Apua aloittelialle!

Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
2
Elikkäs tarvisin apua tietokoneen osien ostoon, koska en ole itse ikinä konetta osina ostanut mutta kasannut kylläkin. Budjettina olisi noin 700-850e ja kriteerinä battlefield V:nn sekä cod mw pyörittäminen. Eli auttaisiko joku löytämään oikeat komponentit, jotta saisi paketin toimimaan ja pelit pyörimään. Listauksia erillaisista komponentti yhdistelmistä otetaan vastaan :)
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Budjetin ja mainitsemiesi pelien pohjalta päädyin tälläiseen kokoonpanoon. Huom. tuosta puuttuu koppa ja käyttis ja jos joku paremmin perillä oleva osaa ehdottaa parempaa prossujäähyä, niin senkin kai saa budjettiin.
upload_2019-11-28_8-48-19.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Nyt on vähän aika kortilla, valitan, mutta:
- Gigantista saa 2700X:n tuohon hintaan
- Gigantista saa GTX 1660 Ti halvemmalla
- Gigantista saa samantasoisen virtalähteen alta 80€

Valitan Gigantin mainosta. Tästä ei edes maksettu minulle mitään.
 
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
2
Budjetin ja mainitsemiesi pelien pohjalta päädyin tälläiseen kokoonpanoon. Huom. tuosta puuttuu koppa ja käyttis ja jos joku paremmin perillä oleva osaa ehdottaa parempaa prossujäähyä, niin senkin kai saa budjettiin.
Kiitos paljon avusta! Tosiaan olen aika kehno näissä komponentti asioissa, ei mitään käryä mitkä osat passaa minkäkin kanssa yhteen sitä vielä kysyisin, että passaako esim tolle kokoonpanolle mikä tahansa kotelo vai täytyykö olla jokin tietty?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Kiitos paljon avusta! Tosiaan olen aika kehno näissä komponentti asioissa, ei mitään käryä mitkä osat passaa minkäkin kanssa yhteen sitä vielä kysyisin, että passaako esim tolle kokoonpanolle mikä tahansa kotelo vai täytyykö olla jokin tietty?
Semmoinen järkevä, jossa ilma kiertää..

Tuolla budjetilla joku noista:
ATX Midi- ja Mini-tornikotelot - Kotelot - Jimms.fi
Kolink Stronghold, ikkunallinen miditornikotelo, musta - 41,90€
Kolink Stronghold, ikkunallinen miditornikotelo, valkoinen - 44,90€
Kolink Castle, ikkunallinen miditornikotelo, musta - 47,90€

..tai jotain jännää BF-tarjouksista, esim:
Fractal Design Focus G -ATX-kotelo ilman virtalähdettä, valkoinen, ikkunalla 39,90
Fractal Design Define C TG ATX -kotelo ilman virtalähdettä, musta 69,90
 
Liittynyt
27.10.2018
Viestejä
456
Käyttöjärjestelmän muistitikkuineen saat n 10-15e pintaan vaikkapa huuto.netistä. pelkän avaimen saa 4.90e halvimmillaan. Joten siinä säästää pitkän pennin kun paikallinen rasvaletti teboilin pitäjä myy winukkaa 120e kpl
 

svk

Apua, avatarini on sormi!
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 810
Nyt on vähän aika kortilla, valitan, mutta:
- Gigantista saa 2700X:n tuohon hintaan
- Gigantista saa GTX 1660 Ti halvemmalla
- Gigantista saa samantasoisen virtalähteen alta 80€

Valitan Gigantin mainosta. Tästä ei edes maksettu minulle mitään.
Kiitos paljon avusta! Tosiaan olen aika kehno näissä komponentti asioissa, ei mitään käryä mitkä osat passaa minkäkin kanssa yhteen sitä vielä kysyisin, että passaako esim tolle kokoonpanolle mikä tahansa kotelo vai täytyykö olla jokin tietty?
toivottavasti näit tuon viestin, Aika hyvin laskisi kokoonpanon hinta ja oikeasti paraneekin samalla, kun prossu vaihtuu parempaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 329
Viestejä
4 194 494
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom