Hei,
Olen suunnitellut ensimmäsen kunnon tietokoneen hankkimista ja sen kasausta. Tietokoneella haluaisin yhdistää niin työskentelyn (autoCAD, Solidedge, kevyt videoeditointi, ohjelmointi...) ja pelaamisen. Budjettini konetta varten on 2500-3500 euron välillä. Olen kasannut mielestäni ihan kohtuullisen paketin.
Haluaisinkin kysyä teiltä tietävimmiltä ihmisiltä onko valitsemissani osia mitään järkeä? Lisäksi minua on mietittänyt, että onko miettimäni jäähdytysratkaisu riittävä (tarkoituksena ylikellottaa tulevaisuudessa)?
Kiitos jo etukäteen!
Osat:
CPU: Intel - Core i9-9900K 3.6 GHz 8-Core Processor
AIO-valmis vesijäähdytin CPU: Corsair - H100i RGB PLATINUM 75 CFM Liquid CPU Cooler
EMO: Asus - ROG MAXIMUS XI HERO (WI-FI) ATX LGA1151 Motherboard
RAM: Corsair - Vengeance RGB Pro 32 GB (4 x 8 GB) DDR4-3200 Memory
SSD: Samsung - 970 Evo Plus 1 TB M.2-2280 Solid State Drive
Näytönohjain: MSI - GeForce RTX 2080 Ti 11 GB GAMING X TRIO Video Card
Kotelo: Phanteks - ECLIPSE P600S ATX Mid Tower Case
Virtalähde: Corsair - RMx 850 W 80+ Gold Certified Fully-Modular ATX Power Supply
Olen suunnitellut ensimmäsen kunnon tietokoneen hankkimista ja sen kasausta. Tietokoneella haluaisin yhdistää niin työskentelyn (autoCAD, Solidedge, kevyt videoeditointi, ohjelmointi...) ja pelaamisen. Budjettini konetta varten on 2500-3500 euron välillä. Olen kasannut mielestäni ihan kohtuullisen paketin.
Haluaisinkin kysyä teiltä tietävimmiltä ihmisiltä onko valitsemissani osia mitään järkeä? Lisäksi minua on mietittänyt, että onko miettimäni jäähdytysratkaisu riittävä (tarkoituksena ylikellottaa tulevaisuudessa)?
Kiitos jo etukäteen!
Osat:
CPU: Intel - Core i9-9900K 3.6 GHz 8-Core Processor
AIO-valmis vesijäähdytin CPU: Corsair - H100i RGB PLATINUM 75 CFM Liquid CPU Cooler
EMO: Asus - ROG MAXIMUS XI HERO (WI-FI) ATX LGA1151 Motherboard
RAM: Corsair - Vengeance RGB Pro 32 GB (4 x 8 GB) DDR4-3200 Memory
SSD: Samsung - 970 Evo Plus 1 TB M.2-2280 Solid State Drive
Näytönohjain: MSI - GeForce RTX 2080 Ti 11 GB GAMING X TRIO Video Card
Kotelo: Phanteks - ECLIPSE P600S ATX Mid Tower Case
Virtalähde: Corsair - RMx 850 W 80+ Gold Certified Fully-Modular ATX Power Supply