Apple julkaisi iOS 14.1- ja iPadOS 14.1 -päivitykset - mukana runsaasti bugikorjauksia

Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
38
Toivottavasti korjaa omassa iPad Prossa (2019) ihmeellisen virrat poissa 2vrk, niin akku on tyhjä? Jos pidät lepotilassa, niin akku kestää toista viikkoa;)
 
Liittynyt
07.04.2017
Viestejä
834
Toivottavasti korjaa omassa iPad Prossa (2019) ihmeellisen virrat poissa 2vrk, niin akku on tyhjä? Jos pidät lepotilassa, niin akku kestää toista viikkoa;)
Omassa iPhone 8:ssa ihan sama vika/ominaisuus. Akku lienee teknisesti kunnossa, koska se kestää lepotilassa normaalisti, mutta sammutus tuntuu vaan lisäävän akun syöntiä. Mikähän lie syynä :hmm:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067
En usko, minulle on kiven kovaan vannottu että Apple on bugiton ja bugit menny Microsoftille.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
6 458
En usko, minulle on kiven kovaan vannottu että Apple on bugiton ja bugit menny Microsoftille.
Eipä ole Applen bugit minua riivanneet vaikka olen tuotteita jo lähemmäs 20 vuotta käyttänyt. Enemmän on tosin vaivannut tietty rajoittuneisuus, mutta sen on pieni hinta toimivasta ja loppuun hiotusta ekosysteemistä.
 
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
38
Omassa iPhone 8:ssa ihan sama vika/ominaisuus. Akku lienee teknisesti kunnossa, koska se kestää lepotilassa normaalisti, mutta sammutus tuntuu vaan lisäävän akun syöntiä. Mikähän lie syynä :hmm:
Nyt on testattu huolella. Ja kas ihme ja kumma?! Bugi on kuin onkin kadonnut. Akku 'pitää' virrat myöskin sammutettuna. Pakko olla joku Siri / paikannus / bluetooth / WiFi bugi, joka jää päälle kun sammutti tabletin. Eli ipad ei sammunutkaan oikeasti vaan jäi johonkin 'looppiin' . Mutta hyvä näin, eihän tuossa mennyt kuin noin vuosi xD
 
Liittynyt
18.11.2020
Viestejä
1
Minulta poistui sähköpostin lähetysmahdollisuus! Osoitteessani on skandimerkkejä, saan kyllä postia mutta en voi lähettää. Sama vika sekä iPadillä että iPhonessa. Onko muilla kokemuksia? Osoitteeni on mallIa sauli@niinistö.fi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 351
Viestejä
4 158 097
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom