Apua uuden ssd kanssa.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja paLeev
  • Aloitettu Aloitettu
Laitat sen koneseen m.2 paikkaan ja cloonaat marciumilla tai jollain levyn hallintaohjelmalla windowsin uudelle levylle
 
Näkyykö biosissa? Jos niin luultavasti Windowsin "Disk management" näkee myös. Siinä voi formatoida sen, mutta luultavasti Macrium osaisi kloonauksen formatoimatikin.
 
Okei sain sen nyt setupattua Disk Managmentista kloonaan varmaankin tuolla Macrium Reflectin ilmaisversiolla tuon tosta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
309 320
Viestejä
5 247 253
Jäsenet
83 483
Uusin jäsen
UwU_LoL

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom