• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Apple TV+, 3 kk maksutta, Gigantti

Liittynyt
21.06.2019
Viestejä
1 929
Itse katselin aikonaan See sarjan, se oli ihan semi ok. Ainakin idea oli hieman erillainen.
Tuo oli vähän sellainen yhden idean sarja, jonka alku oli hyvinkin mielenkiintoinen, mutta varsin pian muuttui ja lopulta aivan susipaskaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: jml

Ploro

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
482
Tuo oli vähän sellainen yhden idean sarja, jonka alku oli hyvinkin mielenkiintoinen, mutta varsin pian muuttui ja lopulta aivan susipaskaksi.
Joo aikalailla samaa mieltä, parin ekan jakson jälkeen oli odotukset ylhäällä, mutta aika nopeasti rupesi toistamaan itseään.
 
Liittynyt
20.12.2020
Viestejä
21
Tämä Gigantin Apple TV+ -koodi ei ole mikään uusi juttu, mutta lisätietona sen voi käyttää useampaan kertaan hyödyntämällä muiden Pohjoismaiden linkkejä. Kunkin näistä neljästä voi käyttää samalle Apple-tilille, mutta vasta kun edellinen eri maan ilmaisjakso on loppunut. Toki jos tarjous lopetetaan jossain vaiheessa, niin sitten ei enää toimi.

fi: Elkjop Finland TVP 3M 2023
se: Elgiganten Sverige TVP 3M 2023
no: Elkjop Norway TVP 3M 2023
dk: Elkjop Denmark TVP 3M 2023

Itsellä piti tilaus jatkua 12.4. saakka 3kk koodilla, mutta nyt ei löydy enään ees apple id:tä :sfacepalm:
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 116
Itsellä piti tilaus jatkua 12.4. saakka 3kk koodilla, mutta nyt ei löydy enään ees apple id:tä :sfacepalm:
Kun itse olen joskus luonut uuden tunnuksen hyödyntääkseni jonkin päätililleni käymättömän ilmaisjakson (AppleTV+, Apple Music tai MLS Season Pass), Apple on kylmästi poistanut sen uudemman tunnuksen joitain päiviä tai viikkoja myöhemmin. Tuo on tapahtunut mulle muistaakseni ainakin kolmesti, mutta en voi varmuudella tietää millä periaatteella niitä poistetaan ja tuleeko vahinkolaukauksiakin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 349
Viestejä
4 233 687
Jäsenet
71 192
Uusin jäsen
Pyrhiss

Hinta.fi

Ylös Bottom