosiaan mitä vähemmän valoja, sen parempi omasta mielestä.


Kiitos, Timo 2!
Siinä on vähän hassu paketti, kun kaikki muu vimpan päälle, mutta sitten prossu on halvin mitä systeemiin saa, ja tulee jäämään ensimmäisenä pullonkaulaksi. Jos budjetti antaa myöten, niin harkitsisin 7700X tai jopa 7800X3D:tä. Menisi hyvin muihin komponentteihin, mutta on kyllä sitten selvästi kalliimpia.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 184
Eli näin?
Ja tosiaan mitä vähemmän valoja, sen parempi omasta mielestä.


Kiitos, Timo 2!
Tuo näyttää ihan hyvältä.
niin harkitsisin 7700X tai jopa 7800X3D:tä
Ei 7700x ellei osta halvalla proshopista ja kasaa itse. 7800x3d maksaa 420 € (230 € enemmän kuin 7500f) ja on ihan hyvä valinta myös mutta kuten sanoit, nostaa hintaa selvästi.

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
328
Tuo näyttää ihan hyvältä.

Ei 7700x ellei osta halvalla proshopista ja kasaa itse. 7800x3d maksaa 420 € (230 € enemmän kuin 7500f) ja on ihan hyvä valinta myös mutta kuten sanoit, nostaa hintaa selvästi.

Juu niin on selvästi kalliimpi, mutta 7900 gre:n kanssa 1440p resoluutiolla, niin kahden lisäytimen ja korkeamopien kellojen ja 3d välimuistin hyöty olisi myös ihan selvä.
 
Liittynyt
14.04.2024
Viestejä
3
Tuo 7800X3D on houkutellut sen verran, että joudun välillä poistamaan sen ostoskorista. :D Johonkin täytyy vetää raja kun hankkimatta vielä oheislaitteetkin. Uskon ja toivon tuon 7500f:n ajavan asiansa käytössäni.
Aluksi ajattelin konetta vain cs2, mutta päädyin vähän eri polulle.
Ja suuri kiitos kaikille vastauksista!
Niitä saa tulla myös lisää jos on mielipiteitä, niin seuraavat saavat tietoa niinkuin minä aiemmista keskusteluista!
Maanmatonen kiittää~
 

Härkönen

Team H2O
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
7 112
Tuo 7800X3D on houkutellut sen verran, että joudun välillä poistamaan sen ostoskorista. :D Johonkin täytyy vetää raja kun hankkimatta vielä oheislaitteetkin. Uskon ja toivon tuon 7500f:n ajavan asiansa käytössäni.
Aluksi ajattelin konetta vain cs2, mutta päädyin vähän eri polulle.
Ja suuri kiitos kaikille vastauksista!
Niitä saa tulla myös lisää jos on mielipiteitä, niin seuraavat saavat tietoa niinkuin minä aiemmista keskusteluista!
Maanmatonen kiittää~
7500F nyt ja tulevaisuudessa esim. 8800X3D tai mitä tuleekaan. Tuolla prossulla pärjää jo pitkälle.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 877
Viestejä
4 207 058
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom