Apua lahjapuhelimen ostoon tietäviltä!

Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
94
Jep eli Ukrainasta tuli tuli tuttuja käymään ja tunnetusti siellä asiat eivät parhaimmala tolalla ole jne. Tuttavapariskunnnan vaimo kysyi kännyjen hinnoista täällä jne ja olisiko minulla vanha puhelin annettavaksi ja onhan minulla, mutta haluan antaa kunnollisen uuden myös mukaan, kun ei voi mennä noista vanhoista varmaksi.

Eli suosituksia Ukrainan olosuhteisiin hyvästä perus/älykännykästä hyvällä akunkestolla ja hintaluokassa 150e ja dna:aalta varmaan ostaisin..


Nykyään joku Xiaomi/nokia kenties?
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 746
Jep eli Ukrainasta tuli tuli tuttuja käymään ja tunnetusti siellä asiat eivät parhaimmala tolalla ole jne. Tuttavapariskunnnan vaimo kysyi kännyjen hinnoista täällä jne ja olisiko minulla vanha puhelin annettavaksi ja onhan minulla, mutta haluan antaa kunnollisen uuden myös mukaan, kun ei voi mennä noista vanhoista varmaksi.

Eli suosituksia Ukrainan olosuhteisiin hyvästä perus/älykännykästä hyvällä akunkestolla ja hintaluokassa 150e ja dna:aalta varmaan ostaisin..


Nykyään joku Xiaomi/nokia kenties?
Xiaomi Mi A1 hintaan 129 euroa?

Xiaomi Mi A1 32 Gt, Musta | DNA

EDIT: Lisäys: 183 euroa maksaisi vuotta uudempi Mi A2 malli Saksan Amazonista pikatoimituksella:

https://www.amazon.de/Xiaomi-MI-64GB-Dual-SIM-Black/dp/B07FMPVBQR/

Tiistaisiksi nyt lupailisi toimitusta Suomeen pikatoimitus jos nyt tilaisi.
 
Viimeksi muokattu:

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
DNA:lla on myös Xiaomi Redmi 5 Plus tarjouksessa. Isompi näyttö ja reilusti parempi akkukesto. Muuten hyvin samanlainen puhelin.

Xiaomi Redmi 5 Plus 32 Gt, Musta | DNA

Ei ole huono Huawei Honor 9 Litekään, varmasti näistä se säväyttävin laite kun sen käteensä saa. Se on myös hieman pienempi kuin nuo Xiaomit.

Honor 9 Lite, Sapphire Blue | DNA

Jos olet valmis muualta ostamaan niin Huawei P20 Lite on suositukseni. Se on pykälää parempi laite ja upean näköinen. Näytön reunat hipovat puhelimen reunoja.

Huawei P20 Lite, hinta 149€
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 746
toi a1 vaikuttaa ihan hyvältä kanssa, kitos ja mietitään vielä.
Mukava kun vähän autat ukrainalaisia vieraita mäessä. Ehkä heiltä voisi udella hieman mikä vaihtoehto heistä olisi paras.

Tai sitten vain itse valitset.
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
94
Nonni, huawein ostin, hyvältä peliltä vaikuttaa. Kiitos avusta ja mielipiteistä!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 547
Viestejä
4 165 966
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom