Apple julkaisi taulutietokoneiden valikoimaansa uudistetun iPad Airin sekä tuoreella M4-piirillä varustetun iPad Pron

Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
171
Ite vaihdoin 2021 normi ipadista uuteen airiin. Nopeusero on todella merkittävä. Tällä onkin tarkoitus mennä sitten vähintään 5 vuotta. Eihän sitä toki olisi mitään järkeä edellisen sukupolven prosessorilla valmistettua vaihtaa, mutta selvästi vanhempiin verrattuna on kyllä loistava.

hinnan kovuushan riippuu oman kassan kestävyydestä. Pro on itselle liian kallis. Tämä vielä just ja just meni järjen rajamailla.
 

user9999

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 070
Mitä tuo uusi ipad tekee mitä vanha ei tehnyt? On se toki kevyempi kuin macbook air, mutta niin se vanhakin pädi oli.
Mulla on selaimessa 46 tabia niin noiden lataamisessa jo A12 hyytyy jonkin verran (3GB). Tuossa 2019 Airissa on A12. Se saa nyt päivityksen iPadOS 18 versioon. Tuossa siis sama A12 versio, joka on iPhone XR/XS malleissa.

En usko, että tuo mun air saa 19 päivityksen.

Sitten tullaa siihen, että ostanko iPad Pro mallin nyt vai ensi vuonna tähään aikaan. Noita pro malleja julkaistaan 2 vuoden välein niin 2025 ottaisi päähän ostaa 2024 laitetta.
 
Viimeksi muokattu:

user9999

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 070
Ite vaihdoin 2021 normi ipadista uuteen airiin. Nopeusero on todella merkittävä. Tällä onkin tarkoitus mennä sitten vähintään 5 vuotta. Eihän sitä toki olisi mitään järkeä edellisen sukupolven prosessorilla valmistettua vaihtaa, mutta selvästi vanhempiin verrattuna on kyllä loistava.

hinnan kovuushan riippuu oman kassan kestävyydestä. Pro on itselle liian kallis. Tämä vielä just ja just meni järjen rajamailla.
Itsellä tulee päivitettyä iPad noin 5 vuoden välein.
1. iPad Air 2013 (1st generation)
2. iPad Air 2019 (3rd generation)
3. iPad Pro 2024

Itse käytän tablettia ja läppäriä paljon siviilissä. En käytännössä koskaan käytä iPhonea, mutta se pitää olla ajantasalla, koska se pyörittää lähes kaikkea
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
244 723
Viestejä
4 269 227
Jäsenet
71 548
Uusin jäsen
mcnoitti

Hinta.fi

Ylös Bottom