Hei, Vanha koneeni (noin 3 vuotta vanha hp pavilionin pakettipaska) alkaa olemaan tiensä päässä, kun olen yhä enemmän alkanut pc:llä pelaamaan ja olisi kiva pelata vähän uudempiakin pelejä sekä tehdä kenties videoeditointia. Kyseessä oli tuolloin mun eka peli pc, joten pakettikoneen osto oli paljon yksinkertaisempaa ja helpompaa. Nyt kuitenkin oman pc:n kasaaminen on alkanut kiinnostamaan todella paljon.
Isoin probleemani on se, etten tiedä hirveästi komponenteista, muuta kuin perusasiat. Esimerkiksi mikä emolevy ja prossu ovat hyviä ja, yhteensopivia sen selvittäminen netistä tuntuu, näin pc ummikkona vaikealta, kun malleja on todella paljon.
Eli itseasiaan: Minkälainen kone kannattas kasata silmällä pitäen pelaamista ja editointia. Budjetti noin, 1000-1200€
Erityisesti: Mikä emolevy ja prossu?
Kone olis tarkotus kasata muutaman kuukauden sisällä kun, saa rahat kasaan
Olen todella kiitollinen kaikista ehdotuksista, neuvoista ja vinkeistä
Isoin probleemani on se, etten tiedä hirveästi komponenteista, muuta kuin perusasiat. Esimerkiksi mikä emolevy ja prossu ovat hyviä ja, yhteensopivia sen selvittäminen netistä tuntuu, näin pc ummikkona vaikealta, kun malleja on todella paljon.
Eli itseasiaan: Minkälainen kone kannattas kasata silmällä pitäen pelaamista ja editointia. Budjetti noin, 1000-1200€
Erityisesti: Mikä emolevy ja prossu?
Kone olis tarkotus kasata muutaman kuukauden sisällä kun, saa rahat kasaan
Olen todella kiitollinen kaikista ehdotuksista, neuvoista ja vinkeistä